Hoi dames, Ik word hier echt bloednerveus van dus vandaar dat ik jullie even op hulp vraag haha. Had vorige ronde op dag 15 's morgens een echte superknaller van een ovulatietest, ook dag 16 was ie nog positief, heb meerdere keren per dag toen getest. Nu hoopte ik dus vandaag (ook dag 15) net weer op een positieve test, hij is redelijk zichtbaar het tweede streepje maar ik plas altijd duidelijke streepjes dus zegt niks...maar positief is ie niet! Aangezien ik echt mijn piek verwacht deze dagen, zou ik dan het beste rond het middaguur weer kunnen testen of vanavond? wat zouden jullie doen? Hebben jullie vaak op dezelfde dag in de cyclus een positieve test of verschilt dat erg? Afgelopen week wel vruchtbaar slijm verloren en vanmorgen krampjes bij mijn linker eierstok (dacht ik) dus ik dacht nu zal mn test wel positief zijn! dus niet, ik baal best eerlijk gezegd. Is nu de 2e maand dat ik werk met deze dingen maar ga er volgende ronde (mocht het deze ronde niet raak zijn) echt mee stoppen, het werkt echt gi-gan-tisch op mijn zenuwen en stress werkt natuurlijk ook niet positief..
ik moet van het ziekenhuis 2x testen met de clearblue (smiley) s Ochtends na 10 en om 18.00. Ook geen gedoe met streepjes. Had ik voorheen wel, maar ook vaak mijn ovulatie gemist omdat ik hem als niet positief interpreteerde. Ik vind de CB fijn alleen schreeuwend duur, maar als je regelmatig bent kan je ook zomaar maar 2 nodig hebben. Mijn vruchtbaar slijm begint altijd al een week voor mijn eisprong en de laatste 2x helemaal niks ondanks mijn ovulatie. Ik heb het gelukt dat ik in het zh loop zodat ze kunnen controleren anders zou ik ook bloednerveus worden. succes
Dankjewel Billie. Zie dat jullie het ook niet makkelijk hebben zeg, jeetje wel fijn dat het zkh je zo controleert maarja jullie weg lijkt me erg zwaar. Hoop op snel goed nieuws voor jullie! Ik had op dag 12 ook al een vrij donkere test. En vandaag dus ook vrij donker maar kan hem niet positief noemen. We maken het vaak gezellig voor alle zekerheid. En ik test gewoon door, hopelijk vind ik écht mn piek, was vorige maand ook al het geval, ben eerder al twee keer zwanger geweest (miskraam en van mn zoontje) dus weet wel dat het kan! Ben alleen van mezelf al een stresskip dus kan het hopelijk gewoon van me af laten glijden..
Waarschijnlijk zal je 1 dezer dagen wel je knaller krijgen. Ik doe het altijd rond 11:00 uur en 's avonds nog eens rond 19:00 uur. Geen ramp als je niet op dezelfde dag je knaltest hebt, heb ik zelf ook niet. Kan wel 1 dag verschil inzitten bij een regelmatige cyclus.
Oke dankjewel! Ja ga er ook maar van uit dat ik mn knaller nog krijg.. heb om 11:30 nog eens getest en die was net zo donker als die van vanmorgen, denk dus niet dat het een schommeling is maar dat hij echt aan het oplopen is. Had ik vorige maand ook, dag van te voren al iets donkerder en daarna een knaller. Hope so!