Hallo, Ik ben 23 januari dit jaar bevallen van een zoon, ik was veel aangekomen van 64 kg naar 93 kg. Nu weeg ik 75 kg en wil graag nog minimaal 9 kg afvallen. Echter zijn we net begonnen met opnieuw proberen zwanger te worden. De vorige keer was het meteen raak met proberen. (deze reden dat is ze snel achter elkaar wil heeft met een verhoogde kans op baarmoederhalskanker te maken, ik wil het nu proberen voordat het straks niet meer mag). Maar ik wil wel nog wat afvallen. Nu is het zo dat ik afval als ik 3x per week sport en gewoon niet snoep. Verder hoef ik er niks voor te laten, weet iemand of dit kwaad kan?? Mocht ik al zwanger zijn bedoel ik dan. PS; ik ben enorm zoetverslaafd, suiker... oh ik heb er echt moeite mee, maar goed dat ter zijde.
Sporten mag tot einde zwangerschap en is juist heel erg goed! Verder gewoon 3 keer eten en 3 tussendoortjes zoals fruit of cracker en de chips/ snoep en alcohol laten staan....drink 2 liter water op een dag! Ik ben net 3 week geleden bevallen en was 10 kilo aangekomen heb er al 8,5 af... Nu de laatste 1,5 kilo nog maar daar wacht ik nog ff mee...heb keizersnede gehad dus nog niet intensief sporten maar let alweer wel op voeding....succes en hoop dat je snel (slank) zwanger mag zijn!