zwanger na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door teatskeeee1, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teatskeeee1

27 dec 2015
    8
    0
    0
    #1 teatskeeee1, 3 feb 2016
    Laatst bewerkt: 3 feb 2016
    Hallo,
    22 december heb ik een miskraam gehad, ik heb toen 4 dagen gebloed met hevige pijn.
    Na die 4 dagen was het over dus dacht ik dat het nu wel klaar was. En heb geen na contole gehad.
    9 januari begon ik weer te bloeden wat super vreemd was want dit was 2,5 na mijn miskraam (het was wel bruin bloed en ook niet heel veel zo,n inlegkruisje per dag. Dit heeft anderhalve week geduurd totdat ik de dokter gebeld heb op 19 januari omdat ik dacht er klopt hier iets niet. Ik mocht gelukkig vrijdag 22 januari komen voor een echo om te kijken of alles schoon was en dat was het zei de gynacoloog dus weer naar huis(hier was idd niks op te zien). Dezelfde dag ook gestopt met bloeden. En vond het wat vreemd dat ik nog steeds wat gevoelige borsten had. Dus dinsdag 26 jan een zwangerschaps test gedaan om te kijken of mijn hcg al gezakt was na de miskraam dit was dus niet het geval en teste positief, dus ik baalde hoe vreemd ook normaal ben super blij met een positieve test. Dus besloot nog een week te wachten en daarna weer te testen om te kijken of het al uit mijn lichaam was( dat was gisteren dus). Ik heb besloten om de verloskundige te bellen en ik heb mijn verhaal uitgelegd, zij vertrouwde dit niet want als ik nog positief test moet er ergens nog wat zitten. Gelukkig kon ik gelijk terecht bij de gynacoloog om te kijken waar het dan zat en wat de verdere behandeling word, dus eerst een echo. Ik baalde zo ontzettend van mijn lichaam en had zoiets van doe die echo nou maar en dan snel die behandeling dan hopen dat het na 6 weken kwakkelen nu klaar was. Maar dat bleek anders te zijn, toen ze begon met de echo zagen we gelijk een vruchtzakje met een klein wit bolletje hierin wat steeds flitste ik blijk dus gewoon weer zwanger te zijn!!! :) dat witte stipje wat steeds flitste bleek.het hartje te zijn wat goed klopte! dit had ik totaal niet verwacht, we hadden wel 2 keer gemeenschap gehad maar toen ik weer begon te bloeden zijn we hier meteen mee gestopt. Ik was totaal overdonderd en ook gelijk weer de angst van gaat het nu wel goed. Maar heb met mijzelf afgesproken tot nu toe klopt het hartje en daarom blijven we positief! Ik ben nu 6w1d, en krijg over 2 weken weer een echo en we gaan ervoor sat het hartje dan nog steeds klopt!!! :)

Zo wat een verhaal en moest dit echt even kwijt!
    Hoe ging jullie zwangerschap na een miskraam?

Liefs

2. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd wat leuk voor je!! Heb ook op 24 januari een miskraam gehad met 5+3 weken.. Ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed verloopt!! Nogmaals gefeliciteerd!

3. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Ik hoop snel weer zwanger te mogen zijn :) heb 2 weken geleden een curettage ondergaan

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Gefeliciteerd! Hopelijk weer zo'n mooie echo over 2 weken. Heel veel succes.

Hier nu ook zwanger na een miskraam (dec). Ook veel bloed verloren deze cyclus, maar toch zwanger. De testen lopen mooi op.
    Dejavu van mijn vorige mk en gezonde zwangerschap daarop. Heb er dus alle vertrouwen in.

5. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd.

6. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Gefeliciteerd, wat een mooie verrassing!
    Ik ben ook weer zwanger na een miskraam en missed abortion (apr en okt) en vind het nu heel spannend. Ook omdat ik af en toe bloedverlies heb wat onschuldig is gebleken vanmorgen bij de echo.
    Ik ervaar geen roze wolk, de onbevangenheid is er wel af en dat is best jammer. Maar mij hoor je niet klagen als alles goed mag blijven gaan deze keer.
    Heel veel succes en een mooie zwangerschap gewenst!

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames Ik ben nena en wil graag iets aan jullie kwijt ik heb ook net een miskraam gehad toen ik hoorde dat ik zwanger was was mijn hcg heel laag 33 toen belde me arts en zei ook dat dit niet goed was moest een week later terug komen toen was het gestegen naar 105 en toen ben ik bloed verloren veel en het hcg was de week weer gedaald naar 31 maar het hcg was er nog steeds niet uit ongeveer 4 dagen gebloeid
    En toen moest ik weer bloed prikken was het hcg 36 echt zo vreemd want de kwaaltjes waren zo goed als weg en nu heb ik er weer last van nu heb ik ook zelf getest en test ook nog Steeds een positieve test en ook donker nog steeds Ik moet morgen vroeg weer bloed prikken en krijg ik gelijk gesprek met gynaecoloog en de uitslag en een echo maar moest dit effe kwijt want ik loop nu al zo lang
    Ik ben blij dat ik het nu effe van me af heb kunnen schrijven dankje dames Liefsss nena

8. teatskeeee1

27 dec 2015
    8
    0
    0
    Halloo, had even een tijdje niet gekeken.
    Dankjewel!
    Ben het helemaal met je eens roosje000 jij ook gefeliciteerd!! ik ben wel blij maar durf het ook weer niet. Ik hoop gewoon dat het hartje over 2 weken nog steeds goed klopt.
    Voor de rest heb ik behoorlijk last van misselijkheid en dit had ik de vorige keer ook niet dit geeft me een fijn gevoel(ook al is het af en toe helemaal niet leuk).
    Ik denk ook dat dit pas overgaat als je wat verder in de zwangerschap bent.

Sks, voor jou heel veel sterkte en hoop dat dat je snel weer zwanger bent en dat het dan wel goed gaat!
    Loveexx, jij ook heel veel sterkte en ik hoop ook voor jou dat je snel weer zwanger word, en dat het dan wel goed gaat!
    26mei, daar gaan we wel voor hihi, jij ook gefeliciteerd en idd we gaan ervoor dat het nu wel goed gaat!!
    Nena0162, ooh dat is heel vreemd dat het de ene week hoger is en dan de andere week weer lager heel vervelend die onzekerheid ik vond het vooral vervelend dat ik mijn eigen lichaam niet meer herkende. Fijn dat je morgen ook een echo krijgt, en dat het dan snel weer wat normaal word. :)

Liefs.

9. teatskeeee1

27 dec 2015
    8
    0
    0
    Hoe krijg je trouwens zo'n leuke banner onder je naam?

10. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wat een positief verhaal:)

Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van♡

Deel Deze Pagina