22,1 wk zwanger, blaasontsteking en veel afscheiding(vocht)

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Divi, Oct 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hallo,

Ik ben vandaag 22,1 weken zwanger. Sinds 2 dagen heb ik gigantische krampen in mijn buik.
    Gister ben ik naar de huisarts gegaan om mijn urine te laten controleren en ja hoor de blaasontsteking sprong er gelijk uit. Ik heb antibiotica gehad van de huisarts, amoxiciline.
    Vanmiddag kreeg ik erge last van pijn rechts in mijn onderbuik wat heel erg naar mijn rechterzij trok.
    Ook verlies ik sindsdien veel afscheiding (vocht)
    Moet ik me zorgen maken?

Ik stel deze vraag omdat ik me heel erg zorgen maakt over onze kleine uk. Vorig jaar heb ik namelijk 2 miskramen gehad en ben zo bang dat het niet goed gaat met ukkie.

Dank je wel voor het antwoord alvast.

Liefs Divi

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Divi,

ik begrijp je ongerustheid, maar wat je beschrijft kan geen kwaad. Zorg maar gewoon dat je van die vervelende blaasontsteking af komt!

Groetjes Brigitte

3. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hoi Brigitte,

Harstikke bedankt voor je antwoord. Het stelt me toch weer wat gerust.

Ik heb eigenlijk nog wel een vraagje :oops:
    Morgen is de kuur afgelopen voor de blaasontsteking, maar sinds vandaag heb ik weer die rare krampen. Zou het kunnen betekenen dat de blaasontsteking nog niet helemaal weg is?
    Nog steeds verlies ik best veel vocht/afscheiding, is dit ook nog een teken van de blaasonsteking?

Dank je wel

liefs Divi

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Divi,

vaak zie je dat het nog niet helemaal over lijkt aan het einde van zo´nkuur. Als het na een dag of 4-5 nog steeds zo is, kan het izjn dat ie nog niet helemaal over is, maar je kunt nog best een paar dagen aankijken, meestal is het daarna beter.

Groetjes Brigitte

Share This Page