Wat is dag 1 nieuw cyclus na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Frummels, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik zit nu middenin een miskraam. Tijdens mijn zwangerschap zat ereen hematoom in mijn baarmoeder, waardoor ik veel oud bloed heb verloren in twee weken tijd.

Afgelopen zondag werd dat ineens helderrood en kreeg ik veel kramp en heb ik vier stolsels van ongeveer 8 bij 4 cm verloren.

Maandagochtend was op de echo te zien dat de vruchtzak een rare vorm had en het vruchtje van binnen niet intact, maar in stukken. Die dag ook nog veel bloed verloren en s nachts een paar uur weeachtige pijn.

Dinsdag en woensdag ook veel bloedverlies met kleine stukjes weefsel en veel rood slijm. Dinsdagavond ook een tablet mifepriston genomen.

Donderdagochtend naar het ziekenhuis voor de cytotec, maar bij het naar de wc gaan verloor ik het vruchtje al. Op de echo 10 min daarna was te zien dat mijn baarmoeder mooi schoon was en geen troebel beeld wat ze normaal vaak zien (zei gyn) tijdens een miskraam. Ik heb dus uiteindelijk geen cytotect gehad.
    Van donderdag tot nu nog wat bloed verloren, maar steeds minder.

Ik houd mijn cyclus bij in FF. Wat houd ik nu aan als dag 1? De dag dat ik het vruchtje verloor, of de dag dat de miskraam in gang werd gezet met al het bloedverlies en de stolsels?.

2. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Volgensmij dag dat je vruchtje verloor.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De dag dat het bloedverlies begon, tel je als cyclusdag 1. Sterkte!

4. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Sterkte meid, het moet zeker vreselijk geweest zijn. Hopelijk word je rap trg zwanger van een gezond kindje.

En ja iedereen zegt iets anders, de ene zegt vanaf de bloeding de andere zegt vanaf dat je het vruchtje verloren bent.

Deel Deze Pagina