Leo operatie PCOS

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Liez123, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liez123

Liez123 Lid

28 sep 2017
    10
    5
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal ik ben nog niet zolang hier op dit forum en heb eerder mijn verhaal voor hier al opgeschreven maar niet geplaatst is denk ik iets verkeerd gegaan.
    Ik heb pcos en ben na ik gestopt was met de pil na een halfjaar erachter gekomen dat ik pcos heb eind vorig jaar hadden mijn vriend en ik een gesprek bij de fertiliteits kliniek bij hem was alles gelukkig goed.
    In de tussentijd kwam ik er ook achter dat ik fybromyalgie heb naast dat ik ook al diabetes type 2 heb en trage schildklier.
    En hebben we voor 3 maanden het traject bij de kliniek ook even stop gezet zodat ik aan de therapie voor mijn fybromyalgie kon werken.
    Het was veel wat ik ineen x te verwerken kreeg.
    Pcos verminderd vruchtbaar mijn contract waar ik schoonmaakte werd niet verlengd en nog fybromyalgie erbij.

Ik ben nu 8 dagen gestopt met roken mijn voeding aanpast & volgende maandag week word ik opgebeld wanneer de leo operatie word gedaan.

Ik hoop dat ik over een tijdje ook mijn kleine wondertje mag dragen.

2. Alexiatr

Alexiatr Lid

27 sep 2017
    35
    1
    8
    Vrouw
    Hoi Liez123,
    Ik heb ook PCOS en onverklaard verminderd vruchtbaar. Mijn schildklier werkt ietsje langzamer dan de norm die men eist bij ivf/ICSI behandeling. Ik heb licht overgewicht maar geen last van fibromyalgie, geen diabetici 2.

Slikt je nu pillen voor diabeti 2? Ik hoorde dat mensen met PCOS makkelijker diabeti 2 krijgt. Preventief eet ik radijs, vijgen en alles wat bloedsuiker reguleert, omdat ik nu en op latere leeftijd niet aan de pillen wil vanwege diabeti 2.

Ik begrijp niet zo goed waarom je geopereerd moet worden.

3. Liez123

Liez123 Lid

28 sep 2017
    10
    5
    3
    Vrouw

Hoi alexiatr

Als eerste bedankt dat je hebt gereageerd op mijn berichtje.
    Ik voel me er soms alleen in staan vooral omdat het veel is wat ik ineen x moest verwerken pco, fybromyalgi. Carpaal tunnel syndrome.
    ondanks dat ik veel steun van mijn vriend heb en mijn alles is nu ,is het soms fijn om ervaringen te delen met andere die hetzelfde meemaken of hebben.
    Ik slik geen metformine voor mijn diabetes type 2 omdat ik een kinderwens heb & dan raden ze het af maar kan je wel insuline spuiten ik heb lang & kortwerkende en is nu stabiel gelukkig.
    Zo ook mijn cholesterol & schildklier waar ik nu nog wel euthyrox 112 mg voor slik omdat de werking ervan ook goed moet zijn voor een zwangerschap.
    Ik heb vanaf 2007 diabetes type 2 hoge cholesterol en trage schildklier daarvoor had ik eigenlijk nooit.achteraf denk ik dat ik misschien ook eerder pcos had dan de suiker ene rest dat kan heel goed mogelijk zijn omdat ik lang de pil heb geslikt zou ik het niet weten.
    Maar ik heb net als jou mijn voeding g aangepast zoals s'morgens eert ik havermout met lijnzaad erin wat goed zou moeten zijn als hè meer testosteron aanmaakt en ik slik foliumzuur alvast en vitamine b complex waar choline & inositol inzit wat ook goed is voor vrouwen die geen eigen eispron hebben.
    Daarnaast doe ik nu thuis 3 x in de week krachtoefeningen & ziek ik veel op via Internet aan informatie.
    Zo heb je ook hormoon yoga wat kan helpen.
    Ik krijg binnenkort een kijk operatie LEO omdat de clomid medicatie niet bij mij aanslaat en dat kan waarschijnlijk komen door mijn diabetes ze zien het in iedergeval vaker.
    Met hormonen spuiten kan ook maar dan is de kans op meerlingen aanwezig en dat kan voor mij lichamelijk door mijn beperkingen ook heel zwaar zijn dus hebben ze ons geadviseerd voor de leo operatie waarbij eigenlijk heel kort gezegd jou baarmoeder & eileiders schoonmaken / doorspuiten en teveel aan cystes wegbranden zodat het weer gereset word maar het kan ook tijdelijk zijn en dat je ernaast alsnog clomid moet slikkende of spuiten maar dan pakt het wel beter zeggen ze.
    bij iedereen is het weer anders maar voor mij hoop ik dat het werkt en blijf ik doorvechten voor een wondertje

Deel Deze Pagina