Ik maak me zorgen. We zijn momenteel in ronde 3 voor een derde. Absoluut nog niet lang dus daarover maak ik me nog geen zorgen Zelfs deze maand geen poging door omstandigheden. Maar ik merk al 3 maanden na mekaar dat ik na mijn vermoedelijke ovulatie (2x door slijm, 1x met testen) dat ik achteraf geen enkel symptoom heb. Als ik hier de lijst met symptomen dpo bekijk, herken ik eigenlijk niets. Ik heb geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid,... Echt niets. Zou dit er kunnen op wijzen dat ik eigenlijk geen eisprong meer heb? Ik ben al 37 dus daar zit ik wel mee...
Ik heb nooit iets gemerkt van eisprong en erna, en ik ben nu toch echt zwanger van mijn tweede kindje. Is dus niks om je zorgen over te maken. Wees blij dat je geen klachten hebt.
ik heb ook nooit klachten voor of na eisprong gehad. Maar als je er echt aan twijfelt of deze wel plaats vind, kan je dit denk ik beste met je huisarts eens bespreken
Ik heb normaal echt superveel “kwaaltjes” net voor en na mijn ei, deze ronde echt 0,0 kwaaltjes gehad en ik ben toch echt zwanger geraakt, het zegt allemaal zo weinig
Bij mn 1e nooot een kwaal gehad, was toen bijna 10 weken ver (vond mn menstruatie erg lang op zich wachten, was ook de enige kwaal) En bij deze was t niet anders dan anders, dus was verbaast dat t ubeehaupt raak was, omdat ik.me dus helemaal niet anders voelde, pas na week 6 a 7 werd ik moe en kreeg ik meer honger
Bedankt dames! Ik was bij gynaecoloog geweest voor de start van de 'werken' om spiraal te laten verwijderen en hij zag geen problemen vooraf. Ik heb ondertussen gebeld voor een nieuwe afspraak maar dat is wachten tot eind augustus
De klachten die jij beschrijft horen vaak bij pms. Niet iedereen heeft daar last van. Ik zou dus graag met je willen ruilen want ik word er knettergek van.