Vmk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lasas, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Lieve meiden,

Begin van deze week een aantal positieve zwangerschapstesten, maar vanaf het begin al het gevoel dat het niet goed zit.
    Testjes zijn niet echt donkerder geworden en nu al wat uurtjes wakker met enorme buikkrampen en bloedverlies, een vmk dus!?

Ik had me nog niet aangemeld bij verloskundige, moet ik deze alsnog bellen om dit door te geven of gewoon afwachten, uitgaan van vmk en doorgaan met volgende ronde?

Liefs een onzekere en verdrietige lasas

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Goh ik denk het wel als ik je verhaal zo lees .
    Wat verdrietig he 😔
    Ik zou wel even de vk op de hoogte brengen.
    Sterkte!

3. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hi Lasas. Wat vervelend voor je. Ik zou inderdaad toch contact opnemen met de vk. Zij kunnen je hierin begeleiden en kijken of je baarmoeder straks helemaal schoon is. Het gebeurt nog wel eens dat er wat blijft zitten. Ook is het mogelijk om onderzoek te doen als je 2 of meer miskramen hebt gehad. Dan moeten deze natuurlijk wel bekend zijn. Heel veel sterkte gewenst!

4. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Dank jullie wel meiden, heb geprobeerd te bellen, maar zijn open van ma - vrijdag van 9-17 uur of je kan de de verloskundige bellen.

Denk alleen dat zij niet meer zal zeggen dan dat ik af moet wachten, toch?? Dus gewoon maandag bellen?
    Sorry voor de vragen hoor....

5. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou maandag eff bellen en verhaal uitleggen, dan krijg je vanzelf van hunte horen wat je verder moet doen. Dan staat het idd officieel geregistreerd.

Sterkte en een dikke knuf

6. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ik kon binnen twee dagen terecht voor een echo. Namen de tijd voor mij en heb nu elke 2 weken een afspraak hoe het gaat met de vmk (zit er nog middenin) vind dit wel erg prettig. Al is het alleen maar dat ze je serieus nemen en dat je erover kan praten. Hoop dat je snel terecht kan! Sterkte.

7. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    26mei; Ahhh jij ook,sterkte meis! Wat doen ze dan bij jou? Echo, hcg bepalen? Wanneer is bij jou begonnen en hoe lang is nu bezig?

Ik ben gister flinke stolsels verloren met krampen en heb nu ' gewone' menstruatie volgens mij.
    Morgen nog eens testje doen, denk dat ik alles al verloren ben. Is ook precies zo als ik me voel, verloren. Hopelijk kunnen we dit snel 'afsluiten' en door baar volgende ronde.

Had me vandaag ziek gemeld op werk, werk als neo en kinder verpleegkundige en kon echt even niet aan. Morgen weer proberen.

Hoe is met jou?

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik heb deze week een echo gehad na 3 dagen bloed en ook mk vastgesteld icm hcg prikken. Die was al aan het dalen.. Maar weet niet of jij al eerdere bepalingen hebt gehad ?
    Ik moet woensdag nog een terug om te prikken .

Ik denk dat ze bij jou misschien wel een echo willen maken?

9. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Bij mij maken ze elke keer een echo. Tot nu toe zit alles (alle 3) er nog. vmk is vast getseld omdat er nu hartactiviteit zou moeten zijn. Echter kloppen de hartjes niet. Naast de echo praten we over hoe verder. oet over 2 weken weer. Als alles er dan nog zit stap ik over op pillen. Ben nu ongeveer 3 week bezig sinds mijn eerste bloeding/bezoek aan vk. Heel veel sterkte daar. Goed dat je vrij neemt. Nu is het even tijd voor jezelf! xx

10. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Jeetje meis, heftig!!
    Voel je je nog wel zwanger of niet? Moeilijk lijkt mij dat! Veel sterkte en dikke knuffel voor jou!

Ik heb vandaag weer gewerkt, toch wat zwaarder als ik dacht en heb regelmatig even moeten slikken.
    Gesproken met ass van de verloskundige vanochtend, zij gaf aan dat echo geen zin had, maar ik nog gebeld zou worden in de middag door verloskundige zelf.
    In de tussen tijd op werk met afdelingshoofd gesproken en zij vroeg of ik graag echo wilde om te kijken, zij kon die wel even regelen bij de gym, dus tussendoor even geweest, helaas leek alles al weg te zijn! Miskraam is dus een feit en vruchtje is al verloren.
    Verloskundige belde net terug en was erg fijn om even met haar te praten idd! Bedankt voor jullie tips meiden.

11. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat fijn dat de echo toch nog geregeld kon worden. Je hebt nu zekerheid. Sanp dat je weer bent gaan werken. Doe ik ook om zo wat afleiding te krijgen. Maar hou jezelf in de gaten en neem rust als je dat nodig vind. (dat advies moet ikzelf misschien ook wat meer opvolgen)
    Ik voel me nog wel heel zwanger. Veel misselijk en moe. Soms overgeven. Vind het best zwaar zo. Voel me zwanger, alles zit er nog maar ben niet meer zwanger. Erg verwarrend allemaal.
    Dikke kus en veel sterkte daar!

12. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Jij ook veel sterkte, dat lijkt me nog veel zwaarder, weten dat je niet meer zwanger bent, maar je wel nog zo voelen!!

Sterkte, knuffel!

Deel Deze Pagina