wanneer weer seks?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door mandy1, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb 1 week echt gevloeid en 2 weken een beetje licht verlies..
    maar wij hebben nog steeds geen seks gehad.. mijn vriend mist het niet eens :confused:

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jou vriend mist het niet eens? haha nou die van mij wel hoor die wou gelijk!

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik wilde ook wel, maar hij nog.. ja nu kan het even niet want ik ben ongie door mijn spiraaltje..
    maar zodra dat weg ik hoop ik toch dat ie nog wilt :)

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha ja! ik kan me wel voorstellen dat hij het eng vind en misschien bang is jou pijn te doen ofzo.

5. Niet meer actief

Ik ben in februari via een KS bevallen en hebben ruim 10 weken geen seks gehad! (alleen al omdat ik bang was om zo snel zwanger te raken) hahaha nee maar daarvoor wilde ik het nog niet ivbm benthe enzo

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    ik ben nu 3 weken geleden bevallen en heb sedert 3 dagen alleen nog slijmverlies vandaag was het beetje roze van kleur maar niet gans de dag door.
    Kan het dan eigenlijk nog kwaad om al sex te hebben of niet?
    Ik heb een heel klein knipje gehad en heb er totaal geen last meer van, enkel als ik er daadwerkelijk ga aan gaan voelen :oops:

Maar moet eerlijk zeggen de zin is er enorm om sex te hebben maar éénmaal in bed vallen we allebei als een baksteen in slaap doodmoe zijn we...

Annabel

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    annabel het kan volgens mij wel hoor zo was het bij mij ook en wij hebben ook gewoon seks gehad. en tja eenmaal in bed zijn we tegenwoordig ook zo vertrokken haha.
    groetjes esther

8. wij hebben geloof ik 9 weekjes gewqacht, na 3 weken vloeide ik al niet meer.
    Maar wat ingescheurd, geknipt, hechtingen.
    Deed nog pijn, ben toen nog op controle geweest ziekenhuis, hebben ze iets moeten weg branden ofzo, soort wild vlees, en dat heeft weer een paar daagjes pijn gedaan.

Ik zal eerlijk zeggen, dat het begin altijd even gevoeldig blijft na minuutje niet meer.

groetjes

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben na 6 weken weer sex gehad, maar ik voel het nu nog steeds. De hechtingen maken het er niet leuker op... :( (heb er 10)

10. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    Hier zijn we nu 4 weken verder en we hebben nog geen sex gehad...
    momenteel heb ik mijn :evil: op bezoek en pilvrije week. Vrijdag start ik opnieuw met de pil en volgende week ga ik bellen voor controle bij de gyn.
    en dan zullen we ne keer proberen é...
    Annabel

Deel Deze Pagina