Nu zijn de gyn toen ik 2 weken geleden me spiraal liet zetten van als je hem niet meer wilt dan kun je hem er zelf uithalen. Nu is het misschien rare vraag maar dat kan toch niet? durfde niet te vragen of het een grapje was of hij het meende. wie heeft hem er wel zelf uit gehaald?
nou ik heb het laten doen bij mijn HA... weet van mijn tante die het vroeger zelf heb uit gehaald omdat ze niet naar de HA wilde en veel pijn had toen ze zelf er uit gehaald had. Zal het laten doen en niet zelf doen als ik jou was.
Is toch wel eventjes pijnlijk als hij langs je baarmoedermond gaat, lijkt me niks om het zelf te doen. Ik zou het ook bij de huisarts laten doen, dat is zo gebeurd.
Toen ik hem liet verwijderen bij de HA. Je baarmoeder trek wel ff samen maar echt veel pijn hadik niet. Maar dat is per persoon verschillend.
Die van mij is er spontaan uit gekomen, niks geen pijn. Maar volgens mij moet je redelijk "diep" om de touwtjes te zoeken.... Toch maar even bij de HA doen, als je 'm d'r al uit wil dan he Groet van Kiki