@mamajess. Jeetje ik vind het zo heftig voor je. Hoop dat je je inmiddels iets beter voelt en dat het maar snel achter de rug mag zijn. Hele dikke digi knufff Mijn cyclus komt wel op gang maar is toch anders. Normaal op dag 10-11 een positieve ovulatietest en dag 12 eisprong. Nu nog witte ovulatietesten en geen eipijn dus denk dat m'n ei later komt dan normaal. Zucht. Maar ik mag niet zeuren als ik kijk naar wat jij mee met maken. @mamenzo. Heel herkenbaar meis. Stomme hormonen. Ben in die 9 weken 5 kilo aangekomen. Ik was vrij dun en af niet veel. Toen ik zwanger was had ik zoooo een honger. De kilo's zijn er nogsteeds niet af hoor. Lukt me voor geen meter. Ach komt wel weer. @mol zag je testje in een andere topic. Ik vind het wel vaag hoor. Geen hcg in je bloed maar op je test zie ik duidelijk een streepje. Spannend hoor. Ik duim voor je. Dikke knuff voor jullie alle 3. Xxx
Oh jen dan is je cyclus toch nog wat anders...wat balen zeg! Ik baal wel van mijn kilos, ook bij de laatste vijf dr bij Maar mocht ik nu zwanger zijn baal ik wel dat ik de afgelopen maand niet mijn best heb gedaan.. ik ben een drama in lijnen, begin elke dag weer opnieuw! Nou veel klusplezier.. Hoe is het nu mamavanjess...hopelijk geen misselijkheid meer...rust goed uit!! Digitaal kaartje van ons...xx Spannend mol...duimen draaien! Hier zit ik op tien dpo...ik wilde er deze maand niet zo mee bezig zijn maar dat is mislukt...geen test in huis wel een ovu gedaan omdat ik daar wel meer over kees...die geeft twee streepjes..de een wat duidelijker dan de ander, maar goed gewoon maar ns afwachten! Nou ik ga...moet een koopzondag draaien bleuhhh Xx
Ik baal er goed van dat m'n cyclus niet terug Nasr normaal is. M'n ovulatietesten zijn ook vandaag nog wit. Baaallllllll. Hopelijk morgen ineens een knaller. Afvallen is ook erg lastig. Ik kan he gelukkig vrij goed maar sla snel door. Van het ene uiterste naar het andere. Ach joh dat lijnen komt wel als je weer een kleintje hebt als je nu wer zwanger bent. Anders heb je volgende maand weer een kans om je best te doen. 10 dpo. Spannendddd. Ik duim voor je. Hopelijk is het meteen weer raak. En dat niet bezig zijn ermee. Leuk in theorie maar in de praktijk toch best lastig. Hihi. @mamajess. Hoe gaat het meis? Hoop dat je het een beetje goed doorstaat. Knuffffff @mol. Nog getest??? Ben zo benieuwd meis. Duim voor je. Knufff voor jullie allemaal en een fijn avond.
ja nog getest vanmorgend,de moeite niet waard om een foto te nemen want ziet er exact hetzelfde uit als die van gisterenmiddag.ik heb amper geslapen van de stress... ik heb testjes besteld via internet zodat ik een paar dagen moet wachten,de enige manier om mezelf wat tijd te geven voordat ik opnieuw test....als die dan ook positief zou zijn dan pas bel ik de gyneacologe op. deze onzekerheid is helemaal niet fijn ik was al onzeker maar dit is een foltering....symptomen zijn er wel nog steeds maar ik zit de hele dag te voelen of ze er nog wel zijn en of ze niet afnemen...pffff....(of hoe ja van iets fijns iets slopends kan maken....) wat dat lijnen betreft,ik ga een heel sjiek dieet volgen en sporten enzo zodat ik superslank ben en iedereen verbaas ....hihi,dat zeg ik al zeker twaalf jaar en de kilo's komen er maar bij...ik kook én eet héél graag(zo gezellig)zelfs toen ik chemokuren kreeg en alles eruit braakte at ik nog koppig door dat was positief volgens de dokter dus doe ik maar verder(voor de zekerheid
@mamajess:hoe voel je je?wij vergeten jou niet hoor en we houden net zo goed contact ,of je nu een wachtperiode hebt of niet
He wat klote zeg. . Had zulke goede hoop voor je. Echt balen meis. Hopelijk volgende ronde. Heeft je baarmoeder even goed kunnen herstellen zullen we maar denken. Dat geeft dan weer een wat beter gevoel als ik persoonlijk zo denk. Mijn temp zakt ook en heb nog geen eipijn en geen positieve ovutest. Ben dus benieuwd wat m'n test straks aangeeft. Pppff. Dikke knufffff meis
goedemorgen, @jennifer: hoe is je testje vandaag? @mamenzo: balen zeg! kijken wat de aankomende dagen gebeurd.. @mol: dankje, maar hoop voor dat jullie allemaal voor mijn wachtperiode om is allang zwanger zijn hier nog steeds beroerd helaas..kan weinig, voel me een vaatdoek en krijg bijna geen eten weg. zo raar maar niks smaakt hetzelfde! opzich wel goed voor me dieet dit want ben al bijna 2 kilo kwijt haha. morgenochtend weer prikken en daarmee moet al een daling te zien zijn. nu heb ik aardig wat buikpijn gehad dus ik hoop echt van wel.
