Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Snap jedipje heel goed. Zou graag wat voor je kunnen doen meis. Vind het zo rot voor je. Ik duim iig heel hard dat het vrijdag toch goed is.
    Ged dat je je niet gek laat maken. Soms kan jegewoon mensen beter uit je leven houden. In dit geval is dat ook zo. Je hebt je best gedaan. Fijn dat je vriend achter je staat.
    Knufffff

@mamenzo. He bah. Klote dagen zijn dat he. Sterkte meis ook en dikke knufffff voor jou.

X

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb hetzelfde ervaren met mijn schoonouders .ik weet ook voor mezelf dat ik altijd opnieuw mijn best voor ze heb gedaan maar ik had op de duur ook al dagen stress als ik wist dat ze kwamen en het zat er altijd tegen.toen mijn nonkel die mijn beste vriend was op sterven lag door longkanker was ik ondanks dat ik toen zelf midden in de chemo zat elke dag bij hem,tot zijn allerlaatste ademhaling was ik bij hem en toen zei mijn schoonmoeder "dat ik wel wist waarom ik daar zat"....na zijn dood hebben wij een huis gekocht(ik heb enkel zijn computer geerfd)en toen zei ze "daarom zat ze bij zijn zijde"(dus zogezegd omwille van een erfenis).
    om maar één van de vele voorbeelden te geven van hoe zij zijn....
    op een gegeven moment heeft mijn man ze ook de deur gewezen en ik geniet nog elke dag van die rust die in mijn leven kwam.al besef ik dat het wel zijn ouders blijven.....
    ik vraag me wel af hoe het zal gaan moest ik zwanger geraken...vrees vrees...

3. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamenzo: digi knuffel! blijft lastig zulke dagen..
    @jennifer: thnx meis :) voel je al 'iets' trouwens?
    @mol: jeetje dat is ook heftig zeg pff.. en wat een erge opmerkingen, belachelijk. soms snap ik mensen echt niet hoor!
    ik vind het ook naar voor me man omdat hij ze ouders ook al niet meer heeft en dat ze enige zus is maar het ging al langer niet echt goed en voor mij is het punt bereikt dat ik er klaar mee ben. en hoe de relatie tussen hun ook verder zal gaan..ik ben in ieder geval blij dat me man ook zoiets had van tot hier en niet verder en ze grens heeft aangegeven. ben alleen erg benieuwd hoe het de aankomende tijd zal gaan (mijn dochters verjaardag met 2 weken en in juni is zij zelf uitgerekend). het rottige is is dat ze ook nog eens in de flat hiernaast wonen dus je zal elkaar helaas wel sneller tegenkomen. maar goed, ik hoef in ieder geval me er een stuk minder druk om te maken..

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    dat je weet dat je man achter je staat is al veel waard.in veel gevallen is dat niet zo en dan is het wel heel erg moeilijk en eenzaam.ik denk zelfs dat in zo'n geval je relatie echt kan breken door de schoonfamilie.

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Idd niet druk om maken. En wat er tussen e man en z'n zus gebeurt dat zie je dan wel weer. Zolang jij geen last van haar hebt is het goed. Spannend. Nog 2 dagen en dan hopelijk goed nieuws.

Ik voel nog niet echt wat. Gisteren wat trekkerig gevoel in m'n bm. M'n temp s vandaag weer omhoog dus tja zit niks anders op dan nog een week wachten. Zucht. Geduld is nl niet mijn sterkste kant zeg maar. :D

@mol. Jeetje wat een verhaal en wat zijn sommige mensen toch ziek in hun hoofd om dat soort dingen te zeggen. Gelukkig weet jij beter. Laat ze maar lekker stikken in hun zooi. Schoonfamilie krijg je er helaas soms gratis en voor niets bij.
    Hoe voel jij je?

6. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou hier weer een hartverzakking gehad vanochtend..waren bij de tandarts voor me man en daarna was me dochter voor het eerst aan de beurt en ik sta op en ik begin me toch te bloeden! voelde het zo lopen. ben maar met me benen gekruist blijven staan tot me dochter klaar was en toen zei ik tegen man dat we NU moesten gaan.. liep helemaal langs me benen en alles zat onder. ben me rot geschrokken. daarna meteen naar de spoed en kreeg echo. baarmoeder zag er nog steeds onrustig ui en zagen dat dit het laatste was dat er nog uit moest zeg maar. nu loop ik met 2 maandverbanden in. ook hcg geprikt meteen ipv vrijdag en werd net gebeld dat het nu op 10 staat dus dat was erg goed. nou ik ben het spuugzat, hoeveel meer kan je nog hebben zeg? bah!

7. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    <3 nogmaals zo oneerlijk!!
    het houdt niet op he... toitoitoi

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Wat schrikken zeg. Wel fijn dat ze meteen hebben gekeken en bloed hebben geprikt. Blij dat het gezakt s je hcg. Sterkte met het laatste restje ellende lieverd. Is niet eerlijk allemaal.

