Hoi meiden, Aanstaande donderdag mijn NOD. Voel me al een paar dagen beetje raar.. anders dan anders iig. Nu had ik vandaag al last van bruine afscheiding Dit is voor mij altijd een teken dat ik ongesteld ga worden. Maar...... wie had hier ook last van en bleek toch zwanger? Ben vandaag een beetje teleurgesteld, maar misschien is er toch nog hoop? Ben reuze benieuwd naar jullie verhaal
Best veel vrouwen hebben last van bruinverlies. Ik heb het zelf ook gehad, tot 10 weken zwangerschap.
Ik heb ook dagen voor mijn NOD bruine afscheiding gehad daardoor had ik hoop, helaas geen zwangerschap hier. Maar het kan altijd.
Hier precies hetzelfde spannend hè??!! Ik heb woensdag mijn nod en sinds vrijdag af en toe heel klein beetje bruinverlies. Ook ik voel me anders , heel moe en al paar dagen hoofdpijn wat ik normaal pas op nod heb. Ook heb ik af en toe kleine krampjes rechts onderin mijn buik. Ik hoop heel hard dat we allebei nog een kansje maken! Hou je me op de hoogte?
Pffff hou op.. het is vreselijk spannend! Donderdag is mijn NOD en heb sinds vandaag bruinverlies. Niet veel, maar toch. Ook sinds vandaag wat steekjes in onderbuik.. Krampen heb ik al een paar dagen. Voel me ook anders dan anders. Hoop dat me lichaam me niet voor de gek houd. Hoop het zo!! Ik hou je zeker op de hoogte!
Goed dat je weer positief volgende ronde in gaat! Hier nog steeds niks.. Vanochtend nog licht bruin verlies, vanmiddag niets..
We weten nu tenminste waar we aan toe zijn. Dus vol goede moed ronde 9 in. Spannend voor je! Ik ga duimen voor een positieve test! Wanneer ga je testen?
Ik lees mee... Ik heb sinds gisteren bruine afscheiding, soms met beetje donkerrood erbij. Vandaag al een klein stolseltje verloren. Ik twijfel nu of ik ongesteld ga worden. Ben vandaag pas 8 dpo dus hoop van niet!
Vandaag is mijn nod maar nog steeds alleen bruiverlies! temperatuur was iets gezakt vanmorgen dus ik durf niet te testen!