Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    grappig dat jullie allemaal dezelfde leeftijd hebben :)

inderdaad mol; 1x kan genoeg zijn, misschien over paar daagjes weer testen?

ik gok dat hier 1 dezer dagen mijn eisprong ook is, krijg nu wat buikpijn en wat doorzichtig slijm bij afvegen en bloedverlies is verder gestopt. wel apart hoor, nu kunnen we op het juiste moment klussen wat we willen maar gebeurd toch niks (condooms). merk wel dat de wens toch dusdanig groot is dat ik amper kan wachten tot we 4 maanden verder zijn!

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hoe langer je moet wachten hoe groter het verlangen denk ik :) wij tellen mee af en eigenlijk,ookal duurt de week voor je nod soms een jaar,toch gaat de tijd toch snel hé?hij vliegt eigenlijk dus:positive thinking!!

ik test maandag nog wel eens.maar ik verwacht ongesteld te zijn tegen dan en dan test ik dus niet maandag :D

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Kan me goed voorstellen dat het lang duurt. Dat is niet gek. Je wens blijft. Hopelijk vliegt de tijd voorbij. Wij tellen samen met jou af.

@mol. Spannenddddd. Ben erg benieuwd.

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    aaaah jen, positieve ovu!!! goodluck!!

mol...spannend! bij mij is het ook met een keer raak geweest toen in juli...

mamajess bloedverlies gestopt yess...en fijn toch om te merken dat alles weer werkt

xx

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Yeahhhh. Positieve dipstick en een smiley. Zooo blij. Zo maar ff klussen. M'n liefje is vrij vandaag. Beetje jammer dat zoonlief er ook is. Dan maar ff samen in "bad" en stil zijn:D

Hoe is ie met jou?

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Zoonlief....? Oh ik had in gedachte dat jij met de eerste bezig was.
    Jij hebt ook al veel ovus versleten hè...ik ga ze ook maar weer bestellen bij sensitest ...als ik alles had geweten had ik wel een voordeel verpakking kunnen kopen...

Tsja hier...gisteren veel potjes gejankt.. nu gaat ie wel weer. Had het zo fijn gevonden mn schoonzus bevalt deze week van dr 2 ling. En ik ben dr twee verloren.. was ik nu zwanger geweest had ik er wat makkelijker bijgestaan..
    Je gun het iedereen maar ik wel het zelf ook Zooooo graag
    X

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn stiefzoon. Hij is al 19 en woont al jaren bij ons. Voor mij wordt het de eerste als het ooit lukt.
    Ik heb er al mega veel versleten. Gelukkig zijn ze niet zo duur de dipsticks.

Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is. Vooral nu je schoonzus moet bevallen. Dan krijg je het weer even moeilijk. Ik zou nu 20 weken zijn. Is ook ff klote.
    En ruzie met m'n vent omdat ie geen zin heeft om te klussen:x. Hij moet gewoon. Dus hopelijk krij ik hem zo ver. Morgen kan toch ook zegt ie dan. Nou NEE dus. Morgen ook dat wel. Pppff. Mannen.

Kop op meis. De volgende ronde is het hopelijk raak. Knuffff

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    :( typisch mannen!altijd zin behalve als het moet

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja echt he mol. Pppff. Maaarrrrrr ik heb m'n zin gekregen:D. Die van mij vindt het verplichte moeilijk. Hij heeft dan spontaan geen zin meer. Terwijl de rest vd maand hij daar geen last van heeft. Maar goed. Ik heb ff alles in de strijd gegooid. Hihi.

Hoe gaat het met jou?

10. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Haha Jennifer;) alles in de strijd gegooid! Well done;)
    Hier ook positieve ovutest. Ik heb mijn lief eerder laten thuis komen van zakenreis. Hij zou deze hele week weg zijn... Precies eiweek! Nu is hij op dag 12 thuis gekomen. Bij ons zijn t ook verplichte nummers, maar wij hebben er heel veel lol in. Ook niet altijd handig want gisteren kregen we de slappe lach 'tijdens' - werkt ook niet geel bevoordelijk maar houdt de lol er wel in. We doen ook vaak ' 'wedstrijden pauze sex'- kijken we of het lukt om in de pauze van een tv programma alles te doen;) romantisch? Nee- maar ach... We zijn al 2 jaar bezig en na 5 miskramen staan we redelijk nuchter erin. Geen roze wolken hier meer.

Ik zelf ben overigens al 5 jaar bezig... Een partner- wisseling werkt vertragend- maar toen ik 30 was heb ik de anti conceptie de deur uit gedaan. Mijn ex wilde achteraf gezien nog niet en dus ook nooit als het 'kon' - dat ging in april 2009 uit. Verschrikkelijk was die tijd! Huis gekocht samen op hoogste punt markt, het was echt een scheiding!
    Huidige man vlak daarna ontmoet, maar pas jaar later relatie. Hij had er een knoop in... Dus hersteloperatie zou moeten gebeuren. Na 1 jaar relatie hebben we de operatie laten doen... Spannende tijden. Na eindelijk groen licht stond niets meer in de weg.... (Dacht ik...) Tot miskraam na miskraam....Dat is deze maand twee jaar geleden. zo bizar: lijkt alsof t gewoon niet mag voor mij. Hij heeft al twee mooie zoons uit eerdere relatie. Ik ga wel steeds meer twijfelen of ik het niet gewoon op moet geven;(...Maarja.

Ik ben 35, word over 6 mnd 36 ... Dus bij mij dringt de tijd ook zeker!!!

Maargoed... Eerst deze ronde weer afwachten...

X

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    ik heb toch maar weer getest en blijft negatief...mijn borsten zijn erg opgezet maar ik lijk ook miskraam-krampen te herkennen :( ben superbang dat ik zwanger ben en dat het toch weer misloopt....test zou toch al positief moeten zijn als ik bevrucht was rond 10 april ?ben twee dagen overtijd ,niet lang maar mijn borsten(eentje) die liegen nooit....

12. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Mol: als je die datum idd bevrucht was, zou de test nu wel positief moeten zijn denk ik. Maar je ongesteldheid kan na een miskraam ook heftiger zijn omdat je lichaam weer moet opstarten naar oude patroon.
    Het enige wat je kan doen is afwachten(hoe shit dat ook is natuurlijk!!) probeer jezelf niet gek te maken met weer een miskraam. Als je ongesteld wordt, beschouw het dan als een ongesteldheid. Het zou er dan zo een zijn geweest die de meesten van ons niet beseffen. Ik heb er daarvan ook 2 op de teller staan (te vroeg gestest: licht posi en toch ongesteld) Hierdoor staat mijn teller op 5 ipv 3 en dit is psychisch zwaarder dan 3. Voor het ziekenhuis tellen ze ze mee, maar in mijn hoofd beschouw ik nu de 3 korte plakkertjes als mijn miskramen. Ik ben door een hel gegaan de laatste keer- zo erg dat ik de zin V h leven echt niet meer zag (zoals iedereen hier waarschijnlijk wel herkend) Het heeft me niet verder gebracht en een hoop extra stress voor mijn lichaam gecreëerd.... Waardoor een baby alleen maar verder weg ging. Het is voor iedereen natuurlijk anders maar voor mij werkt het om te denken dat ik niet kan veranderen wat de natuur wil en dat ik alleen kan wachten en goed voor mezelf moet zorgen. De kans bestaat dat het dan nig niet lukt....maar dat moet dan helaas zo zijn. De enige zekerheid is onzekerheid! En het is de kunst hiermee om te leren gaan...

Dit betekent natuurlijk niet dat ik niet iedere keer nig door t ijs zak als ik weer ongesteld word of als de zoveelste vriendin me vertelt dat ze zwanger is van de 1,2 of 3. Maarja... Ik kan niets veranderen aan mijn situatie....

