Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mol: wat leuk zeg, heeeel veel plezier en rust toegewenst!
    klinkt in ieder geval heerlijk :)
    @ jennifer: nou ik zie ook het 2de streepje hoor, wat superspannend :D al moet ik zeggen dat ik toen ook donkerder testte met de zwangerschapstest met me eisprong..maar het kan nog beide kanten op. me duimen draaien overuren voor je ;)
    @mamenzo: ziet er goed uit je ovulatietest, denk dat ie morgen wel knalt hoor en dan ben je precies op tijd hoor!

hier is het bloedverlies bijna niks meer ineens, ben benieuwd of dat zo blijft..ben wel aardig wat verloren afgelopen 2 dagen dus wie weet was dat het laatste. me onderbuik en darmen rommelen nog wel wat dus ga er maar nog niet helemaal vanuit..
    vandaag lekker in huis rommelen en even naar de winkel lopen en verder lekker helemaal niks hihi

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mol. Geniet er lekker van meis. Het is jullie gegund

@mamenzo. En is ie al positief???

@mamajess. Ik ga er vanuit dat het gewoon een indroger is hoor. Kan niet anders op 5 dpo. Kan me ook niet voorstellen dat ie op m'n ei heeft gereageerd. Die isla lang gesprongen toch.
    Super fijn dat het bloeden bijna helemaal gestopt is. Hopelijk was dit het laatste restje. Lekker relaxed dagje dus. Heerlijk. Geniet er lekker van.

3. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Hè verdorie ik vind mn streepje juist lichter....
    Maar goed toch maar even onder de dekens kijken
    X

4. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Veel plezier:D. Kan nooit kwaad. X

5. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Jennifer wat spannend!! Dat je al durfde;)... Ik wacht nig even tot vlg wk- heb de hele tijd dromen dat ik ongesteld wordt... Heel vreemd.
    Vlg wk op de testdag is mijn man jarig.... Zou te mooi zijn om waar te zijn als ik hem n positieve test kan geven....blijf dromen;))

X

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @isa. Hihi. Was puur uit verveling hoor. Lees zoveel over valse streepjes en had er nog een liggen dus dacht ach eens kijken. Maar weet gewoon dat het nooit positief kan zijn op 5 dpo. Dus idd de testen zijn tegenwoordig niet echt betrouwbaar meer. Ik ga volgende week dinsdag weer testen op 10 dpo. Had toen ik in dec zwanger was toen een streepje.
    Jij ook volgende week testen. Spannenddddd. Ik haat het wachten. Jij ook of valt het mee? Zou een super verjaardagscadeau zijn als je zwanger bent en er op die dag achter komt. Ik ga heel hard voor je duimen meis. Ben heel benieuwd. Laat je het even weten??

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Oooh ja mijn temp doet zoooo raar deze maand. Pppff. Snap er niks van. Nog nooit gehad dat ie zo laag blijft. Wat wel grappig s is dat na de dip m'n temp omhoog ging toen ik zwanger was en toen drie dagen zakte en weer omhoog ging. Nu doet m'n temp hetzelfde alleen met lagere temperaturen.
    Wat vinden jullie????

Mijn kaartje toen ik zwanger was

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    En deze van deze maand

Lijken veel op elkaar toch? Of verbeeld ik het me.

9. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Enigzins gelijkenis zit er zeker in...zolang de streepjes boven het lijntje blijven is het toch oké...? Erg hè ik heb ook al twee maanden vergeleken met kaartjes zwangeren...die twee weekjes zijn slopend.. maar jij bent er bijna, ik duim voor een prachtige test..

Hier net geklust, deed pijn misschien omdat ik woensdag een uitstrijkje heb laten doen.. nou morgen nog ns want zondag heeft manlief dienst...en dan een schema voor de volgende week...grinik..
    X

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die kaartje vergelijkt:D. Die twee weken wachten na je ei zijn echt een straf. I geen wachtbankje maar strafbankje:p

Goed bezig geweest dus. Je hebt je dosis voor vandaag weer binnen. Hihihihi. Balen dat het een beetje pijnlijk was. Kan idd van je uitstrijkje komen. Heb jij ook een oproep gehad voor bevolkingsonderzoek? Heb hem hier nl ook liggen. Als ik niet zwanger ben ga ik na m'n volgende ongi.
    Wanneer krijg je de uitslag?
    Veel klusplezier morgen. Gebruik van maken als je man er is. Haha. Schema maken. Geweldig. Je moet er wat voor over hebben.

11. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Zo je temp is omhoog geschoten ....

Binnen een week de uitslag bevolkingsonderzoek...
    Zit me net te bedenken wat er toch een hoop "van onder" gebeurd is in een half jaar ...zoveel dokters handen, medicijnen ingebracht,2 frummelkes, hevige menstruaties, uitstrijkje en dan nog ns al dat tempen en geoefen

Zou blij zijn met effe rust van onder. Maar nog even doorzetten
    Ons klein mannetje slaapt tegenwoordig uit, best saai s ochtends zo haha
    Volgende week word hij 2... groot feestje bouwen
    Fijn weekends meiden

12. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    @jennifer: ik mag ook vanaf vlg week dinsdag testen. Manlief is woensdag jarig. Ik vind het wachten ook heel irritant!! Had me zo voorgenomen om de eerst volgende keer er compleet relaxed in te staan. Pas nadat ik n week overtijd was testen en me pas bij week 9 melden in zkh. Vorige keer heb ik mezelf helemaal gek gemaakt. Vanaf wk 6 wekelijks echo's en 2 keer op de eerste hulp beland omdat ik wat bloedverlies had en compleet in paniek was en persee het kindje wilde zien. Pas bij goeie echo week 8 durfde ik een beetje adem te halen. Vond mezelf een complete stresskip en vond dat ik maar eens moest gaan vertrouwen!! Dit kindje zou gewoon komen. Eindelijk was ik zo ver ... Niet wetende dat het kindje precies die week overleden was. Met de echo van 9 weken werd de grond weer onder m'n voeten weggerukt en viel ik in een diep gat!!
    Kortom: hoeveel je stresst, doet, mediteert, NLP-t etc maakt niets uit voor de uitkomst.

