Hahah grappig al die uitersten van elkaar Hier naar 2,5 week weer sex gehad. Ik vloeide naar 7-8 dagen al niet meer nog even een weekje afgewacht en toen hield ik het niet meer Ik zou 10 mnd niet overleven
Dat riep ik ook...en toch hebben wij het overleefd Vraag niet hoe Wij hebben vanaf de positieve test niets meer gedaan. Het mocht niet van de gyn. Te veel risico's met een groot hematoom in mijn baarmoeder en een tweeling. We hebben afgzien, maar we zijn nu eindelijk aan het eind gekomen en achteraf vind ik toch dat het meeviel en de tijd snel is gegaan. Nog heel even wachten tot ik niet meer vloei en dan mogen we weer
Haha ik vond het ook al snel zeg. Hier was het de vorige keer 6 maanden ofzo. Ik weet t niet eens meer. Ik had dan ook wel een fijne complicatie, waardoor het te veel pijn deed.
na 3,5 week terwijl je gehecht bent? Ik heb een behoorlijke knip gehad en ik hoef voor mn gevoel echt nooit meer seks haha zeker niet over 2 weken al
Oh ja die 7 maanden tijdens de zwangerschap er hier ook nog bij 17 dus. Wij doen het nu nog steeds weinig. Hebben het niet echt nodig voor onze relatie denk ik Je groeit erin.
Op Valentijns dag nog een keertje geprobeerd. Wel met een ander condoom en het ging bijna als van ouds Sinds dien heb ik echt de hele dag zin :O haha. Jeetje 10 maand.......
bij ons was het na 6 weken ik moest wachten tot ik nog eens op controle ben geweest om te zien of alles weer inorde was.
6 wkn na de bevalling, vloeide na 4 wkn niet meer. Wilde zelf wel eerder, maar manlief wilde echt 6 wkn wachten.
Eerste keer bij 4 weken maar had hechtingen en was enorm pijnlijk nog bij 6 weken lukte het wel 2e na 2 weken. Vloeien was toen al gestopt. En toen had ik geen hechtingen. Ik weet wel dat ik dat wachten zo vreselijk vond. We hadden al een tijdje geen sex meer gehad tijdens zwangerschap.
Al vrij snel, anderhalve week ofzo denk en dan wel met condoom. Heel voorzichtig. Lastig te zeggen na hoeveel tijd t weer kan. Je moet er ook samen aan toe zijn.
Ik doe ook nog ff mee. Om de trage een beter gevoel te geven. 7 a 8 maanden. Wel mede door de borstvoeding. Vond dat lastig.
9 dagen na de bevalling om precies te zijn haha. Ik weet dat nog goed, want de verloskundige kwam onverwachts toen wij samen onder de douche stonden. Maar ik heb een keizersnee gehad, dus geen hechtingen van onder..
Bij allebei na een maandje.. bij de eerste klein scheurtje gehecht.. bij de 2e was er niets gebeurd van onderen, maar vond het gewoon nog wat eng.. Hoop dat ik nu ook weer "heel" blijf.. is toch fijner..
Hier nu 6 weken geleden bevallen naar durf nog niet echt! Heb t gevoel dat m'n vagina nog niet helemaal is zoals t was/hoort na de hechtingen...! Alsof t meer open staat?! Hoop dat dit allemaal verbeterd met de tijd