Wanneer weer sex?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BoBam, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    imd, wat kun jij toch altijd lekker reageren. voor sommigen mensen is er nog meer in het leven dan alleen de kinderen en daar heb jij niet over te oordelen.

en wat ken jij toch een hoop ellende in je leven, danwel persoonlijk, danwel in je omgeving. zou bíjna medelijden met je krijgen, bijna.....

om ook even persoonlijk te zijn: ík heb in het verleden grote problemen met mijn ex gehad op het vlak 'sex' en geloof me, hier kun je in je relatie wel degelijk problemen mee krijgen hoor! het geeft stress, frustraties, onbegrip, schuldgevoelens, gebrek aan zelfvertrouwen en slepende sessies bij psychologen en gynaecologen. als dát geen druk uit oefent op je relatie ben je beide heilig, maar dat zijn jullie allebei dan ook vast wel. als je ergens geen ervaring mee hebt, hou dan je mond.

en als iemand niet volgens jouw normen en waarden leeft, probeer dan de normen en waarden die veel andere mensen wel hebben ook eens uit: respect voor een ander en zijn of haar mening!

maar voor de TS: bij ons duurde het langer, had veel last van mijn ks, eerste keer na de bevalling was ook bijna weer als een echte eerste keer, heel apart. kreeg wel het advies idd om 6 weken te wachten, dus mss nog even creatief zijn? ;)

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik wel.

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    dat van 6 weken geen sex is niet waar zegt me vk

ze vertelde me zodras ik niet meer vloeide en geen last had van hechtingen of wat dan ook mag je gewoon weer SEX hebben als je daar samen behoefte aan hebt

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dát was het idd, maar ze vertelde mij dat het niet raar was als ik 6 weken bleef vloeien of mss wel langer.

goh, was ook zo weggezakt. ;) de dagen voor mij bestonden toen alleen uit voeden en lichamelijk herstel haha. vloeien? oh ja, dat was er ook nog (viel trouwens reuze mee) en sex? m'n man moest maar een filmpjuh gaan kijken haha

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hahaha

ik moet eerlijk zeggen dat ik er heel erg weer de behoefte aan heb alleen ik super bang ben dat die 3 hechtingen die ik heb zeer gaan doen

daarom dat ik er nog niet aan durf om weer tevrijen met me hubbie

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Gewoon proberen en als het niet fijn voelt wacht je toch nog even?
    Wij hebben in totaal rond de bevalling (dus ervoor en erna) nog geen 2 weken geen sex gehad. Mijn mannetje mocht dus niet klagen ;). Hij was al bang gemaakt door allerlei mannen om hem heen, dat ie maanden geen sex zou hebben :) .
    Maar ik had geen hechtingen en weinig bloedverlies. Én zeker wél zin, ondanks dat het mooiste kindje ter wereld in de kamer er naast lag. Als papa en mama gelukkig zijn, is hij dat ook! Daar ben ik van overtuigd.

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja dat is ook zo moet het gewoon proberen

mijn mooiste kindje ligt ook gewoon in de kamer ernaast niks mis mee hoor doe je gewoon je volume knopje wat zachter zetten ;)

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb maar 5 dagen bloed gevloeid, daarna nog een dag of 4 helder maar that's it... Is waarschijnlijk anders bij een ks.

Wij hadden na 2,5 week weer sex. Je kindje slaapt toch veel en je hoeft tijdens het slapen toch niet constant zn handje vast te houden?
    Dus zou ook niet weten waarom je dan geen sex zou kunnen hebben? Dat was tijdens de zwangerschap ver afgezakt en we waren blij dat het weer normaal kon! gelukkig zijn er meer dames die dat met me eens zijn.....

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heeft niet veel te maken met een ks hoor, ik vloeide ongeveer 4 weken na mijn ks

10. Female

Female Niet meer actief

Je reageert lekker vriendelijk :rolleyes:

@ TS ik vind het niet zo gek dat je er weer aan denkt hoor.
    Zeker als je je heel goed voelt.
    Ik had er ook heel snel behoefte aan.
    En volgens mij staat dat los van de reden die een ander lid noemde (zie hierboven)

Ik was niet genipt of gescheurd oid, en heb na 2 weken weer gevreeen.
    Ging ook heel goed hoor.
    Je moet ook doen waar je je zelf fijn bij voelt.

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier na mijn KS ongeveer een ruime 3 weken gewacht en toen weer heerlijk sex gehad hoor.

Ik heb in totaal ook maar een paar dagen gevloeid. Eerste 3 dagen en na een week ofzo nog een dagje of twee.

12. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik pas weer een aantal weken geleden voor de 1e keer. Durfde echt niet en mocht ook niet veel eerder. Had een totaalruptuur opgelopen en had ook heel veel inwendige hechtingen. Mocht de eerste 2 maanden absoluut geen sex hebben omdat de inwendige hechtingen pas dan waren genezen. Moet zeggen dat ik er eerder ook niet echt behoefte aan had hoor. Kon niet eens zitten en fatsoenlijk lopen...haha. Daarna is het helemaal goedgekomen! Gelukkig maar, want in het begin dacht ik dat het nooit meer goed zou komen met me...

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij hebben het na ong 5,5 week weer geprobeerd....en het deed geen pijn

14. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb drie hechtingen aan de binnekant maar mocht al vrij snel weer vrijen zei de vk

als ik er geen last van zou hebben zou het geen probleem zijn

niet dat ik het al geprobeerd heb hoor vind het eng hahahah

Deel Deze Pagina