wanneer weer starten met pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Daniielle, 27 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Na 5 jaar geen pil meer te hebben geslikt ben ik 2 maanden terug weer begonnen. Dit in verband met PMS klachten.
    Afgelopen maand ben ik ziek geworden in de 1e week van de pilstrip, hierdoor heb ik moeten stoppen omdat ik niks binnen kreeg.
    Wanneer kan ik nu het beste met de nieuwe pilstrip beginnen, iemand die dat toevallig weet?

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Ik zou als ik jou was de apotheek even om advies vragen.

Succes:)

3. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Je start normaal weer op de eerste dag van je menstruatie. Je bent dan meteen beschermd. Je mag ook op een willekeurig moment weer starten maar dan weet je niet precies vanaf wanneer je beschermd bent.

4. Anne88R

Anne88R Lid

11 mrt 2012
    6
    1
    3
    NULL
    NULL
    Starten op de 1e dag van je menstruatie dan ben je gelijk bescherms. Als je op een later moment begint zou ik de 1e hele strip aanvullende bescherming gebruien. De meningen over wanneer de pil dan werkt zijn erg verschillend.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Je kan gewoon nu al starten, maar dan moet je ff nog een condoom gebruiken, de pil dan vanaf de 2e strip weer betrouwbaar.

En anders starten op de 1e dag van je ongi, dan ben je gelijk veilig ;)

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Zoals ze hierboven al aangaven, je kan vandaag starten en in het achterhoofd houden dat je de komende weken niet beschermd bent.

Deel Deze Pagina