Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    En mn temp....waarvan ik zou zeggen dat mn rode kruisje vandaag wordt gezet

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Denk dat je ei er nu wel bijna aankomt. Morgen een knaller hopelijk.

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat doet ff alsje morgen en overmorgen nog een iets hogere temp invoert.

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Geef eens goed nieuws ???

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Heb je getest....

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heb getest. Kv omo wit. Testpoint licht streepje maar ik vertrouw die niet. Die gaf op 5 dpo ook zo een zelfde streepje.

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Testpoint

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Kv test

9. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    kwam ff snel spieken voordat ik zo de deur uit moet..
    maar weet je zeker dat je kv omowit is? lijk iets te zien als je heeel goed kijkt?! ik zou het nog even afwachten. you never know :)

mamenzo wat leuk zeg, hoe toevallig is dat zeg dat ze op dezelfde dag jarig zijn!!!
    test je trouwens 1 of 2x per dag? misschien heb je je piek net gemist s'avonds. sommige hebben maar een heel korte lh-piek...

ik laat morgen even weten hoe het in het ziekenhuis is gegaan!
    x

10. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Oh ik lijk ook wat te zien, op de eerste zowiezo...!
    Maar goed nog 5 dagen tot nod....duimen draaien door...

Ik test 1 keer per dag...nooit overal gedacht! Wij hebben zondag kinderfeest...
    Ik moet altijd plannen met mn best vriendinnetje, die is ook de 15de jarig

Ik word alweer gek van mezelf. Beeld me alles in, pijnlijke Boobs dus dacht word ik nu niet ongi..doe ik net een tampontest en ja hoor bruinige...
    Dus ik denk dat ik morgen ongi ben....

X

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Ik wacht het gewoon af. Zit niks anders op. Test morgen weer. Die testen zijn gelukkig niet duur dus dat maakt het makkelijker. Hihi.
    Succes morgen. Ik duimmmmmmm

@mamenzo. Bedankt voor het duimen. Lief van je. Ik testte vaak 2 x pd als m'n testjes iets opliepen. Soms had ik op 1 dag een licht streepje in de ochtend en in de avond ineens een knaller.
    Is het niet vroeg voor je ongi? Hopelijk is de tampontest onjuist:D

Slaap lekker.

12. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    net terug thuis na vier dagen heerlijk genieten!!de jongens hadden niets door en toen we vlak voor het kasteel waren vroegen we:kennen jullie dit ergens van?en ze waren helemaal door het dolle heen...zo leuk om ze zo gelukkig te zien na een veel te lange moeilijke periode.het was echt een aanrader ook,we hebben een hele dag doorgebracht in het kasteel en de tuinen...we logeerden in een cottage op de grens van schotland en engeland.
    gisteren hebben we een wandeling gemaakt langs de schotse en engelse velden (ik had sinds ik ziek was niet meer echt kunnen wandelen)en omdat we verloren waren gelopen duurde die 5 uren!!maar was prachtig,niets als natuur tegengekomen.zelfs twee schapen(het staat er daar vol van)zien bevallen.eentje van twee lammetjes.zo mooi...we hoopten wel dat we een pub zouden tegenkomen maar dat was dus niet het geval ;)
    ik ben er nog steeds moe van en helemaal stram maar ik heb echt alles even kunnen loslaten en dat deed me goed.

wauw jen ik zie een streepje....je durft er niet in te geloven maar ik hoop het toch voor je hoor.en isa voor jou ook natuurlijk ;)

verder moet ik alles nog even doorlezen..

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    mamajess hopelijk goed nieuws in het ziekenhuis !

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Wat klinkt dat leuk en gezellig mol...fijn dat je even je gedachte hebt kunnen verzetten!! Leuk dat je jongens zo verrast waren...
    En nu gaan we duimen voor mamavanjess !!!!!!!!!

15. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi,

@Mol: wat een lekkere mini-break. Hoop dat het je een hoop goed heeft gedaan.

@Jennifer: spannend zeg!! Ik heb gister getest (kon niet wachten - spierwit ;-( Met predictor early...nou lees ik regelmatig dat die test niet zo goed is, maargoed) Morgen is manlief jarig - heb wel een ander cadeautje voor hem gekocht. Test morgenochtend nog n keer maar kan nog steeds te vroeg zijn - morgen dag 29 cyclus....zou nog steeds zo mooi zijn....

16. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai meiden,

vanmorgen echo gehad en helaas ziet de baarmoeder er nog steeds wat rommelig uit. eerste stuk van het baarmoederslijmvlies is dun en aan het eind zit nog een verdikking. het vocht wat er eerst te zien was is nu wel weg.
    na dat gezien te hebben werd ik toch wel wat ongerust maar dat hoefde niet volgens me gyn. eind van de dag werd ik gebeld door haar en me hcg staat nu op 2,5 dus dat is wel goed. moet nu over 2 weken weer terug. waarschijnlijk krijg ik binnenkort een eisprong en dan met de eerstvolgende menstruatie zou het laatste restje meekomen mocht dat nog niet eerder weggaan.
    volgens de gyn is het einde nu echt in zicht dus daar ga ik dan maar vanuit. toch een lichtpuntje dus :) alhoewel ik pas echt juig als alles schoon is en me hcg 0 is!

17. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    mijn duimen staan al in de startblokken voor morgenvroeg!!

18. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    héhé jij moet een hele weg afleggen zeg....ik hoop echt dat je gauw helemaal schoon en hcg-loos bent hoor.zodat je het echt achter je kan laten.en blijven ze er wel bij dat je daarna een half jaar moet wachten?of heb je daar na al wat je overkomt zelf ook nood aan?of wil je graag zo snel mogelijk verder proberen?
    ik heb aan je gedacht vandaag,het helpt niet echt maar toch....

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mol. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Lekker genieten met het gezin.

@mamajess. Jeetje zeg. Is het einde eindelijk in zicht. Gelukkig gaat het de goede kant op. Mijn bm slijmvlies was na de mk ook nog iets verdikt maar de gyn zei toen ook dat het met de eerste ongi mee zou komen. Daarom ook haar advies om 1 cyclus niet zwanger te worden. Ben echt blij voor je dat je niet nog een x een chemo spuit hoeft.

@isa. :( jij ook omo wit. Balen zeg. Hopelijk heb je morgen alsnog een streepje. Blijf duimen voor je meis. Wat voor ander cadeau heb je voor je man gekocht? Wanneer ga je naar Gent eigenlijk? Hoop zo dat ze er achter komen wat de mk veroorzaakt zodat je gauw een mooie baby mag krijgen.

Fijne avond lieve meiden.

Ik had vandaag ook weer een omo witte test. Wacht nu m'n ongi gewoon af. Temp zakt ook iedere dag iets en geen symptomen dus heb echt geen hoop meer deze maand.

20. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi ladies, vandaag toch nog 1 keer getest .... En n heel klein licht streepje. Ik moest echt 3 keer kijken, maar man en ik zien n heel klein streepje. Dit zijn die moeilijke dagen hè - wel/ niet... Er kan nig zoveel gebeuren!!!

@ jen: ik ben paar weken terug in Gent geweest. Weer bloed afgegeven en vanwege de drukte krijg ik pas 3 juli uitslag grr@&€)
    Daar wilden we niet op wachten.... Fingers crossed voor deze dan maar!! Ik ga straks nog even een CB halen, die vind ik toch het fijnste en duidelijkste!!

Spannende tijden!!!

Deel Deze Pagina