@isa. Balen meis. Kunnen we samen naar de volgende ronde. @mamenzo. Nee nog nooit gehad. Vaag zeg ook in combi met de ovulatietesten. Van je temp wordt het ook niet echt duidelijker. Stomme mk maakt je lijf gewoon van slag. @mamajess. Het is allemaal nog gevoelig daar beneden. Hopelijk is het de volgende x weer wat prettiger voor je. Super dat je controle voor je hart goed was. Fijne verjaardagen meiden. Het weer zit iig lekker mee. Ik ga vanaf vandaag op rantsoen. Schrok me rot. Ben sinds december 7 kg aangekomen. Sommige broeken krijg ik nog maar net aan. Gewoon van 57-58 kg naar 65
@ jennifer: ik ga vanaf maandag weer op rantsoen haha dus doe met je mee.. moet echt 10 kilo af. maar begin nu pas me energie weer beetje terug te krijgen en wil dus nu weer proberen wat te sporten of in ieder geval meer bewegen. @ mamenzo: ik heb ook vrij vaak licht bloedverlies met me eisprong.. toen ik zwanger was van me dochter toen niet dus dacht elke keer daarna (toen we weer gingen proberen) wanneer ik bloedverlies had met me eisprong dat ik dus niet zwanger was maar niks was minder waar. dus het hoeft niks te betekenen.. nou mijn taarten zijn klaar, heb me allereerste Kitty taartje gemaakt..wat een *piepwerk zeg hahah en heb een appeltaart gebakken. schijnt lekker weer te worden morgen dus zullen ook wel veel buiten zijn, heerlijk!
65...?? Nog geen schande Ik ga elke maandag op fatsoen hihihi Ja er is geen touw aan vast te knopen met mn cyclus...! Vandaag ff rust onder de de lakens... ik hoop dat het licht bloedverlies morgen weg is.... X
@mamajess. Gezellig. Kunnen we samen op rantsoen. . Snap dat je er de afgelopen weken geen fut voor had. Wat ben je crea Bea bezig geweest. Lekker taart. Jummie. Morgen zou het heel mooi moeten worden. Nu zie ik het nog niet gebeuren. Hier regent het. Blegh. Hopelijk schijnt morgen de zon en kunnen jullie lekker buiten vieren. Heel veel plezier.
@mamenzo. Nee dat niet maar voel me met 7 kg minder toch lekkerder en dan zitten m'n broeken ook weer wat fijner. . Moet iig 5 kg af. Haha. Jij ook elke x goed voornemen voor de maandag. Dat heb ik met roken. Pppff. Kom er maar niet vanaf. Je cyclus is idd nog in de war. Dagje rust kan geen kwaad. Ff rust daar beneden en dan hopelijk morgen geen bloedverlies meer.
Goedemorgen lieve meiden, Leuke verjaardagsfeestjes gehad gisteren? Het weer was iig erg lekker. @manaenzo. Je temp doet nogsteeds raar he. Heeeeel apart. @mamajess. Hoe gaat het met je? Is de bloeding al gestopt? @mol. Hoe gaat het met jou meis? @isa. Alles goed? Hoop dat je ongi snel voorbij is zodat we weer in de klustrein kunnen stappen.