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    mamajess bij jou houdt het ook maar niet op hé!hopelijk krijg je nou snel wat rust!

ik heb een topic aangemaakt met als titel ANGST wat ik per ongeluk in zwangerschaps-en ovulatietesten heb gezet :D typisch ik...foutje...
    ik zit met een heleboel angsten en twijfels en heb dat daar helemaal uitgelegd...
    de geprikkelde cellen willen ze afwachten.bij een ander zouden ze dat na een half jaar opnieuw nakijken maar omdat ik een kankerpatiente ben gaan ze het bij mij maandelijks opvolgen.ergens toch een beetje geruststellend.de gyneacologe vindt dat dat een zwangerschap niet in de weg mag staan omdat ik zowiezo weinig tijd heb.
    mijn lichaam stoot een vruchtje af door mijn auto-immuunziekte(die mijn longen,gewrichten en darmen reeds heeft aangetast en ook de "trigger"was voor de kanker die me bijna het leven heeft gekost)nu hebben ze dus in overleg met het hele team artsen die mij opvolgen beslist om de dosis immuniteits-verlagende medicatie te verhogen zodat ik nu volgens hen opnieuw kan/mag proberen zwanger te worden.
    "ze staan er volledig achter"zeiden ze me...maar ik ben zo onzeker en bang nu...ik was dat al eerder maar nu nog meer :(
    ik wil zo graag een kindje en heb er erg veel voor over(na de twee miskramen ben ik helemaal uitgeput)maar ik heb het gevoel even dat mijn lichaam een moordmachine is en wil dat niet keer op keer zo ervaren...

lang verhaal en mogelijk maar een half verhaal omdat ik een echte sufkop heb maar het zegt het wel een beetje....:)

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mol. Jeetje meis. Wat heftig allemaal zeg. Ik duim heel hard dat je snel een mooie plakbeeb mag krijgen. De angst kan ik me wel goed voorstellen. Dat is alleen maar heel menselijk hoor. Sterkte.

Knufff

11. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx meiden! vanochtend bij het opstaan ineens heel erge menstruatiepijn en wederom heel veel bloedverlies met stolsels en daarna zakte de pijn wat en werd het bloedverlies weer minder..het is allemaal nog wel gevoelig maar heb het idee dat dit die laatste restjes inderdaad zijn wat er ook op de echo te zien was. maar dat zullen we volgende week wel zien.
    daarna me dochter voor het eerst naar de basisschool gebracht voor een wenochtend. ik denk al moet ik met 6 maandverbandjes in en loop ik krom van de pijn, maar ik breng haar zoiezo weg want ze wil al weken zo graag naar school. ben benieuwd hoe ze het vindt :D was ook wel spannend voor mij haha.

@jennifer: goed teken dat je temp weer omhooggaat! *duim* *duim
    @mol: wat een heftig verhaal zeg.. vind het wel knap dat je ondanks alles toch doorgaat. digitale hugg!

Ik ga trouwens niet aan de pil de aankomende maanden..ik heb al een onregelmatige cyclus en had erg last van het ontpillen..ga echt niet voor 4 of 5 maanden de pil weer slikken om daarna alweer te gaan stoppen met de pil. me lijf weet onderhand ook niet meer waar het aan toe is. zo krijg ik misschien ook wat meer zicht op mijn cyclus en wie weet word het uiteindelijk wel wat regelmatiger. ik was beide keren snel zwanger en zat weinig tijd tussen dus had ook niet echt zicht op hoe de cylcus was.

zie trouwens dat we allemaal gewoon al 2x een miskraam hebben gehad..:(

12. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    phoe jen hadden jullie toch nog ns energie?

mol..hopelijk komt het snel goed, bah wat een ellende

mamavanjess, spannend! op een gegeven moment zijn ze er echt aan toe he die kids... leuk ik hoop dat ze je makkelijk ff los kon laten.. Wat betreft geen pil geef ik je gelijk in.. Wanneer je groen licht krijgt en weer moet ontpillen daar word je ook niet vrolijk van..
    ik hoop dat de tijd vliegt voor je..

hier:
    morgen maar ns met de ovus beginnen. maar omg wat ben ik allang chaggie zeg. Ben echt mezelf wat kwijt geraakt door die hele situaties. Gisteren controle gehad bij mijn lieve gynecologe. Ze vertelde nog dat waarsch genieten er niet meer in gaat zitten voor mij tijdens een volgende zwangerschap. Ze kent me goed want mij gevoel zegt de eerste 14 weekjes op bed te blijven liggen. Maar goed moet het eerst maar weer ns raak zijn..

Tsja hebben we dr allemaal 2??
    bah dat het maar snel goed komt met ons 4...
    xx

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Hopelijk is nu Echt alles eruit. Wat fijn dat ze naar school wil. Dat zie je ook wel eens anders. Hoe heeft ze het gehad. Kan me voorstellen da je daar de eerste hoe dan ook bij wilt zijn.
    Ik zou idd ook geen pil gaan slikken. Dan raakt je lijf helemaal van slag. Dan maar rubbertjes gebruiken even.
    Mijn temp is erg laag deze cyclus. Heel raar.

