ik zit te denken om een activity, babygym te halen. maar je hebt er zoveel. en mijn dochter had zo`n plastice op poten, maar die heeft ze helemaal gesloopt. heeft iemand suggesties wat een leuke, goede gym is?
Ik heb zo activity center van fisherprice, Sem is er helemaal weg van. hij hing al met 3 maanden in zijn box, hij keek er alleen maar naar en raakte hem niet aan. Met ruim 4 maanden zat hij aan het eerste onderdeeltje te prutsen en zo is het zijn lievelings speeltje geworden. Ook heb ik zo speelkleed van winnie the pooh, met zo beugel aan de bovenkant en speetjes eraan. Vind hij ook wel leuk, maar hij is er snel op uitgekeken en dan verveeld meneertje zich weer!
Finn begon met 2,5 maand te spelen met zijn mobiel doordat er 2 ringen aan zitten (om de tijgertjes heen) die hij heel makkelijk vast kon houden. Eerst ging dat nog per ongeluk, maar al snel begon hij bewust te grijpen. Het maakt geluid als het tegen elkaar aankomt, want het is van hout. En de kleuren zijn erg aantrekkelijk. Finn is nu al 2 maanden helemaal idolaat van zijn mobiel. Ik heb er een foto van in mijn album staan. Het is de derde foto.
ik heb een leuk kleed gezien van tiny love, iemand ervaring hiermee? en die van fisher price ga ik ook eens bekijken. renate wat voor merk is die van jou?
Zoals die op de foto staat is ie niet in het echt. De bogen die je ziet komen van een speelkleed dat bij de prenatal vandaan komt. Daar kan je speelgoed van verwijderen, verwisselen, etc. Errug handig! I.p.v. de afgrijselijke speelgoedbeestjes die er normaal aanhangen, heb ik zijn mobieltje eraan gehangen(zie album).
Ik ga de babygym van Chicco halen... Die waar ook iets bij zit dat er iets gebeurd als ze er tegen schoppen... Ja lekker duidelijk ben ik he hahaha maar hij is echt mooi
ik heb er een van fisher price geloof ik met als zij poten olifanten hij vind hem helemaal geweldig en je kan er ander speeltjes bij kopen en aan hangen zo heb je variatie.
Wij hebben de eigen merk babygym van de Prenatal. Ok de kleurtjes zijn niet echt de onze maar voor die 10 euro doen we daar niet moeilijk over. Anique is er helemaal gek mee. Het is dus een superaankoop geweest!
Wij hebben ook de baby gym van de prenatal, en ook ons meisje is er helemaal gek mee er zitten ook echt veel verschillende speeltjes bij zodat je kunt afwisselen, prima ding! Inkie
Rick heeft deze ook en is er wèg van! Het enige nadeel bij ons is dat Rick zo lang is dat wij al heel snel het "voetending" hebben verwijderd, anders paste ons ventje er niet meer tussen. Maar zonder kan ook heel goed! (Alhoewel Rick nu meer een vandaaltje begint te worden : hij tilt zijn benen erbij op en duwt de babygym alle kanten op met zijn voeten, volgens mij vliegt dat ding eerdaags nog eens uit de box )
Ik heb er 1 van Playgro. Ik ben nogal Playgro fan. Tiny Love vind ik ook super. Voordeel van die van Playgro is dat je de speeltjes er af kunt halen, zodat ze er ook zo mee kunnen spelen. Verder vind ik het leuk dat het felle kleuren zijn. Dat is veel leuk voor babies dan van die fletse dingen. Ik zal een plaatje in mijn album zetten.
Ik heb mijn babygym bij Toys R us gekocht. de gym koste maar 22 euro en Isabella is helemaal weg van het ding.
ik krijg die van tiny love met licht en geluidjes. maar daphne die van jou vind ik ook leuk hoor! ziet er super uit. en ik ben het eens met dat van die kleurtjes, ik hou zelf van naturel en ecru, maar babys vinden kleurtjes veel leuker. mijn dochter had een goedkopere versie van plastic met van die poten. maar die heeft ze gesloopt. volgens mij dacht ze dat ze zich eraan kon optrekken ofzo. ik hoop dat deze dan ook wat sterker is.
Hier ook een baby-gym verslaafde. Dat al sinds hij 2 en halve maand oud is... Toen begon Lucas al tegen de speeltjes te slaan. Heb er inmiddels 2. Eentje van Tiny Love waar hij echt onder moet liggen. Soort speelmat met bogen erover heen. De 2e heb ik sinds een week erbij gehaald omdat meneer graag zittend in zijn wipstoeltje speelt en dat is er eentje van sesamstraat met plastic speeltjes... Allebij toppers hier. (Als het maar geluid maakt en je er heel hard mee kan schudden en tegen kan slaan is alles goed hier )