Geen bloedverlies, toch miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nederbelgje, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben zo ontzettend gespannen. Heb morgen mijn derde echo en ben dan tussen de 16 en 17 weken als het goed is. Heb voorheen af en toe "plopjes" of steekjes gevoeld en had het idee dat mijn buik groeide en mijn banden voelden hard aan. Nu heb ik sinds een week nergens last van. Bijna geen gevoelige borsten meer, ik voel niets meer in mijn buik. Ben veel mobieler/beweeglijker en heb sterk het gevoel dat het niet goed is. Ben erg onzeker ervan en slaap slecht en moet veel huilen. Herkenbaar voor iemand? En klopt mijn voorgevoel? Of komt het misschien door de hormonen. Ik hoop zo dat ik er naast zit.....

2. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Nog niet te bang zijn..

Ik begrijp je ongerustheid wel hoor, maar na een tijdje gaan sommige symptomen gewoon weg... Ook bij een goeie zwangerschap!

Bij mijn zoon had ik na 14 weken geen misselijkheid meer en mijn borsten deden ook minder pijn na 14 of 15 weken... En mijn zoon is helemaal gezond ;)

Moest je toch helemaal niet zeker zijn, kan je gewoon altijd eens contact opnemen met je VK of gynae?

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Is het niet zo dat de meste vrouwen in het 2e trimester nergens meer last van hebben end e kwaaltjes in het 3e trimester weer terugkomen?
    Ben zelf nog niet verder gekomen dan het eerste trimester.
    Maar ik denk dat de kans klein is dat het mis is.
    En bij twijfel en angst altijd de verlosku dige bellen vind ik :)
    Sterkte!

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Er hoeft echt niets aan de hand te zijn. Maar als jij jezo angstig voelt is het goed contact op te nemen met je verloskundige en te verzoeken om een extra echo om je gerust te stellen.

Deel Deze Pagina