Vergeten? Hoe kunnen ze dat over het hoofd zien? Wat vervelend! Hoop dat ze er iets mee kunnen, want fijn lijkt het me zeker niet
hmmmmm,voel me best een beetje gek nu ik schrijf dat we na 3,5 weken weer aan de slag gingen. Het kwam van mij uit,de laatsten maanden in de zwangerschap gebeurde al niks meer,dus ik stond op knappen.... was even gevoelig,maar daarna ging het beter....kan alleen niet zolang doorgaan als normaal,nu nog steeds niet. Na 5 minuten is het mooi geweest,en begint het pijnlijk te worden. Heb een flinke knip gehad,en litteken loopt door tot op mijn bil,dus die hechting begint dan echt te trekken.
Hier bijna 7,5 maand en nog steeds niet.. Het gaat voor geen meter. Pijn pijn pijn. Na ja er zijn nog meer dingen dan sex, toch?? Op knappen staan hebben wij geen last van, vreemde zin vind ik.. (?)
Ik had 7 hechtingen en na 3.5 week, toen ze opgelost waren, weer sex. Eerste keer deed wel wat pijn, 2e keer al een stuk minder en na 4/5 was het weer als vanouds.
Je kan toch heel erg zin hebben in sex? Had ik al een week na de bevalling dus toen deden we andere dingen Prima als je daar geen of minder behoefte aan hebt maar ik snap ook wel dat je op knappen kan staan hoor
Het was ook geensinds persoonlijk bedoeld hoor, ik vroeg het me gewoon even af. Vind het sowieso meer iets voor mannen, 'op knappen staan.' Maar ik denk wel als je gewend bent het vaak et doen dat je dan anders bent/voelt na langere tijd. Het went op één of andere manier, zo weinig.. Soms baal ik ook heus wel hoor! Maar erg fijn voor degenen waar het weer super bij gaat. Lijkt me heerlijk.
met op knappen staan bedoelde ik dat ik echt weer verlangde naar de intimiteit van vrijen. vanaf dat ik dikker werdt,ronde de 2e maand,hebben we geen sex meer gehad. mijn partner had moeite met de veranderingen aan mijn lichaam,en zelf had ik veel last van mijn bekken. voelde me vaak onzeker,en ook best alleen doordat ik de intimiteit zo miste van het vrijen....dus dat heb ik snel weer ingehaald.
volgens mij was het rond de 2.5 a 3 weken weer. maar dat weet ik niet zeker meer. was volgens mij wel vrij snel weer. wij mchten gewoon weer gemeenschap hebben als wij het zelf graag wouden. kregen niet te horen na 6 weken ofzo. de eerste keer deed wel een beetje pijn maar gewoon een maand of 2 heel voorzichtig gedaan. en het ging na 3 maand goed en deed het helemaal geen pijn meer. wij hebben overigens tot de laatste vijf min sex gehad haha. ik ging staan en toen braken mijn vliezen vier uur later hield ik mijn zoon in mijn armen. haha
Na 1,3 week vloeide ik niet meer, en op een gezellig zaterdag nacht 1,5 week na de bevalling is het al gebeurd. Was niet geheel de bedoeling, maar heb nergens last van gehad. Ik was dan ook niet gescheurd of geknipt.
Ik had erg veel hechtingen en we hebben het na 6 weken geprobeert maar het ging echt niet. Om eerlijk te zijn, hebben we gister voor het eerst seks gehad na de bevalling. Iig 'gelukte' seks. Daarvoor ging het niet, deed echt zeer. Maarheb een verkrampte bekkenbodemspier aan de bevalling over gehouden, en moest nu echt duidelijk ontspannen, en toen ging het goed...
Nee zelf. Maar de bekkenfysio dacht ook wel dat het met de tijd minder zou worden! Als het later nog niet minder was (had voor mezelf de grens van 6 mnd gehouden) dan zou ze me helpen. Maar dat is dus niet meer nodig denk ik. Nu ik weet dat het goed kan gaan zal het toch ook wel iets makkelijker worden verwacht ik!
Het is nu bijna 7 wkn geleden, maar nog niet echt veel gebeurd...eens een mooie avond uitzoeken en dan een beetje romantisch weer eens proberen...toch wel een beetje eng hoor. Had maar een paar hechtinkjes maar toch... Ennn....'t moet wel veilig hihi!
Ik had eigenlijk al een dag of 2 na de bevalling zin in seks, maar ja, het lijf kan dan nog niet hè . Na 5 dagen stoute dingen gedaan bij mijn man, maar geen "echte seks". Ben benieuwd hoe het zal zijn als we weer kunnen. Eerst maar eens stoppen met vloeien en de pijn moet ook weg zijn voordat het weer kan.
volgens mij ben ik de eerste die na 8 maanden nog steeds niet de behoefte voel. Gebeurt wel eens, maar hoeft van mij niet echt.
Ik had ook al heel snel weer zin na de bevalling. Maar we hebben nog niet gemeenschap gehad. ( wel anders natuurlijk) Ik wil het eigenlijk morgen proberen. Eerst nog even kijken of de hechting al weg is.
hoi ik was binnenwaars gehecht en los vanzelf op en ben na 3 weken gaan vrijen en geen last gehad liefs citta
Hier nog 1 hoor, gisteravond dan voor de eerste keer!! Wow eindelijk. Het deed wel pijn en vooral na die tijd, aj aj. Maar goed, we kunnen het iig nog
Bij mijn eerste bevalling was ik ingescheurd en geknipt en toen duurde het ook heel lang voordat we weer sex hadden. Volgens mij pas na 3 maanden. Maar bij de laatste bevalling was in alleen ingescheurd en toen hadden we na een week weer sex. Ik moet ook zeggen dat bij de laatste bevalling het herstel supersnel ging en bij de eerste heb ik echt 1,5 week pijn gehad van ondere.
Nou.. tjonge, wat is iedereen snel eigenlijk.. Hier ook wel na 6/7 weken weer intiem geweest. Maar achteraf gezien had ik voor mijn emotionele gesteldheid beter even kunnen wachten. Ik zat nog veel te veel in mijn hoofd met: 6 weken geleden is er gewoon een baby uit gekomen!! Met andere woorden: ik kon het knopje nog even in mijn hoofd niet omzetten van: "kindje baren" naar "er weer iets in stoppen"... maar dat lees ik verder bij niemand...