het verdriet gaat hem nu niet zozeer om het vruchtje want dat was amper al een mensje maar om de tegenslag,de moed die ik kwijt ben,de droom van een normaal leven die me ontnomen lijkt te worden altijd opnieuw,de lichamelijke pijn alweer,de angst....
Jeetje mol wat heftig zeg. Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Misschien is het voor jou en je lichaam even goed om niet zwanger te worden en eerst even te herstellen. Je hebt nu 3 mk in 3 mnd tijd gehad? Da kan niet goed zijn voor je lieverd. Zou als je bij je eigen gyn bent even overleggen. Hier ga je kapot aan geestelijk. Vind het echt heel erg voor je meis. Hopelijk mag je binnenkort zwanger worden en het dan goed gaan. Wat een tru idd de gyn. Lijkt me vreemd dat dit niks me elkaar te maken heeft. Is wel heel toevallig. Pppff. Denk aan jezelf meis en rust goed uit. Je lichaam heeft helaas weer een flinke klap gehad. Digiknufff voor jou.
Mol. Geestelijk s dit zooo zwaar. Kan me goed voorstellen dat je de moed en er vertrouwen in je eigen lichaam kwijt bent.
ik zou echt niet meer durven zwanger worden.ik kan het ook even niet meer aan die constante angst en dan die pijn en tegenslag. slaapwel x en dank je
Ooh mol ik snap je heel goed meis. Die angst wordt met de tijd en elke x dat het mis gaat steeds groter. Hopelijk kan de gyn een oorzaak vinden en kan je dan weer verder. De angst zal denk ik nooit meer helemaal weg gaan. Slaap lekker lieverd. X
Getver Mol, dit sucks big time!!! En wat een rare gyn! Ik zou ook zeggen dat er n verband is. Hopelijk pakt je eigen gyn het wel op! Maargoed, nu is het wel even allemaal verschrikkelijk voor je ! 3 achter elkaar?! Soms denk je dat t echt niet erger kan worden... En dan wordt t gewoon nog even n tandje extra... Ongelooflijk. Sterkte!!! Ik heb vandaag beetje slechte dag. Vandaag is t n jaar geleden dat ik mijn een na laatste mk had. Ik stond op een bruiloft van een vriendin toen t gebeurde. Kon het in de dixie bij de receptie opvangen ( heel depressief) vandaag kwamen er ook vrienden langs met hun twee kleine kindjes waarvan de jongste de leeftijd is van mijn eerste mk...we liepen gelijk de eerste weken. Ook kreeg ik uitnodiging van andere vriendinnen om af te spreken zodat iedereen elkaars kinderen kon zien (aangezien iedereen binnen 3 jaar 2 of 3 kids heeft gekregen)....soms is de confrontatie zo groot dat het me allemaal wel even te veel wordt! Dan zakt de moed me zover in de schoenen en vraag ik me serieus af of ik niet beter af zou zijn om de hele wens te laten varen. Dat er altijd mensen zullen zijn die ongewenst kinderloos blijven en dat ik daar misschien wel 1 van ben. Pfff....zware dag! ;(( Xx
@isa. Jeetje meis. Kan me goed voorstellen dat je een klote dag hebt gehad. En een mk op een bruiloft. Wauw dat is heftig zeg. Dat het je af en toe teveel wordt snappen wij lieverd. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Het is ook niet te begrijpen en zo oneerlijk. Ik gun het je zo om mama te worden meis. En ook aldenk je soms dat het nooit gaat lukken in de meeste gevallen komt het een x goed. Hele dikke knuffel. X
Sorry meiden ik heb echt een paar dip dagen gehad .... In mei leggen we een mooi ei.... Jeeh isa en mol wat een verhalen... echt bizar Jen , laat die temp mooi kruipen omhoog.... Kom op..... X
@mamenzo. Klote he die dipdagen. Soms lijkt het allemaal zo ver weg en vraag je je af of het ooit nog gaat gebeuren. Sterkte en hoop dat je je snel beter gaat voelen. Onze tijd komt hopelijk ook heel snel. Knuffff Mei wordt onze maand meiden.
