Hoe was de test van gister? Ik heb vandaag niet meer getest, probeer te wachten tot na het weekend. Hier voorlopig ook niet het idee dat mn ongi eraan komt. Wel soms wat steekjes in rechter en linker zij. Geen idee wat dat inhoud..
Ik heb niet meer getest, doe er misschien zondag wel 1. Ook ik heb last van rare steekjes dan weer links en uren later weer rechts onderin me buik! Even afwachten nog
Hoop het zo !! Ik doe volgende week een nieuwe test.. Gister was mijn nod maar durf nog niet te blij te zijn. Vorige maand ging het ook na 4 dagen mis. Bedankt allemaal voor de leuke reacties !
Ik heb gister weer getest maar was ook negatief! Moet maar gewoon wachten tot woensdag! Ik was 7 weken toen het mis ging!
Ik testte donderdag ook nog negatief maar ben ook nog niet ongesteld geworden en loop nu al 2 dagen rond met een raar gevoel daar beneden. Dacht eerst dat ik ongesteld zou worden, maar voelde toch anders en ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb besloten volgende week pas te testen, maar damn wat is wachten moeilijk!
Spannend allemaal ! Ik ga vanavond een CB digital proberen, dan weet ik gelijk hoe en wat. Tot op heden geen ongi..
Ik heb zojuist weer getest. Streepje een stuk rozer dan afgelopen week. Nog niet zo roze als de controlestreep, maar duidelijk te zien binnen de controle termijn.. Vanavond CB Digital, ben benieuwd !!
Ziet er goed uit! Gefeliciteerd.. Nu gaan genieten! Hier is net me ongesteldheid (denk ik) op komen zetten. Het is rozig en normaal heb ik enorme menstruatiepijn nu niet! Nieuwe ronde nieuwe kansen
Wat klote dat je ongi toch op is komen zetten. Wel benieuwd of het ook echt doorzet. Kijk het even aan.. Ja bedankt voor de felicitatie! Heb een cb digital gedaan en die geeft aan 2-3 weken. Hoop zo dat alles goed mag gaan.
Fay2014 hoe is het met je? En met jou Annie64? Zouzograag, gefeliciteerd duim voor je dat het goed blijft gaan
Hier gaat alles goed tot nu toe. 30 september voor het eerst naar de vk dus ben heel benieuwd. Eigenlijk heel weinig symptomen. Wat gespannen borsten is het enige. Ben dan gelijk weer wat angstig dat het niet goed zit maar probeer te genieten en alles op me af te laten komen. Hoe is het met jou?
Sorry ben een poosje niet op deze site geweest! Het gaat goed met mij. Had niet echt een knallende positieve ovulatie test maar gevoel zei dat hij er wel was! We wachten rustig af meer kunnen we niet doen. Met jou ook alles goed? Maandag na de verloskundige spannend zeg!