Hoi dames, Ik heb een vraagje, vorige week heb ik een miskraam gehad. Alles was schoon gisteren, ik ben vergeten te vragen wanneer we weer kunnen proberen? of moet ik wachten op mijn "normale" ongesteldheid..? Liefs van mij
Je kunt gelijk weer proberen. Wel zou ik nu een test doen om een nulwaarde te hebben. Anders zou hij vals positief kunnen zijn. Het kan zijn dat de hcg nog niet uit je lichaam is. Succes ermee
Klopt wat Vlindertje zegt. Plus geen gemeenschap hebben zolang je nog bloed verliest, omdat de baarmoedermond dan nog teveel open staat en je kans hebt een infectie op te lopen. Zodra het bloedverlies is gestopt mag je verder.
Nog bedankt voor je antwoord. Woensdag is het bloeden gestopt. Dan gaan we vanaf nu gewoon weer proberen
Je kan in principe gewoon weer proberen, je ei kan later zijn dan je gewend bent. Ik had altijd een cyclus vn 28 dagen, en op dag 14 een eisprong. Deze heeft 3 weken op zich laten wachten (zit nu dan ook op het wachtbankje) Ik heb mijn ei gezocht met ovulatietesten omdat ik wilde weten wat mij cyclus zou gaan doen en of deze echt anders zou zijn dan voor de miskraam.
Je kunt direct weer beginnen nadat je niet meer bloedt.. Hier de ervaring tot 2 maal toe direct zwanger na miskraam (hopelijk blijft het deze x wel goed gaan)
Ikzelf ben niet zo van mijn ei zoeken, maar misschien nu een goed idee om te zien wat mijn lichaam doet. @mamalove2014, wat fijn dat je weer zwanger bent, ik hoop met je mee op een plakkertje
ik ben er ook helemaal niet van hoor, maar ik ben wel blij dat ik het heb gedaan. hij is immers een week alter gesprongen dan gebruikelijk Een lichaam kan rare dingen doen na een miskraam. Succes!
Ik moet er eigenlijk wel om lachen..opzoek naar mijn ei hahaha. Maar goed, we gaan het proberen Jij ook heel veel succes