Hoe verliep de miskraam met 5 weken

Discussion in 'Miskraam' started by Nuage, Nov 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Ik heb helaas miskraam nummer 4 momenteel. Ik heb eerder 2x een miskraam met 8 weken gehad en dat was vrij heftig en 1 keertje al een paar dagen na de positieve test en dat verschilde niet veel van een menstruatie. Maar nu was ik 5,5 week zwanger toen het bloeden begon. Natuurlijk zou het kunnen dat het vruchtje al eerder gestopt was met groeien.

Tot nu toe valt het me mee. Ik verlies eigenlijk bij een menstruatie meer bloed dan nu. Heb wel wat buikpijn die soms een beetje gemeen is, maar ik had meer verwacht. Kan het kloppen dat dit het gewoon is?

2. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Een miskraam kan verschillen. Van een beetje bruinverlies tot veel bloedverlies met grote stolsels.
    Ik had vorige week toen ik bij 6,5 week een van de twee vruchtjes verloor eerst bruinverlies wat overging in verlies van helder bloed (minderd dan menstruatie en geen stolsels). Geen pijn gehad of krampen. Slechts beetje menstruatiekrampen voordat het bloedverlies begon.
    De tweede wordt nu ook een miskraam. Had eergister avond steken in mijn buik. Had een beetje bruinverlies wat wateriger werd met bruinige vlokjes erin. Dat is inmiddels gestopt. Maar ben nog niks verloren. Zit nu dus in spanning of het doorzet. Echt heel vervelend.
    Wens je heel veel sterkte.

3. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Ik jou ook! Vreselijk zeg wat je vertelt. Hoop dat het niet doorzet!

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Mijn miskraam bij 5 weken was ook als een menstruatie zelfs nog lichter. Sterkte meis!

5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Het vruchtje leeft niet meer. Vorige week opstartende hartslag op de echo. Maar echo afgelopen donderdag liet geen vruchtje meer zien. Alleen het vruchtzakje wat voor de baarmoedermond lag, klaar om uitgestoten te worden. Hoop dat het dit weekend doorzet want wil liever geen curretage.

6. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Nuage wat jij beschrijft herken ik helemaal. Heb 3x meegemaakt tussen de 4-6 weken en dan lijkt het meer op een lichte menstruatie. Dan heb ik ook niet echt grote stolsels gezien of erge krampen gehad. In ieder geval niet te vergelijken met wat er vanaf een week of 7 komt.
    Het bloedverlies duurde meestal een dag of 7 en dan daarna direct weer een redelijk normale cyclus.

7. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Nou gelukkig, dan ga ik maandag weer gewoon werken en hoop ik dat het hierbij blijft.

Heel veel sterkte Madelie!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Wat naar Nuage :(
    Mijn miskraam vorige maand met 5+2 was vergelijkbaar met een menstruatie. Ik menstrueer nooit heel veel en de miskraam was qua bloedverlies vergelijkbaar.

Heel veel sterkte! Knuff.

9. Barbara 1982

Oct 4, 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat verdrietig:(. Mijn miskraam met 6.2 was net zoals een gewone menstruatie, geen stolsels oid. Het begon woensdag en zondag was het klaar. Sterkte!

10. AnitaP

AnitaP Bekend lid

Feb 15, 2014
    760
    0
    0
    Mijn miskraam bij 6,5 week begon met roze afscheiding gevolg door bruinverlies wat overging in helderrood. Heb in totaal 5 dagen bloedverlies gehad maar veel lichter dan m'n normale menstruatie. Ook geen stolsels, 1x sliert slijm. Nadien iets langere cyclus maar wel direct zwanger.

Sterkte meis!

11. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hier was het net vals menstuatie viel me reuze mee.
    Sterkte he meis

12. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Ik had een miskraam met 5.5 weken en vond het veel en veel minder dan mijn normale menstruatie.

Veel sterkte meid!

13. Logan

Logan Niet meer actief

Aahh nee Nuage.. Sterkte. :(

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Allereerst sterkte meis!!

Had zelf een miskraam met 6 weken. Was lichter dan een normale menstruatie, geen heftige krampen, geen stolsels of wat dan ook.. Was er heilig van overtuigd dat het vruchtje nog in mn buik zat.
    Twee weken later was ik echter alweer zwanger en op de echo's was er niks van een oude zwangerschap te zien, alleen het nieuwe kindje. Blijkbaar was het gewoon al vroeg misgegaan en was er ook nog niet echt iets wat 'eruit' moest ofzo.. Ik denk dus dat het wel kan kloppen dat je miskraam lichter dan een menstruatie is.
    Was bij mij in elk geval wel zo. Maar het blijft gewoon heel erg rot dus dikke knuffel en sterkte!!

15. mama300388

Nov 16, 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Hallo dames, ik ben nu 4+2 dagen dus nog erg vroeg, gister buikpijn misselijk en onderrugpijn heel de dag roze bloed verlies, vandaag donker rood en nu net weer over is naar roze bloedverlies. Zitten spikkeltjes is het bloed soms na het plassen, is dit een vroege miskraam? Ik word nergens niets wijzer van en maak me zo een zorgen!

16. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Bij mij zaten er met de miskraam bruinige 'vlokjes' in het bruinverlies wat ik had bij afvegen. Ook vond ik die vlokjes terug na het plassen in de urine.
    De verloskundige kon mij geen duidelijkheid geven over wat die vlokjes waren.
    Bij de echo kort daarop bleek ik een missed abortion te hebben.
    Ik hoop dat het bij jou geen miskraam is. Het blijft afwachten. Bloedverlies bij 4 weken schijnt niet ongewoon te zijn.

17. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

Oct 28, 2014
    577
    70
    28
    Bij mij viel het daarentegen weer niet mee. Miskraam na 5 weken. Buikpijn viel wel mee, maar het bloedverlies was 6 dagen lang behoorlijk. M'n hb is dus ook flink gedaald. Na 6 dagen verloor ik geloof ik iets wat op een vrucht leek en daarna was het meteen over. Nu behoorlijk zwakjes en denkt iedereen op m'n werk dat het vast komt omdat ik zwanger ben, zucht...

18. mama300388

Nov 16, 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Helaas te vroeg gejuicht het is weet helder donker bloed en heb lichtelijk steekjes in mn buik en vagina ook is mn onderrug gevoelig. Verder wel ineens weer gevoelige tepels dat was namelijk vanaf gister ochtend ineens verdwenen samen met het hele zwanger gevoel.
    wat haat ik wachten zeg, ik wil zo graag dit kindje houden! Heb een rot jaar achter de rug want ik had slechte cellen op mn baarmoeder uitslag uitstrijkje was pap3a met syn2 sinds 2 mnd gezond verklaard en in feb hadden ze een stukje van mn baarmoedermond erafgehaald.
    Ben zo onzeker over mijn baarmoeder nu.

19. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Knuffel mama300388 dat is niet niks. Heb helaas zelf pap3b gehad en ook lisexcisie ondergaan, maar sindsdien alweer 2x pap1 gemeten.

Ik wil deze week nog even een testje doen om zeker te zijn dat die negatief is. Dat moet toch nu wel denk ik zo?

20. mama300388

Nov 16, 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Schijnt dat je tot 2 mnd na je mk je nog positief kunt testen op een zwangerschapstest ik ben ook erg geneigd om er 1 te halen om te zien of er ook maar iets anders is (lichtere of donkerder dan de vorige) lijkt mij dat na een miskraam de streel lichter word ivm daling hcg en als het geen mk is de hormonen meer worden..

Share This Page