Wanneer weer ovulatietesten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gliss, 22 mrt 2020.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Helaas is onze zo gewenste zwangerschap (na 2 jaar en 2 iui) geëindigd in een vroege miskraam bij 5 weken.
    Omdat het ziekenhuis voorlopig geen behandelingen doet, zijn we aangewezen op de natuurlijke manier.
    Ergens hopen we dat m'n lichaam nu snapt hoe het zwanger moet worden en luk het toch spontaan. Dat is vast niet wetenschappelijk bewezen, maar je moet je ergens aan vast houden ;) Er zijn bij ons geen afwijkingen gevonden.

    Ik zit nu op dag 2 van de miskraam en het gaat al stukken beter. De buikpijn neemt af en het bloedverlies is ook veel minder.
    Mentaal ben ik er beter aan toe dan een paar dagen terug toen net duidelijk was dat het mis was.

    Vanaf welke dag zouden jullie weer ovulatietesten gaan doen?
    In de natuurlijke cyclus was de ovulatie meestal tussen dag 14 en 16/17.
    3 dagen terug was de zwangerschapstest al nagenoeg blanco, dus hcg was al heel laag.
     
  2. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Hier ook met 5 weken vmk gehad en het bloeden was bijna helemaal gestopt afgelopen donderdag (een week bloedverlies gehad). Ik ben sinds afgelopen vrijdag weer begonnen maar mijn ovulatietesten blijven gelijk dus ik denk dat die nog reageren op het ieniemienie beetje hcg dat er nog wel is (terwijl de predictor omowit zijn).
    We wachten het af.. ik weet uit mijn cyclussen dat er opeens een knaller kan zijn dus ik ga vanaf morgen 2 keer per dag weer testen om hem niet te missen,
     
    Gliss vindt dit leuk.
  3. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Vriendin van mij met vroege miskraam was meteen weer zwanger en 6 weken later uitgerekend dan met de miskraam. Ze kreeg met 5+5 de miskraam en twee weken erna weer een ei dus. Hoe vroeger het misgaat, hoe eerder de boel weer normaal op gang komt. Bij mijn MA (9 weken) duurde het best lang, menstruatie na 7 weken dus ei pas na 5. Ik zou de bloeding beschouwen als menstruatie en op dag 11/12 weer ovutesten gaan doen. Succes!
     
    Gliss vindt dit leuk.
  4. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Tx voor de twee ervaringen. Denk dat ik rond dag 11 weer begin dan
     
  5. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Aaaaa nee dat meen je niet. Heel veel sterkte :(
     
    Gliss vindt dit leuk.
  6. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier eind februari een vroege miskraam gehad met 6 + 3 weken en had 11 dagen na de laatste dag van de bloeding mijn eisprong alweer :)
     
    Gliss vindt dit leuk.
  7. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Dat klinkt positief.
    Ik zit vandaag op dag 10 na de eerste dag dus ben weer begonnen met de testen. Vandaag nog wit (Maar dat klopt dan ook)
     
  8. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Even een update, vandaag cd14 (cd1 eerste dag bloeding mk) en al 3 dagen hele lichte streepjes op de ovulatietesten. Ei lijkt nog niet echt in aantocht, op het cervixslijm kan ik ook geen peil trekken op dit moment. Denk dat het idd toch wat ontregeld is.
    Blijf nog even testen.
     
  9. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Ik heb afgelopen ICSI poging een vmk gehad op 4+2. Zit nu op CD15 en mijn testen beginnen nu pas wat donkerer te kleuren. Normaal heb ik de piek op dag 12 of 13. Mijn cyclus heeft ook wat langer de tijd nodig nu na een vmk.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  10. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Beetje gek om te zeggen, maar goed om te horen van iemand die hetzelfde doormaakt dat ze donkerder worden! Dankjewel
     
  11. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Haha dat valt best mee. Je lichaam is toch een beetje ontregelt en zal wat langer de tijd nodig hebben, ik merk het nu ook. Hoop dat de mijne een deze dagen ook piekt. Veel succes meid!
     
  12. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Yes, cyclus pakt het gelulkig goed op :)

    Gisteravond op cd16 positieve test (even donker) en vanmorgen knaltest (2e streep donkerder).
    Dus ga uit van ei morgen op cd 18 of uiterlijk cd 19 - meestal ben ik vrij vlot na de positieve test weet ik van de echo's.
    CD 1 is eerste dag mk-bloeding.
    Dus dit is iig positief na die rotdagen.
     
  13. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Bij mij dus hetzelfde. Zaterdag op CD16 een piek op mijn test. Gistermorgen CD17 ook nog en einde middag weg piek. Vanmorgen tempstijging naar 36.9. Als dit nog 2 dagen doorzet, dan heb ik mijn eisprong gisteren op CD17 gehad. Ik heb ook meestal tussen de 24-36 uur na mijn piek mijn eisprong. Succes deze ronde!
     
    Gliss vindt dit leuk.
  14. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Jij ook! Duim voor je
     
    Kramertje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina