hier mijn testjes vanaf dinsdag... (van li naar re). de streep word wel iets donkerder maar blijft dik?? ik zie de testen heel anders voorbij komen hier... wat is jullie oordeel?? ik heb wel al twee dagen veel vruchtbaar slijm. normale cyclus van 31 dagen. nu dag 17... wie kan helpen wanneer ik het meest vruchtbaar ben??
Volgens mij maakt de dikte van het streepje niets uit, gaat om de kleur. Ik heb niet veel ervaring met streepjes ovulatietest maar ik vind de 1 na laatste van rechts het donkerste streepje. Als het goed is heb je die maandag gedaan? Dan moet je eitje na die test binnen 12-48uur springen (soms eerder of later bij sommige vrouwen). Als je maandag of vandaag geklust heb zit je volgens mij goed, morgen nog een keer kan geen kwaad Succes!
Gewoon doortesten. ZE zijn nog lang niet positief. Bij mijn is de teststreep wel altijd even breed, maar ik gebruik een ander merk.
Doortestten Lange na niet positief! De C streep is altijd donker en breed De T streep moet echt net zo donker zijn ( hoeft niet altijd even breed) Wanneer jij je eisprong krijgt kunnen we niet zeggen, je kan uit het niets een knaller krijgen..dus oplopende testen hoeft dus niet eens. Heb ze ook gebruikt en uit het niets bijna positief en 1.5 uur erna positief, Ik testte door meerdere keren pd om me piek niet te missen, Volgende dag een knaller smorgens en een uur erna liepen de streepjes alweer af. Mijn cyclus was 30 en bij dag 15 positief (als ik me niet vergis) en dag 16 is me eisprong geweest)
deze komen beter in de richting. vanmiddag na de eerst positieve test meteen mijn hubby mee naar boven genomen haha! wat denken jullie? lijkt alsof hij al iets minder donker word..