hier ook geen oog dichtgedaan vannacht(hadden we beter wat gechat met elkaar ) de stress maakt van iets heel fijn iets vreselijk zwaar om te dragen... ik hoop dan voor ons allebei dat ons ei later was en dat het toch nog blijkt dat het goed zit...(al geloof ik er niet in voor mezelf)voor jou hoop ik echt extra hard want jij zit in een véél vervelendere situatie ik wil zo graag goed nieuws voor je....ik zou toch die tweede opinie vragen indien je niet zwanger bent.een half jaar is zo lang... ik ben nog niet ongesteld maar heb het gevoel dat het eraan komt
@mamajess. Ach arme jij. Vind het zo erg voor je. Het is idd niet eerlijk. Al die ellende na de ellende die je al hebt gehad. Eng idee ook zo een chemo zeg. Bahhh. Ik duim me echt suf voor je dat het toch iets goeds is die stijging van je hcg. Hele dikke knuffffffff.
@mol. Jij ook nog geen zekerheid. Bah wat ontzettend balen zeg. Hoop dat je gauw weet hoe het zit. Knufff
Mamavanjes succes morgen... echt het speelt veel door mn hoofd! Ik heb vandaag ook maar eens een kaars branden voor al die lieve meiden hier op het forum waar ik in mee praat...zo oneerlijk en niet te begrijpen!! X
dankjulliewel meiden, toch wel fijn om zo te kunnen kletsen..merk dat in mijn omgeving ik toch niet de steun krijg die ik nodig heb. word meer afgedaan van ''ohh maar daarna ben je er vanaf toch?'' :S op het moment is het steeds een tweestrijd in mijn hoofd.. krijg steeds meer kwaaltjes en lichte onderbuikpijn met steekjes. en dan ga je toch weer neigen naar 'zou het dan toch een nieuwe zwangerschap zijn?' maar daarna doe ik weer een schietgebedje dat de pijn niet doorzet omdat ik anders onder het mes moet en er een eilijder verwijderd zal worden. heb alle afspraken van het weekend afgezet en me dochter gaat vrijdag naar me schoonzusje en zaterdag blijft ze bij opa slapen zodat ik even rust heb omdat ik ook niet weet of je ziek word na die spuit of iets.. het ergste vind ik dat je daarna een half jaar in de wachtstand word gezet, dat is best lang als je graag wilt
dat begrijp ik heel goed!!ik vind elke keer een maand wachten al zo lang....ik wou dat ik je kon helpen chemo is direct zo ingrijpend...
Jeetje mamavanjes, wat een verschrikkelijke onzekere tijd voor je! Morgen weet je meer? Een half jaar in de wacht is heel lang idd- een maand is soms al niet om door te komen Ik had die dreiging ook na mijn laatste miskraam. Gelukkig is het bij mij met een sisser afgelopen waardoor ik geen chemo moest gelukkig! Ben er wel zo erg van geschrokken dat er wel iets in me veranderd is. We hebben ook even gewacht sinds dec. Gaan deze maand weer proberen. De pauze van 3 mnd had ik echt even nodig om alles n plekje te geven, tot rust te komen en de hulp te zieken die ik nodig had. Ik hoop het beste voor je meid. Sterkte en probeer rustig te blijven. Daar heb je zelf het meeste baat bij (al was ik een totale wrak in die weken maargoed) Sterkte!!
@mamajess. Wat balen dat je de steun niet krijgt die je nodig hebt uit je omgeving. Denk dat mensen die het niet meemaken niets weten over hoe jij je voelt. Spannend voor je allemaal. Zou zo fijn zijn als je niet die stomme chemo spuit hoeft. Dat vooruitzicht van 6 mnd wachten is echt klote. Fijn dat je iig even rust hebt zodat je het op je af kan laten komen allemaal en je je niet druk hoeft te maken om de verzorging van de kleine. Hele dikke knuffel.
