Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat klinkt goed meis. Is ook vol te houden ipv je uithongeren. Gaat je lukken. En sportschool. Tja. Ik ben van heel veel (5 dagen) PW naar 0 gegaan door mijn fibromyalgie. Zou het wel weer willen maar gaat echt niet lukken. Heb je geen vriendinnen die ook gaan? Maakt het idd een stuk leuker dan alleen. Hier op de sportschool hebben alle cardioapparaten een ingebouwde tv dus koptelefoon op tv kijken wat je wil en gaan te die banaan. Maakt het ook makkelijker dan om je heen staren en de tijd aftellen.

Lijkt me een goede deal. :D.

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    mijn schoonzus is bevallen!! een jongen en een meid 2500 en 2000 gram...
    maar oh wat is het spannend geweest! de placenta bleef gedeeltelijk zitten, operatief verwijderd en enorm veel bloed verloren! De situatie was gisteren zelfs zorgelijk...
    Vanmiddag is ze gelukkig bijgekomen, ze ligt nog wel aan 7 slangen ofzo maar de vooruitgang is goed! ben me rot geschrokken... zo bizar 2 nieuwe levens maar daar ben je dan niet mee bezig als mama vecht voor dr bestaan... jeeh ik ben kapot!
    moet ook aan de klus maar dat weet ik ook niet op dit moment...
    x

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeeeeetje zeg. Allereerst gefeliciteerd met die twee kleine wondertjes. Zal voor jou best moeilijk zijn. Maar wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Krijg er gewoon kippenvel van. Gelukkig is het goed gekomen maar een bevalling zou iets moois en niet levensgevaarlijks moeten zijn. Hopelijk knapt ze snel op en kan ze van haar mooie kindjes genieten.
    Je klusperiode valt ook erg ongelukkig zeg. Als je hoofd er niet naar staat zou ik gewoon rustig aan doen meis. Doe wat goed voelt voor jou.

Dikke knufffff

4. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    ten eerste gefeliciteerd! gaaf hoor :)
    maar wat naar dat het op zo'n manier is gegaan! hoop dat ze snel opknapt en lekker van haar kindjes kan genieten.
    snap dat het voor jou wel moeilijk kan zijn. als je geen zin hebt om te klussen moet je het gewoon niet doen hoor, morgen nog een dag ;)

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wauw proficiat!mijn bevalling van de tweeling(héél lang geleden ;)ging ook zo maar alles is goedgekomen.
    ik ben thuis,een dag later als verwacht omdat ik nog te zwak was.ik heb mijn verhaal even in het kort bij"wie moet er ook opnieuw beginnen"gezet(daar volg ik ook al een tijdje mee)
    ik ben een beetje te moe om het twee keer te typen.al doe ik dat misschien straks wel hoor.

ik volg jullie verhalen mee en hoop op snel leuk nieuws van jullie

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Mol, take care en doe rustig aan!!
    En logisch kom eerst maar ns lekker bij...
    X

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden. Jullie ook van het heerlijke weer genoten. Wat een feest. Daar wordt een mens blij van.

@mol. Hopelijk voel je je gauw beter meis. Neem je tijd om goed t herstellen. Heb je verhaal net gelezen. Echt heftig. Sterkte.

@mamenzo. Mooi stabiele temp zeg. Paar dagen voor je ei. Klusze.
    Hoe gaat het me je schoonzus?

Xxx

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mol: hoe is het nu meis?
    @mamenzo: hoe is het met je schoonzus?
    @jennifer en Isa: voelen jullie al iets aan symptomen? :)

hier gaat het opzich wel goed. merk dat ik de laatste week wat verdrietig ben wanneer ik wederom een zwangere tegenkom of erover hoor maar goed, dat zal op een gegeven moment wel minder worden denk ik. we hebben besloten om eind juni te stoppen met condooms en het dan weer te gaan proberen..iets eerder dan gepland maar ik lees bijna overal dat er 3 maanden wachttijd word aangegeven na een mtx-injectie. tenzij je meerdere injecties heb gehad vanwege een mola, dan moét je echt een half jaar wachten. we hebben dan in ieder geval 3 maanden gewacht en vaak ben je toch ook niet meteen zwanger.. weet niet wat het is maar de wil is er zooooooooooo erg, veel erger als toen bij mijn dochter wel raar eigenlijk. maar misschien is het me biologische klokje ofzo hahah.

9. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    YJa mn temp is stabiel...maar wel al hoog om nog hoger te worden na dat ei...mn coverline zal best op een hoog tempje vallen zeg maar...
    Wel vochtig en een goede ovu dus vandaag en morgen aan de gang, met dikke hooikoorts maar goed :)
    Schoonzus maakt het beter, er morgen steeds meer slangetjes vanaf...en misschien eind van de week naar huis!!

Mamajess...dat schiet al op gelukkig...het komt echt wel goed, begrijp je gevoel natuurlijk dat voorop!! De wens na miskramen wordt alleen maar groter...

Jen , wanneer test jij? Dan kan ik alvast nagel bijten

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Wat fijn dat jullie na 3 mnd langzaamaan weer beginnen. Jij hebt idd maar 1 injectie gehad hopelijk is het daarna snel raak. Kan me zo goed voorstellen dat de wens als maar groter wordt. En die stomme klok blijft ook maar door tikken.

@mamenzo. Wat ode om te horen dat het beter gaat met je schoonzus. Hopelijk mag ze eind vd week weer naar huis.
    Flink aan de klus jij. Hihi. Hopelijk een schot in de roos.
    Ik heb vandaag al getest. Kon me niet inhouden. Omo wit helaas. Migraine begint ook weer en ongi pijn dus game over deze ronde:( zal overmorgen wel doorbreken. Voel e ook niet zwanger en m'n temp blijft vrij laag.
    Merk dat ik elke maand het moeilijker krijg als het weer niet raak is. Ben best verdrietig en kan geen zwangere vrouwen zien. Stom lijf. Ben er ff klaar mee. Heb bijna het punt bereikt dat ik zeg. Laaaaaaat maaaaar. Het is niet voor mij weggelegd. Maar zo denk ik vandaag. Als m'n dipje voorbij is zal ik wel weer anders denken:p

Slaap lekker lieve meiden. Sorry voor mijn geklaag maar zit er even doorheen. :(

11. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    #431 Mamenzo, 6 mei 2013
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
    Ik klaag mee....dikke tranen op de bank!
    Zit man-stout te klagen over een bultje dus het pretje ging niet door..
    Nee geeft niet, ik steek wel weer een maand die temp in mn reet ...ik haal wel weer folium bij de kruid...ik bestel wel weer ovus...vul nog wel een maand ff in...Ik maak wel weer een nieuw nod lijstje...en dan nog niet te spreken over die hormonenopdonders van de miskramen ....ik wil gewoon klaar zijn met mn tweede kindje...! En niet blijvend dat gestress getel getemp en al dat ziekenhuis gedoe ....
    Aaaaaaaaaah ik haat alles op dit moment , behalve jullie dan :)

En vanmiddag nog die duidelijke ovu laten zien....en wie snurkt er nu...???

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooooh wat kut zeg. :(. Die van mij heeft dat ook weleens geflikt. Precies als het moet dan wil/kan ie niet. Grrrrrr om gek van te worden. Ze snappen volgens mij echt niet hoe het zit en dat je maar heel even vruchtbaar bent. Kan me je tranen dus heeeeeeel goed voorstellen. Hopelijk lukt het vandaag nog en is je ei traag. Dan maak je nog een kans. Heb je eergisteren ook nog geklust? Dan zit je helemaal goed.

