Goedenavond Dames, Ik heb een vraag ik moest dinsdag 25oktober mijn menstruatie krijgen en heb inplaats daarvan maandag 24 oktober licht roze bloed bij het afvegen (sorry voor het vies praatje) en op mijn maandverband een beetje donker bruine bloed Gekregen. Ik ging ervan uit dat mijn menstruatie een dag te vroeg was gekomen en zocht er niks Achter vervolgens heb ik niks meer op mijn verband gezien en ging er van uit dat het de volgende dag door zou breken. De volgende ochtend heb ik een heel klein beetje bruin gezien en licht roze veeg gehad en daar niks meer tot de dag van vandaag ik ben regelmatig ongesteld en altijd 5 dagen ongi. Ik heb al 3 testen gedaan en allemaal negatief !! Nou is mijn vraag of er dames zijn die het zelfde hebben meegemaakt of meemaken?? Zou er toch kans zijn dat ik zwanger ben?? Liefsss xx
Ik heb dat vorig jaar gehad. Ik dacht dat mijn ongesteldheid eraan ging komen. Eerste dag van het bruine bloedverlies testte ik negatief. 4 dagen later was het bloedverlies weg en toen testte ik licht positief met de kruidvat early test. Dag later met de clearblue digitaal, die zei zwanger 1-2 weken. Het resultaat ligt nu in de co sleeper naast mij Als je dit 2 weken geleden hebt gehad, zou je denken dat een test wel een keer positief zou moeten zijn.
Goedenmorgen, Wat fijn om dit te lezen ik heb die vandaag precies een week geleden gehad ik zit zelf te denken om vanavond nog een keer te testen zo niet even nar de huisarts deze week? Wat fijn dat u zwanger was en nu een wondertje hebt dit geeft mij meer hoop Groetjes
Na meerdere negatieve testen denk ik niet dat je zwanger bent. Kan wel dat je eisprong veel later dan gewoonlijk is, waardoor je simpelweg te vroeg bent om te testen. Mijn laatste menstruatie in de ronde vóór ik zwanger raakte was overigens ook zo gek; anderhalve dag beetje bruinverlies, geen buikkramp, niets. Dit is dus, hoe gek ook, wel een 'echte' menstruatie geweest.
Mocht de bloeding die jij hebt gehad op 24 oktober een innesteling zijn geweest dan had je nu al wel een positieve test moeten hebben. Je geeft aan dat de testen die je hebt gedaan negatief zijn, ik denk dat je dan echt niet zwanger bent. Je menstruatie kan soms verschillen qua hoeveelheid en duur. Dus ik weet ook niet wat je verwacht dat de huisarts daar aan moet gaan doen? Ben je trouwens zeker van je eisprong? Misschien was het een ovulatiebloeding? En is je NOD dus pas over een week.
Ja ik heb altijd een menstruatie van 5 dagen het is altijd regelmatig en dag 2 verlies ik altijd veel bloed. Als ik niet zwanger ben dan is er wat anders aan de hand want ik lig nu elke nacht wakker van de pijnen in me baarmoeder die doorzet naar me lies en dat heb ik ook nooit eerder gehad na de menstruatie dus vandaar dat ik naar de huisarts ga en een verwijsbriefje aanvraag voor de Gyno