Ja die dip dagen zijn verschrikkelijk......wanneer alle moed weer is gezakt tot het absolute 0 punt. Sterkte mama en zo! Ik zit nu met jennifer in de wachtkamer.....we zullen het zien. Xx
sinds vorige nacht in het ziekenhuis teveel bloed verloren.het gaat al beter maar ik moet nog blijven tot donderdag....pfff dit lijkt meer en meer op een donkergrijze wolk in plaats van een roze :x wel van willem alexander en maxima kunnen genieten de hele dag
@isa. Voor ons allebei spannend weer. Mijn duimen draaien overuren. Heb de hele dag al steken en gevoelige baarmoeder. Net als toen ik zwanger was in de eerste weken. Heel apart. Nog ff wachten. @mol. Wauw lieverd wat heftig allemaal zeg . Jeetje. Jij hebt je portie ook wel gehad zeg. Hopelijk mag je snel naar huis en voel je je snel beter. Dikke knuffff @makaenzo. Hoe gaat het met je dipje? Beetje beter hoop ik. @mamajess. Alles goed met jou? Dikke knuff voor jullie allemaal. Xxx
Hè mol, ik leef met je mee.... Ik schrijf op twee forum mee maar op beide is maar weinig goed nieuws de laatste tijd...hopelijk dan jen en isa over 5 dagen... Ik zit weer bijna in mn klusperiode maar ik heb er geen energie voor... Ik ga vandaag maar eens wandelen en flink vitamines nemen..het lijkt wel of ik een lente dip heb... X
Hi, hier ook een goeie dip. Sinds een paar dagen begin ik te denken dat t gewoon niet bedoeld is voor mij om moeder te worden. Ben even al het vertrouwen kwijt en geloof even nergens meer in. Ondanks dat ik in wachttijd zit, hoor ik alleen maar n stelletje die zegt: wat denk je nou....dat je nu opeens wel zwanger bent van een gezond kindje? Doe niet zo raar... Zit er steeds meer aan te denken om onze laatste poging in te schakelen en dat is donor zaad uit Denemarken. Wanneer dat ook niet lukt geef ik het op. Ben zo klaar met dit leven deze manier! Al 5 jaar staat mijn leven in het teken van het krijgen van een kind. Enough is enough! Er zit n grens aan wat ik kan hebben en ik wil weer een keer gaan leven en blij zijn als ik wakker word omdat ik n keer geen zorgen heb. Het zou me verbazen als het deze ronde raak zou zijn.....voel totaal niets! Mol: sterkte meid en doe rustig aan de komende tijd! Xx
jeetje heb een hoop gemist lees ik! @mol: wat verschrikkelijk zeg, vind het echt heel erg voor je en leef met je mee. morgen lekker naar huis xxx @jennifer: spannend meis mijn duimen draaien weer! @isa: ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment zo gaat denken..ik gun het je echt van harte, iedereen trouwens hoor. snap soms echt niet waarom het bij de een zo makkelijk gaat en vaak niet eens gepland en bij een ander die alles op orde heeft en het heel graag wilt dan weer niet of heel moeizaam @ mamenzo: even een digitale knuffel voor jou! Ik had even de behoefte aan wat afstand.. even lekker paar dagen ertussenuit geweest. gewoon alleen aandacht voor me man en kind en verder niks. had ik echt nodig. hebben ook weer plannen gemaakt wat we de komende tijd graag willen doen en voor ogen hebben enzo. Toch is de kinderwens nog heel erg aanwezig dus we kunnen ook niet wachten tot het juli is en we ook weer morgen proberen
@mamenzo. Heb je een beetje energie gekregen van de zon en frisse lucht? Vervelend he dat "moeten " klussen als je er eigenlijk geen puf voor hebt. Hopelijk komt je energie snel terug. @isa. Kan me je gevoel zo goed voorstellen meis. Soms is het gewoon even te veel. Wat een brute en onaardige opmerkingen trouwens. Heel gevoelloos. Kan daar heel boos om worden. Hoezo zaad uit Denemarken? Is het zaad van jou man niet goed? Ik blijf stug door duimen. Gun het je zo ontzettend meis. Wou dat ik iets voor je kon doen. Dikke digi knufff @mamajess dat je even wat afstand nodig hebt is begrijpelijk. Vooral omdat je nu een verplichte pauze (lange ook nog) moet houden terwijl je het liefst meteen weer door zou willen. Super dat jullie het fijn hebben gehad. Ff gedachten op iets anders en genieten van elkaar. Hopelijk vliegt de tijd voorbij en mogen jullie ook er weer voor gaan. @mol. Hoe gaat het meis? Mag je morgen lekker naar huis? Hoop dat je je weer wat beter voelt. Hier nogsteeds het gevoel alsof ik ongi ga worden ieder moment. Kan niet. Is erg vroeg. Heel vreemd dit. Ik haat het wachtbankje (strafbankje).
ja wachten is zoiezo niet mijn sterkste kant hahah.. alleen moét ik 10 kilo afvallen voor me gezondheid en dat is ook beter voór een eventuele zwangerschap weer. dus ik moet vanaf vandaag echt aan de bak! dus van mij geen updates over klussen maar over afvallen, beetje offtopic maar ondertussen is het hele topic niet meer van toepassing want iedereen is (gelukkig) alweer verder gegaan maar je symptomen klinken goed hoor jennifer ! ben heeeel benieuwd..helaas nog even wachten. klinkt stom maar ik ben juist heel benieuwd of ik rond dezelfde tijd ongeveer ongi word haha, dan weet ik zeker of ik mijn ei heb gehad en dan heb ik in ieder geval 1 goede cyclus gehad na het hele gebeuren en dat zou in mijn geval heel erg goed zijn. ik heb zoiezo een heel onregelmatige cyclus dus voor de rest zal het me daarna weinig uitmaken..
@mamajess. Wachten is verschrikkelijk. jehet nu wel de tijd om je 10 kg kwijt te raken. Ik moet echt die 6 kg kwijt die ik aangekomen ben. Ik pas m'n kleding bijna niet meer. Sommige dingen krijg ik niet eens meer over m'n kont. Grrrrr. Ik doe met je mee. Hoe ga jij het aanpakken? Ik door gewoon gezond te eten geen cola en snoep meer en minder koolhydraten in de avond. Hoop dat je cyclus weer gewoon is. Ik duim voor je.
s'morgens licht ontbijt, s'middags een weightcare shake en s'avonds normaal avondeten maar wel rekening houden met niet te vet zeg maar en dan s'avonds laat geen koekjes/chips en dergelijke meer alleen 1x in het weekend en verder in ieder geval 1 stuks fruit per dag. dat is zo'n beetje de bedoeling en daarnaast nog extra bewegen zat erover te denken me aan te melden op de sportschool maar vind het lastig omdat ik ook van mezelf weet dat als ik alleen moet dat ik er dan heel weinig aan vind en dan niet ga haha. zullen we afspreken dat ik hoop dat jij gewoon niet ongesteld word over ongeveer 8 dagen en ik wel?! lol