Jaaaa super leuke dag met veel zon.. Grote vriend heeft heerlijk genoten en is al zo actief aan het spelen met zijn grote berg speelgoed... Gaan we op fatsoen vandaag....?? Haha Ja ik begrijp er niks van... 4 dagen positieve ovus ..gekke temp, geen ei te vinden! Ik word er hartstikke gek van... X
morning allemaal! @mamenzo: gefeliciteerd met je zoontje! wel raar zeg steeds positieve ovu's en aan de temp is ook weinig af te leiden jammergenoeg.. @jennifer: jeetje mag ik ruilen van gewicht?! hahaha zo weinig heb ik in me hele leven nooit gewogen nee bloeden is nog steeds niet gestopt, soms stopt het een paar uur en daarna voel ik weer wat meer pijntjes en dan ga ik weer wat bloeden en zo gaat het elke dag. hou me maar vast aan het feit dat me hcg nu 2,5 is en dus heel laag en er verder buiten de baarmoeder nu geen rare dingen meer te zien zijn en dat het verder allemaal geen kwaad kan en proberen gewoon alles weer te doen. gister een heerlijke gezellige dag gehad volgende week zondag ook nog visite die gister niet kon komen dus we zijn er nog niet helemaal vanaf haha. vandaag zijn we lekker met ze 3tjes thuis en de kleine meid is lekker met al haar gekregen speelgoed bezig en vanaf morgen is het elke dag naar school. zal wel even wennen zijn hoor, en dan meer voor mij dan voor haar heb ik het idee
Fijn dat je dag gisteren goed was, ontspanning doet goed! Nou echt bizar dat je nog bloed...hebben ze aangegeven hoe lang dat mogelijk is..?? Veeeel succes morgen...x
Ik heb ff wat gepuzzeld op ff.. Is de temp hetzelfde als vandaag morgen dan heb ik het kruis op dag 18... Is mijn temp hoger dan krijg ik hem op 16... Jeeeh hoe blij kun je zijn met een kruisje... Joepieeee
hier zaterdag communiefeest van de jongens gehad.daarom enkele dagen niet langsgeweest.maar ik heb wel aan jullie gedacht hoor de voorbereidingen voor het feest waren enorm stressy(of nee dat was ik zelf )en er liep nogal wat mis maar uiteindelijk is alles goedgekomen en was het een erg fijne dag met(gelukkig)lekker eten,mooi weer,veel familie en een springkasteel in mijn tuin de jongens hebben genoten. ik heb dagen niet geslapen en ging bijna onderuit...ik ben twee dagen voor het feest van pure vermoeidheid hard gevallen...gevolg:knalblauwe knieen en benen onder mijn feestjurk conclusie:ik ben een veel te groot stresskonijn om feesten te organiseren en wat dat afvallen betreft:zou ik ook moeten maar ik heb zo weinig energie nu dat ik nog maar even wacht.ik ook van 56 naar 64 op korte tijd.deels zeker hormonaal...als ik zwanger ben eet ik erg veel tot de misselijk-weken er zijn maar zover ben ik geen van de twee keren geraakt en tijdens en na een miskraam eet ik gewoon verder maar dan uit miserie denk ik... plus dat eten toch wel héél gezellig is
@mamenzo. Ben erg benieuwd naar je temp morgen. Eindelijk een kruis. Yeahhhhh. Enne ik ben een beetje op rantsoen. Vanaf morgen weer ff wat strenger En jij???? @mamajess. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Balen dat je nog niet van het bloeden af bent. Is nu toch wel erg lang. Zal zeker wennen worden als je meisje elke ga naar school gaat. Gelukkig vindt ze het leuk. @mol. Super dat het zo een geslaagde communie was en de jongens hebben genoten. Haha. Stresskonijn. Heeeeel herkenbaar. Ik at normaal weinig maar zwangerschap heeft dat veranderd en zoals jij zegt daarna emo eten. Ach komt goed. Ik kan helaas niet sporten dus dan maar wat strenger voor mezelf zijn de komende tijd. Slaap lekker. X
Jaaa mijn kruis op dag 16...zit nu 5 dpo Heb geklust op dag 14 16 17 Volgens mij was dag 15 de beste in dit geval... Maar goed ik wacht het maar ongeduldig af Rantsoen, een beetje Wilde vandaag shaken maar vanmiddag bij schoonmoeder toch soep en tosti op X
ik heb vis gegeten en brocolli(en over die cupcake en de chocotoffs zwijg ik) nu ga ik even supersnel tv kijken zodat ik mijn sportiviteit voor vandaag ook weer gehad heb
@mamenzo. Je hebt genoeg geklust. Hopelijk een mooie test mijn duimen draaien alvast. @mol. Whahaha. Geweldig. Je tovert een lach op mijn gezicht Hier griep Benzo beroerd. Blegh. Alles doet me zeer in mijn lijf. En snotter de snot. Pppff. M'n temp was ook omhoog geschoten. M'n kaartje zal wel van slag raken hierdoor. Ik ga weer liggen. Tot morgen. X
Dank jullie wel. Ben nog steeds hondsberoerd. Lig in m'n bed te stinken. Hihi. Volgende week moet ik weer fit zijn Hoe gaat het met jullie??? Knufff