@mamajess. Wat balen dat je nog zo beroerd bent. Laat je maar verwennen meis. Hopelijk knap je snel op. Dit "dieet" is wel wat drastisch hoor. Hier nog steeds geen positieve ovutest. Baal echt. Normaal zou ik morgen mijn ei hebben. Klote mk gooit de boel in de war. Elke dag extra is er een teveel. Maar jij moet 6 maanden wachten. Dat is pas erg. Moet ik niet om een paar dagen extra zeuren. Dikke knufffffff
In april 2012 hebben we onze lieve schat verloren... 24 november had ik een positieve test Ik moet wel zeggen dat e nooit daarvoor geprobeerd hadden... Bij mijn miskraam was alles spontaan weg gegaan dus we konden eigenlijk direct terug proberen.. maar de eerste maanden stond mijn hoofd daar niet naar Al deed het elke maand wel pijn natuurlijk als ik mijn regels kreeg... Bij ons eerste kindje hebben we maar 1x moeten proberen (beetje geteld wanneer mijn eisprong was).. deze keer net hetzelfde Mijn vriend moet vaak naar de US & Hongarije voor het werk.. dus we hebben een beetje chance gehad dat ik nog niet helemaal regelmatig was
Duim voor de verlaging mamavanjess.. Fijne bekomstigheid twee kilo lichter maar liever niet zo... Nou jen, hopelijk een knaller...echt zo sucks hè moet je die ellende van een miskraam al meemaken gooit die ook nog eens alles overhoop Hier dag 37.....bahhhh dadelijk ben ik nog niet eens ongi voor mn uitgerekende datum...laat staan zwanger!!
@ mol Niet echt.. Kans op trombofilie stoornis, placenta te dicht tegen baarmoeder, harde buiken op 21 weken noem maar op... Maar we komen er wel!
stress dus zo spijtig....maar inderdaad je komt er wel en dan is het dubbel en dik genieten(en uitrusten zou ik zeggen maar daar vrees ik voor
hai meiden, nou werd net gebeld en de waardes zijn bijna niet gezakt, kleine kans dat het vrijdag alsnog voldoende gedaald is en moest rekening houden met nogmaals een injectie vreselijke domper zeker vanwege hoe ik me nu nog voel! en daarnaast me dochter afscheid op het kinderdagverblijf en vanaf volgende week wennen op de basisschool.. en ook nog echt ruzie met schoonzus. was er echt even klaar mee.. iedereen laat van zich horen maar van haar gewoon helemaal niks :S en na een berichtje op mijn facebook kreeg ik ineens een berichtje..nou ik was er even klaar mee en heb dat gezegd en toen was mevrouw klaar met mij en mijn zelfmedelijden?! ik heb niet snel zelfmedelijden maar dat ik mijn situatie nu ronduit kl* vind mag toch zeker wel?! maar goed, dit zat er een keer aan te komen en vind het ook wel best, misschien maar beter zodat niemand meer op ze tenen hoeft te lopen..
@mamajess. Nee wat onwijs kut zeg. Dit had ik zo niet gehoopt voor je. Nog zo een injectie en weer bijwerkingen. Jakkes. Snap dat je daar echt verdrietig boos enz van wordt. En zelfmedelijden mag jij best hebben. Jij hebt zo een nare tijd achter de rug en nu deze nasleep nog. Dan zou iedereen zich rot voelen. Dat is niet eens zelfmedelijden maar gewoon keihard de waarheid en die is niet mis. Stom van je schoonzus hoor. Laat maar lekke zitten zo iemand. Zonde om je energie aan te verspillen. Hoop zo ontzettend dat het vrijdag toch genoeg gezakt is. Mijn duimen draaien overuren voor je. Heel veel sterkte. Dikke knuffel. Xxx
ik hoop mee hoor voor vrijdag. en je schoonzus lijkt me jaloers.jaloers op jouw miserie omdat je aandacht krijgt.zo iemand is beter even uit de weg nu...je verdient rust nu en medeleven en geen z..kw..ven die je extra pijn doen.trek het je niet te hard aan hoor.
Laat gaan laat gaan die schoon zus... Mensen kunnen soms zulke domme dingen zeggen...bah ik haat dat In moeilijke situaties leer je pas je echte vrienden kennen... Naar dat het niet gedaald is! Vind het zwaar klote dat je dit moet meemaken... Net nu die belevenis voor je kleine meid ook.. het zit je niet mee... Probeer je rust ontspanning te vinden meis .... xxxx
Heeft balen zeg. is je ongi al begonnen?. Hier nog steeds geen positieve ovutest. Snap er echt geen bal van. Nog nooit zo lang geduurd. Snik.