menstruatie na bevalling (flesvoeding)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Naatje80, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    na de bevalling ben ik de eerste week al overgestapt op flesvoeding. Na 10 weken werd ik voor het eerst weer ongesteld.
    Echter.... nu ben ik inmiddels alweer 2 weken "overtijd" (tenminste als ik mijn oude cyclus aanhou). Ik ben nu alweer 42 dagen verder na de eerste dag van mijn laatste menstruatie en vind het nu toch wel erg lang duren. Ik heb voor de zekerheid vandaag getest en ben niet zwanger dus dat is het niet.
    Hebben meer vrouwen dit gehad dat de menstruatie in het begin erg onregelmatig is ook als ze flesvoeding geven? Ik lees nml wel een hoop over menstruatie bij borstvoeding maar niet bij flesvoeding.
    Hoe is dit bij andere mama's die flesvoeding geven?
    Ik gebruik geen pil. Zit nml te wachten op mijn tweede menstruatie zodat ik een spiraaltje kan laten plaatsen....

2. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi hoi.

Bij mij is het zo gegaan dat ik na een week of 6 ongesteld was en nu is het gewoon wel weer regelmatig. Heb wel gehoord dat je het eerste jaar onregelmatig ongesteld kunt zijn.

Groetjes
    Sil

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden na mijn bevalling, geef ook alweer een maand volledige flesvoeding. Komt vanzelf wel weer hoor. Kan tot een jaar na de bevalling duren is mij verteld.

Deel Deze Pagina