Hoi dames! Ik wil jullie even mee laten denken over mijn zwangerschapstest. Dit is de derde in 1 week en na twee omo witte tests lijk ik nu een heel licht streepje te zien. Wij zitten pas in onze eerste ronde dus dit zou fantastisch zijn!!!
Ik zie hem wel. Had alleen ook zo'n zelfde test en die bleek vals positief te zijn.. Welk merk is het? Ziet er namelijk uit als dezelfde..
Het is de midstream van 123zwangerschapstest via internet besteld. Stop d op de site dat ze zeer nauwkeurig zijn op de dag van nod.. ik hoop het met heel mijn hart!
Bij mij gaf de 123zwangerschapstest ook een vals streepje. Wil niet al je hoop de grond inboren maar ik zou even voorzichtig zijn met blij zijn. Ik duim voor je dat je morgen positief test!
Ik dacht dat de kans op een vals positief vrij nihil was.. maar dat er wel heel veel mis kan gaan de eerste week dus je wel zwanger was maar voor heel even? We wachten het rustig (!?!?) af...
@mamavank nee ik heb een gemiddelde van 28 dagen genomen aangezien ik 22 sept met de pil gestopt ben na 7 jaar. Ik heb van mijn laatste strip slechts 7 pillen geslikt. En ik heb volgens mij de derde vamp oktober mijn eisprong gehad. Steekjes in onderbuik, gevoel dat ik blaasontsteking kreeg en veel rekbaar slijm. Dus vandaag was dan mijn nod volgens die redenatie.
van harte gefeliciteerd. Wat goed dat het zo snel gelukt is. Die mazzel heeft niet iedereen. Ben echt blij voor jullie. Nu lekker gaan genieten van het goede nieuws.