bruiloft 3,5 wk na KS 60 km verderop..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bunchy, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    lieve meiden,
    zoals het er nu naar uitziet heb ik een bruiloft waar ik daggast ben 3 of 4 weken na mijn geplande KS.
    Ze trouwen in kerk waar kinderen niet kunnen komen..
    het is zo´n 60 km verderop.
    wat denken jullie? is het realistisch dat ik daar naar toe ga?
    ik wil graag borstvoeding geven..
    stiekem zou ik het niet erg vinden om er niet naar toe te gaan...

2. Trui

Trui Lid

20 aug 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb je je beslissing eigenlijk al genomen hihi. Doe gewoon lekker waar jij je goed bij voelt

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Ik zou het zelf niet doen, en als je toch ook al niet zo'n zin hebt is dit toch wel een mooi excuus om niet te gaan toch? Zou lekker thuis blijven

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    maar kan het ook echt niet denken jullie?
    we gaan met een hele meidengroep waarvan niemand bevallen is en ben bang dat het niet in goede aarde zal vallen als ik tegen die tijd (naar verwachting) gewoon weer op de been ben enzo.. dan kan ik in feite natuurlijk best voor een uurtje even naar de receptie gaan om te feliciteren enzo..
    of mag je met zo´´n klein kindje ook niet zo lang reizen in de maxi-cosi? (dan kan ik dat ook mooi als reden aanhalen..)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o als het zo gaat als bij mij kan het makkelijk.
    Een week na mijn ks reed ik al weer auto (op en neer naar het ziekenhuis waar mijn dochter lag).
    2 weken later deed ik alles weer. Alleen wat sneller moe, maar 3,5 week erna moet echt wel kunnen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en met een klein kind mag je max 3 uur rijden in een maxi cosi, dus dat ga je wel redden denk ik...

als je niet wilt gaan zou ik het gewoon eerlijk zeggen.

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Hmm... het zou dus wel kunnen...
    niet willen vind ik eerlijk gezegd geen reden en kan ik dus ook niet zo eerlijk aangeven..
    denk dat mijn hoofd er nog niet echt naar staat en om nou voor een uurtje op en neer te karren met borstvoeding etc en daarnaast heb ik natuurlijk niks om aan te trekken.. ben dan neem ik aan nog niet echt in shape...
    en ze hebben een dresscode (mantelpakje voor vrouw)

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik dacht dat je na een ks niet zelf auto mag rijden?
    Maar echt hoor, als je geen zin hebt, gewoon niet gaan.
    Ik had afgelopen week een bbq, ben ook niet gegaan. Ik heb wel een normale bevalling gehad, maar was er nog niet aan toe.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bunchy je kan toch wel eerlijk zeggen dat je het niet ziet zitten met de borstvoeding? Dat je er nog niet aan toe bent. Vind ik een normale reden hoor.

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    hmm ok, maarja omdat we daggasten zijn en we toch wel vriendinnen zijn vind ik het wel lastig..
    maar kan altijd nog tegen die tijd kijken natuurlijk..

11. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat je op dat moment er nog niet aan toe bent zeg!
    Kan je anders niet aangeven dat je probeert te komen, maar als het niet gaat dat je niet komt?
    Een beetje normaal mens moet daar toch begrip voor op kunnen brengen?

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm ok, ik zou het ook niet heel leuk vinden als mijn goede vriendin niet op mijn bruiloft wilde komen. Maar dan nog had ik liever dat ze eerlijk was dan dat ze zou liegen...
    Maar goed denk niet dat het echt je beste vriendin is ofzo toch? Anders zou je zelf wel heel graag willen gaan?

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    klopt...

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Mijn hoofd stond de eerste maand na de bevalling ook echt niet naar een bruiloft, en om te moeten kolven. Als je het niet ziet zitten echt niet doen hoor,jij en je kindje zijn het belangrijkst.

15. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Hihi, na 3 weken voor het eerste een middag naar een verjaardag geweest (met baby, dat wel), maar vond ik méér dan genoeg! (heb ook een keizersnede gehad)
    En autorijden deed ik ook pas weer na 6 weken

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lara dat ben ik wel met je eens... maar het ligt er ook gewoon aan wie het is... als het echt een hele goede vriendin van mij zou zien geweest dan zou ik gaan al moest ik in een rolstoel gaan zitten... als het goed is trouwt ze maar 1 keer...

17. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Autorijden mag officieel pas na 6 weken he? Klein stukje na het zhuis waar je kindje ligt ok. Maar zo'n stuk? Zou ik niet doen. En je kindje dat aandoen denk ik ook niet. En zelf gaan kolven en alle toestanden?! ppff... Zou zeggen nee.
    Maar een vriendin, is ook moeilijk hoor. Misschien dat ik zou vragen of je met zn drieeen even mag komen? Je man moet rijden en je kindje kan je niet alleen laten toch?
    Succes met je keuze! En je zwangerschap natuurlijk..

18. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een keizersnede is een zware buikoperatie. De een hersteld er sneller van dan de ander. En je mag 6 weken geen auto rijden. En voor je kleintje is lang in de maxicosi ook nog niet goed. Ik denk dat ze het wel zullen begrijpen als jij het nog niet ziet zitten om te komen met een kleine baby van 3.5 weken oud.

19. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    man en baby mogen wel mee...
    dus kolven hoeft niet...

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als het echte vriendinnen zijn begrijpen ze de reden waarom je niet wil gaan. want ook ik denk dat je eigenlijk de keuze al hebt gemaakt maar heen zou gaan omdat je niet durft te zeggen dat je het niet ziet zitten heen te gaan.

Deel Deze Pagina