Je hebt idd gelijk. We hebben allemaal 2 x een mk gehad. Helaas horen wij bij de groep meiden die voor in de rij hebben gestaan bij het uitdelen van pech :(

@mamenzo. Haha. Was even een vluggertje;)
    Hopelijk heb je snel je ei gevonden met de testjes. Zou toch wel heel fijn zijn. Misschien da je dan ook minder sjaggie wordt omdat je weer ergens naar uit kan kijken. Hormonen doen zo een boel met ons lijf. Pppff.
    Fijn dat je een lieve gyn hebt. En idd genieten zal heel moeilijk zijn omdat je al 2 x ellende hebt meegemaakt. Haha 2 weken in bed blijven. Als dat zou helpen zou dat heel fijn zijn. Maar ben bang dat het niks helpt en 9 mnd in bed is niet te doen. Hoop zo dat we alle 4 heel snel een mooie plakbeeb mogen krijgen. Wij hebben onze portie wel gehad.

Ik had vanmiddag een verveel momentje en dacht voor de gein ff een test doen (op 5 dpo. Hihihi. Tja als je niks te doen hebt doe je rare dingen:p) en te bizar. Er kwam een licht streepje na een kwartier. Weet dat het helemaal niet kan hoor maar moest wel lachen. Heb ik weer. Ach we gaan het zien. Nog 5 dagen wachten. En het was ook buiten de 5 minuten dus zal een indroogstreep zijn.

Nou ff koken. Weet af en toe niet meer wat ik moet koken. Hou nl niet van Nederlandse kost.

14. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamenzo: dat scheelt wel he als je een fijne gyn hebt..heb ondertussen ook meerdere gezien maar de laatste paar keer dezelfde en deze is erg lief en daar mag ik volgende week weer heen.
    snap helemaal wat je bedoelt met die hormonen pfff en me man ook :p
    @jennifer: whaaaaaa nou jij maakt het wel heel spannend haha..ben superbenieuwd hihi.

me dochter heeft het supergoed gedaan op school en wilde niet eens mee naar huis haha. dus vandaag even een trotse en blije mama hier :)
    ik hoop ook echt dat dit het laatste was maar ga er maar niet vanuit..we zullen het dinsdag wel zien. heb alleen een erg zere onderrug wat doorstraalt naar vooral 1 kant van me been, net toch maar wat ingenomen tegen de pijn. merk wel dat ik echt supermoe ben nog. moest vandaag dan 2x heen en weer lopen naar school en was vanmiddag echt op en moest ik echt even op de bank gaan liggen. lijk wel een oud vrouwtje en soms voel ik me ook zo!

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Cool dat ze zelfs niet naar huis wilde. Stoere meid. Dat je je moe en oud voelt is niet gek. Je lichaam heeft zo veel te verduren gekregen de laatste weken. Hopelijk gaat het nu in stijgende lijn omhoog. Wanneer moet je weer naar de gyn?

Dit was trouwens m'n testje

16. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Idd niet gek je lichaam is al heel lang hard aan het werk...ik duim voor dinsdag.

Waaaaat ik zie een licht streepje....
    Ik hoop het Zooooo
    Maar in mijn ander klets forum had een meisje rond haar ei ook een licht streepje want ook die dingen testen op lh..maar ik hoop bij jou van niet...
    X

Hier had ik ook een best duidelijke ovu. Boobspijn en ongi kramp
    Dat begrijp ik dus niet echt....en nog erger, manlief is werken dus morgenavond kan er pas geknuffeld worden...

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik maak me ook nog geen illusie hoor. Ik lees zoveel gekke dingen over testjes. Maar vond het wel grappig. Op 5 dpo kan dit ook echtnog niet positief zijn. Test nu over 5 dagen weer. Dan ven ik 10 dpo.

Nu al klachten? Zou wel heel vroeg zijn voor je ei? Als ie morgen echt positief is dan ben je nog op tijd. Je man meteen bespringen. :D
    Ik duim dat je snel je ei vindt. Des te eerder weet je of het deze ronde raak is.

18. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Hierbij mn ovu ....

Bijgevoegde bestanden:

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo die is al mooi donker. Denk dat je morgen of overmorgen een knaller hebt. :D. Druk weekend dan voor de boeg. Klusserdeklus.

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    wauw jennifer!!!zo spannend!bij mij was het zo snel al raak hoor na mijn ei....

ik ga een paar dagen weg,we verassen de kinderen voor hun vormsel en gaan in engeland het kasteel bezoeken waar harry potter deels werd opgenomen(zijn ze fan van)
    ze weten nog van niets :D
    we verblijven in een cottage vlakbij het kasteel.met open haard en ik heb een flesje cava laten klaarzetten,s'avonds even ontspannen met ml want dat komt er niet meer van.altijd druk of ziek....
    ik ga aan jullie denken ginder en ik stuur vakantie-rust door xxx

Deel Deze Pagina