Hoop dat je hier misschien wat rust in vindt en sterkte de komende dagen!!! Xx

@ mamavanjess: wat fijn dat je nu eindelijk een 0 punt hebt bereikt!!
    Wachten is verschrikkelijk. Helaas moet je nog even, maar er zit eindelijk n eindpunt aan!!! En dat is een super vooruitzicht!! Neem de maanden om je lichaam Goed op te schonen en klaar te stomen voor een volgende zwangerschap!! Sterkte!!

Xx

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    isa,dank je,je hebt gelijk.ik ben normaal een erg nuchter persoon maar hier laat ik me in meeslepen...ik ga me proberen herpakken en wacht het af(heb idd toch geen andere keuze)ik ga een warm bad nemen tegen de krampen en lees een roddelblad,dat kan afleiden...

jij hebt ook al je deel gehad :( ik hoop toch voor je dat het onverwacht verwacht positief mag uitdraaien xxx

14. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mol: he jammer meis, balen! blijft toch altijd een domper :(
    @isa: dankjewel.. jij hebt ook genoeg al meegemaakt, echt zo oneerlijk verdeeld pfff. laat jij je onderzoeken ivm meerdere miskramen? hier in het ziekenhuis doen ze het na 3x alleen zeggen ze dat het niet veel zin heeft (in mijn geval dan) omdat ik al een dochter heb
    @jennifer: toch precies op tijd geklust? :p haha. ik denk dat ik gister me eisprong gehad heb..had alle symptomen en PIJN zeg poehhh niet normaal. maar de grootste druk is nu weg dus denk dat ie gesprongen is. normaal zou ik gaan temperaturen om te checken maar daar heb ik nu geen zin in. schrijf het alleen op en dan kijken of ik inderdaad over 2 weken ongi word.

zo kleine meid van school halen, ze hadden koningsspelen vandaag..hopelijk hadden ze het meeste binnen georganiseerd want het komt met bakken uit de lucht hier.
    vanmiddag komt manlief eerder thuis en dan gaan we lekker weekendje naar centerparcs. even eruit en lekker zwemmen enzo. dus ik wens jullie allemaal alvast een heeeel fijn weekend!

x

15. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    geniet maar van een fijn weekendje weg :)

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @isa. Meis ik krijg gewoon kippenvel als ik jouw verhaal lees zeg. Wat heftig zeg. Ben je inmiddels al in Gent geweest? We lopen weer helemaal gelijk he. Kunnen we weer samen op het wachtbankje. Goed dat je man eerder thuis is gekomen. Zou toch zonde zijn om je ei te missen.
    Hopelijk hebben we over 2 weken allebei een mooie test en bovenal een plakbeeb. Ik alvast beginnen met duimen voor ons.

@mol. Ik ben het helemaal met isa eens. Anders maak je jezelf helemaal gek. Sterkte meis.

@mamajess. Denk dat je ei wel gesprongen is dan. Heftig kan eipijn soms zijn he. Pppff.
    Heeft de kleine het leuk gehad bij de koningsspelen? Ondanks het vieze weer. Geniet lekker van het weekendje weg. Ff ontspannen doet je vast goed. Heel veel plezier.

Hier vandaag ff offday. Zou vandaag 20 weken geweest zijn. :(. Straks man nog even verleiden en verder niks. Heerlijk rustig weekend voor de boeg.

Fijn weekend lieve meiden.

17. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    :( ik verga ondertussen van de krampen...pijn tot in mijn rug....ik kan nooit meer zwanger blijven vrees ik.ik doe mijn best om flink te denken dat ik gewoon ongesteld ben maar ik voel letterlijk alles hetzelfde als bij mijn miskramen...duizelig,enorme krampen,pijn,hoofdpijn...snik...ik zal maandag maar naar de ha gaan als ik dan nog niet bloed.

18. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Och Mol, wat een ellende! Verschrikkelijk die pijnen ... Weet precies wat je bedoelt. Balen dat je nu eerst nog het weekend uit moet zitten. Je kunt ook altijd naar de eerste hulp in ziekenhuis als je het niet vertrouwd (heb ik ook wel eens gedaan- krijg je een echo)
    Heel veel sterkte!! Rustig aan- wees lief voor jezelf. Misschien dat je lichaam gewoon even wat extra tijd nodig heeft om van de twee eerdere miskramen bij te komen. Een therapeut zei n keer tegen mij dat het krijgen van een miskraam energetisch zwaarder is voor je lichaam dan het krijgen van een kind. Nouja, heel veel sterkte!!

@Jen, Jep! Heb de eisprong net gehad denk ik. Nu weer afwachten voor ons. Gisteren feestje gehad en toch wel paar wijntjes gedronken. Voel ik me nu beetje schuldig over, maar af en toe ben ik zo klaar met altijd maar braaf en gezond moeten zijn...;)

@mamavanjess, ik loop nu inderdaad in Gent. Bij het LUMC ben ik uitbehandeld, nergens kwam iets uit. Nu krijg ik 3 juli uitslag in Gent, maar er zal ook wel niets uitkomen denk ik...
    Veel plezier dit weekend- lekker genieten.

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mol. Meis hoe gaat het met je? Vind het zo rot voor je. Sterkte

@isa. Kunnen we weer samen op het wachtbankje zitten. Ik duim duim duim duim duim. Als ik m'n temp invul in ff voor morgen en overmorgen geeft ie m'n ei ook gisteren (cd15). En dat klopt denk ik wel m'n eipijn is iig weg:D.
    Spannend he wat er uit de testen in Gent gaat komen. Duurt wel lang zeg. Ik hoop aan de ene kant da ze wel iets vinden voor je. Maar dan wel iet wa makkelijk te verhelpen is. Zodat je daarna zwanger mag worden en A het goed gaat. Aan de andere kant hoop ik dat er niks uit komt en dat je ook goed zwanger mag worden. Hoop dat je snapt wat ik bedoel. Beetje lastig omschrijven. Hihi.
    Het komt er iig op neer dat ik het je heel erg gun:)

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    net thuis na een hele nacht en een hele dag ziekenhuis.de pijn werd maar erger en erger en ik verloor vreselijk veel bloed vannacht(nog nooit zoveel bloed gezien)
    nu bleek ik twee weekjes zwanger te zijn(jaaaaren zwanger proberen worden zonder succes en nu drie keer rats na elkaar?)en het vruchtzakje was alweer losgekomen en er was een ader opengebleven en mijn hele buik zat vol bloed...die ader is toegebrand en vandaag heb ik twee eenheden bloed gekregen en nu moet ik nog twee weken ijzer nemen.
    de gyneacologe(dat was niet de mijne maar die die van wacht was)was een echte tr.t en deed heel erg onaardig tegen me en zei dat het puur pech en toeval zou zijn en losstaat van de vorige miskramen en hun oorzaak.dat kan ik moeilijk geloven.dinsdag moet ik op controle bij de mijne en dan ga ik alles opnieuw vragen.ik durf niet meer zwanger worden nu :( ben ongelooflijk hard geschrokken.ml en de kinderen ook :( het hele bed zat onder het bloed...(sorry als ik iemand bang maak)
    volgens mij is dat geen toeval.ik heb een hersenbloeding gehad na mijn bestralingen omdat mijn aderwanden zo broos waren geworden door de behandelingen.ik vraag me af of dat niet alle problemen zou veroorzaken?in plaats van de auto immuunziekte.want dat kon nu geen enkel probleem meer vormen nu de dosis medicatie verhoogd was.
    ik ga slapen nu,ik ben doodop....maar mijn gedachten weigeren tot rust te komen lijkt het :(

Deel Deze Pagina