negatief getest, maar...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke1983, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

ik ben inmiddels paar daagjes over tijd, maar dat heb ik al eerder gehad dus voor mij betekent dat niet gelijk dat ik zwanger ben..
    zondag heb ik met 5 dagen over tijd negatief getest. (digitaal)
    ik dacht: jammer, niet zwanger, wordt vanzelf wel ongi.

maar nu merk ik dat mijn borsten groter worden, pas bijna geen bh's meer en ze worden helemaal blauw (van de aders)
    verder verlies ik dikke witte plakkerige afscheiding :oops:

nu ga ik morgen nog eens testen voor de zekerheid, heb toch nog 2 digitale, maar ik voel me ook verder helemaal niet zwanger.
    zijn er nog andere dingen waardoor mijn borsten groter kunnen worden? ik heb al cup DD, dus erg leuk vind ik het niet. ik heb dit normaal gesproken niet voor mijn ongi.

groetjes, Marieke

2. Marieke1983

.. of als iemand wat meer borst juist kan gebruiken, ik wil wel donor zijn ;)

3. Niet meer actief

:) :) :)

meid ik hoop dat je toch zwanger bent
    later positief testen kan hoor ;)

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Precies! Ik hoop het ook voor je, maar dan moet je wel je reisje nog even uitstellen... :)

5. Marieke1983

ja, dat zou wel jammer zijn, idd..

ik heb net niet getest, mijn vriend vond dat ik beter nog een paar daagjes kon wachten, aangezien je dan zekerder kan zijn van het resultaat. en we zijn nu al een week bezig met "zou het wel, zou het niet" en daar worden we behoorlijk simpel van ondertussen.

maar goed.. we gaan over een paar weekjes al op vakantie, en daarna gaan we de reis pas plannen. voor die tijd zouden we toch wel duidelijkheid moeten hebben!

Deel Deze Pagina