Mijn temp maakt maar rara sprongen..mijn klein beetje hoop is verloren. Jen weer bijna aan de klus...merk je al wat aan de ovus..want waarsch is de cyclus nu wat korter toch...? X
Je temp daalt idd flink. Kan zomaar zijn dat hij morgen weer flink omhoog gaat meis. Is nog vroeg voor ongi toch? Misschien wel een innestelingsdip. Hier alweer in de beginnende klusstand. Verwacht m'n ei op dag 12 en zit nu op 8. Nog geen positieve ovutest maar die zal ik als m'n cyclus gelijk is aan die voor de mk pas over 2 dagen hebben. Graag zo snel mogelijk. Hihi. Ik hoop zo dat het deze maand weer raak is. Ik haat ook de vrijdagen. Zou vandaag 15 weken zijn Geweest. Ppppffff. Stom he dat dat zo blijft hangen. Het lijkt ook wel alsof ik het er steeds moeilijker mee krijg terwijl het de afgelopen weken juist beter ging. Heb jij dat ook? Hoe voel je je verder? @mamajess. Hoop dat alles goed gaat meis. Sterkte en ik denk aan je. Xxx
ja balen he die dagen... bij mij is het ook echt met ups en downs..! mijn nachten worden ook slechter...ik ben dan ook al bijna bij mijn uitgerekende datum zou as woensdag 35 weken zijn en dus met twee weekjes bevallen... plus mijn tweede miskraam zou alweer 14 weken zijn!! bah bah bah.... en dan die onzekerheid die speelt bij mij zo hoog op!! we moeten opstaan en weer doorgaan he meiden en dat valt niet altijd mee! x
mogguh meiden, vanochtend uitslag gehad van het bloed en dat was goed. hcg was weer gestegen maar dat is niet van een nieuwe zwangerschap. nog extra een echo gemaakt voor de zekerheid maar is echt niet het geval. recepten opgehaald voor na de chemo en om 2 uur vanmiddag krijg ik de spuit en moet ik 2 uurtjes blijven. heb ook een hele lijst meegekregen wat je wel en niet moet doen pff. vind het heel eng maar het is niet anders. en hierna dus verplicht een rustpauze..misschien is het wel even goed want merk dat ik het toch nog moet verwerken gezien het toch al de 2de keer is en deze nasleep met de pijn enzo is ook slopend. op dit moment lopen heel veel emoties door elkaar en ben er ook klaar mee en al helemaal met al die klachten die weer terugkwamen.. laat vanavond of morgen wel even weten hoe het gegaan is. xx
potverdorie!! probeer je rust te vinden mamavanjess, het is inderdaad dan toch zo maar het valt niet mee!! sterkte xxxxxxxxxxxx
@mamenzo. Pppff das ook heftig idd als de beval datum dichtbij komt. En dan ook nog een x de tweede miskraam. Bah bah bah. Stomme miskramen. Maar we moeten verder. Bij de pakken neerzitten schieten we ook niks mee op. @mamajess. He wat ontzettend rot zeg. Had zo gehoopt dat het je bespaard zou blijven. Hopelijk valt het mee. Wat zijn de bijwerkingen? Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat. Jemig wat een heftige nasleep heb jij zeg. Krijg er gewoon kippenvel van. En neem gewoon de tijd idd om het goed te verwerken als je toch niet door mag dan kan je de tijd maar beter goed benutten. Dikke knufffff
mamajess:ik hoop dat je niet ziek bent van de spuit en geen onaangename nawerkingen krijgt.... ik vind het echt heel erg voor je en ik wou dat ik je kon helpen....hele dikke knuffel voor jou!! rust maar goed nu
mogguhh.. nou de spuit erin was aardig pijnlijk ondanks genoeg speklaag op me billen mocht na uurtje naar huis omdat ik geen allergische reactie had. toen tot 6 uur nergens last van gehad en daarna kotsmisselijk en ijskoud hebben. weinig geslagen helaas en nu nog steeds misselijk, mond gaat zeer doen en me ogen en ben doodmoe, echt een rotspul zeg pfff. de bijwerkingen zouden binnen een week minder moeten worden dus daar hoop ik dan maar op. @mol: had je nu je eisprong gehad of is er toch twijfel dat je al zwanger kan zijn? @jennifer: oeh bijna alweer aan de klus jouw cyclus komt toch wel alweer aardig op gang volgens mij en dat is wel fijn @mamenzo: ik heb dat ook hoor met momenten, meestal als ik dan me schoonzusje zie omdat we gelijk liepen en dan denk je ook van..ja nu zou ik ook zoveel weken zwanger zijn geweest enzo..maar het wordt wel minder. bedankt voor het luisteren in ieder geval en het reageren, is toch wel fijn.. digitale knuffel voor jullie!
ik had het ook heel erg koud tijdens de chemokuren.kruip maar lekker onder een dekentje. maandag in mijn bloed zag ze dat mijn ei wel gesprongen was en er was geen hcg in te meten.op de cho ook niets te zien.ik voel me nog steeds erg zwanger en ben weer zo stom geweest een testje te doen en ik zie daar iets op in de verte.maar dat kan ook wel zijn omdat ik gek ben ik zie overal streepjes en bloed sinds een tijdje dus maandag test ik even opnieuw met ochtendurine...ik voel me echt zo stom nadat de gyn zegt dat ik niet zwanger ben toch denken van wel
erg is dat he... ik heb dat ook nog steeds vanaf het verlies! ik zeg het vanochtend nog tegen mn schoonma.. ik voel me nog steeds zoooo zwanger! ik kan niet afvallen heb trek, borsten die uit mn bh vallen! slaap de hele dag door.. en een korte lont door hormonen!! maar goed... mamavanjess, laat je maar goed verwennen door ml! lekker paaseitjes op bed... dat lijnen komt wel na een gezonde baby in ons armpjes! na tijd komt raad.... lekker lezen luieren en dvds kijken...hoelijk verdwijnt de misselijkheid snel...xxxx