Help, ik ben 50!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door miffy11, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

de afgelopen dagen is het weer helemaal raak, dat ontzwangeren begint me echt de keel uit te hangen zeg. ik jank om alles (echt alles, het arme punkmeisje van made had geen vrienden, en daarna nog een keer toen ze toch promqueen werd ;)) en ben zo chagrijnig als de pest.

maar sinds afgelopen weekend heb ik extreem veel last van opvliegers, ik zweet me kapot, gisteren liep ik in een hemdje door de regen en was aan het koken. ik las op internet wel dat het bij ontzwangeren hoorde, maar het stond alleen vermeld bij de kraamweek, terwijl Fenne bijna 7 maanden is.
    hebben jullie hier ook last van, of is een bezoekje aan de HA een goed idee?

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    ik heb het ook heel erg hoor.
    zweet me dood ookal is het koud,
    Me haren vallen nog steeds uit echt heel erg.

Heb een buik lijk wel 5 maanden zwanger,

heb vandaag toevallig gebelt en mag volgende week vrijdag komen.

sterkte ermee ;)

hoop voor je dat je snel de oude weer word.

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hoi,

Het is bij mij nu 9 maanden geleden maar ik ben enorm emotioneel. Jank om een scheet die dwars zit. Daarnaast ben ik echt een heks en heb ik veel hoofd- en buikpijn.

Mijn huisarts gaf aan dat het kan komen door mijn spiraal. Die heb ik er vandaag dus uit laten halen. Een hele opluchting.

Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.

Weet niet of jullie een spiraal hebben of een andere anticonceptie dan voor de zwangerschap? Deze hormonen kunnen namelijk heel wat met je doen!!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Heb je BV gegeven? Dan kan t ontzwangeren pas later beginnen :(
    En ja, gemiddeld is 9 maanden, maar soms duurt t 2 jaar..

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Welke spiraal heb je dan want een koperspiraal geeft geen hormonen af en de mirena is heeeeeel licht.

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heb idd de mirena, maar die heb ik al sinds fenne 6 weken oud is, en nooit last van gehad. ik reageer heel slecht op hormonen van pil etc, maar zelfs toen heb ik dit niet zo erg gehad. verder totaal geen problemen met mirena.
    mirena er uit is geen optie, is het enige anti-conceptie middel tot nu toe waar geen baby doorheen is gekomen.. ;)

geef overigens flesvoeding vanaf dat fenne 4 weken was..

7. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand die er last van heeft.Heb meer last van de hormonen tijdens het ontzwangeren,dan toen ik zwanger was. Ik heb meer last van hoofdpijn,reageer wat heftiger,zou het liefst mijn zoon in een doosje willen stoppen om hem te beschermen etc. :) Het zal er allemaal wel even bij horen, er gebeurd zo veel als je moeder word. Je hebt de verantwoordelijkheid van een klein wezentje gekregen, en die wil je zo goed mogelijk vervullen. Geen wonder dat daar heftige emoties bij los komen :)
    Heel veel sterkte meis :)

Deel Deze Pagina