Maar.... Een vroege test heeft natuurlijk wel weer door m'n hoofd gespeeld ;)) haha- maar ik hou vol tot vlg wk!!!

Dat we alkebei maar een mooie uitkomst mogen hebben!!!!!

Succes net wachten!!
    X

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Haha. Het is idd druk daar beneden geweest. Vanaf nu hopelijk wat meer rust. De uitslag is best snel. Wel weer fijn om te weten of alles goed zit toch.
    Volgende week feest. Jeeeehhh. Leuk hoor. Lekker dat hij uitslaapt. Doe je niet met hem mee? ;)
    Zo dan je temp heeft een vrije val gemaakt. Hihi. Hopelijk komt je ei snel.

@isa je hebt gelijk. Je kan het toch niet beïnvloeden maar er relaxed in staan is zooooo moeilijk. Neem het me ook steeds voor maar wil niet echt lukken:D. Ik duim zooooo hard dat we volgende week een mooie test hebben meis. Ik ga er morgen alvast 1 doen. Had de vorige x op 9 dpo al een licht streepje. Kan echt niet wachten tot het morgen is:D:D:D
    Jij nog even volhouden. Je kan het. Verjaardag is een mooie dag om te testen. Helemaal als ie positief is. Duim duim duim

@mamajess. Gaat alles goed? Is het bloeden helemaal gestopt inmiddels. Hoop het zo voor je.

Hier mooie temp en al een paar dagen steken en trekkerig gevoel in m'n baarmoeder en lies. Verder geen symptomen ook geen gevoelige borsten. Dat had ik de vorige x wel toen ik zwanger was. We gaan het zien.

Fijne dag. X

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ik moest vannacht om 5.45 plassen...stond op en ging meteen weer liggen zo van shit ik moet tempen...weet niet of dat invloed heeft gehad...???

Jeeeh jen mijn duimen draaien...laat het meteen weten hè!!
    Ook voor Isa natuurlijk, mooier cadeau bestaat niet!
    Mamajess hopelijk snel goed bericht.. !!
    Kusss

15. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Mijn ovus worden alleen lichter...zou mijn ei dan al geweest zijn...?
    Ik snap er niks van...die van donderdag ( de eerste ovu ) was best duidelijk...stel dat hij donderdag gesprongen is heb ik deze ronde en cyclus van 23...?
    X

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Ik denk dat het meevalt hoor. Kan niet zoooo een groot verschil maken die paar seconden dat je opgestaan bent.
    En natuurlijk laat ik meteen weten hoe of wat:D maar m'n gevoel zegt dat het niet raak is.

Je cyclus kan nog in de war zijn van de mk. Mijne is ineens 30 ipv 26 dagen. Zou voor de zekerheid door testen meis. En vooral door klussen. :D als ik naar je temp kijk zou hij best al gesprongen kunnen zijn. Erg benieuwd wat je temp nu de komende dagen doet. Fijn he die grapje van ons lijf.

17. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    morning :)

@ jennifer, al getest? :p
    @ mamenzo: jij had toch ook niet altijd knallers bij je ovulatietesten of was jij dat niet? ben benieuwd wat je temp gaat doen nu, daar zou je het in principe aan kunnen gaan zien. wanneer word ie 2? mijn dochter wordt de 15de 4 jaar dus het weekend ook een feestje!
    @ mol: hoe was je weekend weg? :D

klinkt stom maar ben blij dat ik eventjes geen testen meer hoef te doen of te temperaturen. heb er even genoeg van haha. ik ben nu al zenuwachtig voor morgen pff..als het morgen op de echo nog steeds niet goed is moeten er alsnog weer maatregelen worden genomen. moet om 11 uur en daarna weer hcg prikken natuurlijk. duimen jullie voor me dames? dan kan ik het eindelijk na 9 weken ellende afsluiten..:(

18. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Natuurlijk duimen draaien voor mamavanjess....overuren!! Fijn dat klinkt wel een beetje als "je rust gevonden" dat je ff klaar bent met testen enzo....
    En wat toevallig, ons ventje is ook van de 15de....dubbel feest

Hoe is het met onze tester jen???

Begrijp van mezelf niet veel...
    Als mijn cyclus 28 is springt mijn ei morgen ongeveer...mijn temp was vanochtend 0,5 hoger maar mijn ovus doen niks...zal ff een foto bij sturen!

19. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Dat is hem....

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Ik duim voor je dat morgen eindelijk de rust in je leven terug komt. Na 9 weken wordt dat de hoogste tijd.
    Grappig dat jullie kids op dezelfde dag jarig zijn. Allebei feest dus het weekend.

@mamenzo. Je test kan ineens positief worde he. Ben benieuwd naar je foto.

Ik heb 2 testen gedaan. Testpoint vd etos licht streepje en kv omo wit. Vertrouw de testpoint niet want die gaf op 5 dpo ook dat lichte streepje. Morgen nog maar een x testen. Maar ben bang dat we niet zwanger zijn. Heb totaal geen symptomen.

Deel Deze Pagina