Hie weer getest. Wit witter witst. Laat m'n ongi nu maar komen hebben w dat ook weer gehad. Ben het echt zat aan het worden. Bleghhh

Mamenzo. Dikke digi knuff voor jou. En gelukkig vindt jij ons nog wel leuk:). Wij jou ook.

13. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Thanks......ja af en toe grrrrrr
    Nou ik kijk vanmiddag nog wel ff maar plannen met een kleine valt al niet mee
    Ik heb nog maar een kruisje dus daaaag ei van mei

Balen van die witte test, t is niet grappig meer
    Ons geduld wordt te erg op de proef gesteld
    X

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Weet mn temp ook niet zeker... om 6 uur 36.5 en om 8 uur 36.8
    Maar na een slechte nacht dus...straks maar ff n ovu

15. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo te lezen zit iedereen even in een dipje..:(
    fijn dat we hier ook even lekker kunnen 'klagen' want manlief heeft er soms ook wel genoeg van om me aan te horen volgens mij hihi.
    hier ook weer meerdere mensen zwanger en ook wederom weer niet gepland echt om gek van te worden! en me schoonzusje die ik natuurlijk vaak in de verte (contact is nog steeds verbroken) zie waggelen want die loopt nu op het laatst. soms wel confronterend omdat we maar een week verschilden sinds me eerste miskraam.

verder heeft me dochter nog 1 week vakantie en gaan we eind deze week een kleine verbouwing doen. ik ga dan met de kleine naar me vader zodat wij niet in de ergste puin zitten. totaal geen zin in want ik haat rommel en chaos en ook dat ik er niet bij ben (controle-freak haha) maar goed het zal wel goedkomen. na die 2 dagen is het grootste gedeelte gedaan en kunnen we daarna verder aan de slag maar dat is minder drastisch en zit je niet meer in de stof enzo.
    vandaag nog maar lekker van het zonnetje genieten want volgens mij vanaf morgen wordt het weer minder :(
    ik heb het idee bijna ongesteld te worden dus hoop dat dat ook echt zo is!

16. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ik moet mijn koppig humeur maar ff aan de kant zetten.....

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Balen he als je je ei mist. Pppffff. Je temp ook niet echt duidelijk. Ik had toevallig vanochtend hetzelfde. Werd om 5 uur wakker vd wekker van Vl. En toen getempt na 4 uur slaap. Was 36.79 meteen weer verder geslapen zonder op te staan en toen om 7 uur weer getempt was toen 36.96. Heb dus maar het gemiddelde van deze 2 genomen.

Ons geduld wordt idd flink op de proef gesteld. :(

@mamajess fijn he dat we even kunnen klagen. Zitten er idd allemaal even doorheen. Ik praat er met Vl. Niet over. Hij heeft zoiets van het komt wel maak je niet zo druk. Pppff dat wil ik niet horen.
    Fijn he al die zwangeren die het niet plannen. Zoooo irritant. En als je je schoonzus ziet is dat zeker confronterend. Ik zie hier op het forum steeds buikjes voorbij komen van rond de 20 weken endenk dan ook gvd dat had ik ook moeten hebben. Was net bij een vriendin die 13 weken is. Was meteen na haar mk weer zwanger en vertelde mij doodleuk da ik me niet zo druk mort maken en dat mijn tijd nog komt. Tja lekker makkelijk als jij meteen zwanger bent na je mk en al een dochter van bijna 2 hebt. Grrrrr

Lekker nog genieten van het mooie weer met je dochter. Heerlijk. Jammer dat het na vandaag weer voorbij is. De zon is hier nu ook aan het verdwijnen helaas. Goed dat je tijdens de verbouwing even weg gaat. Hoef je je nergens druk om te maken. Hihi.

Knuffff meiden. Jullie zijn lief:)

18. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Jammer hè ....echt een paar mooie dagen gehad. Ik vind de zon vandaag al minder. Wel mega hooikoorts.....
    Spannend een verbouwing...lekker om uit de zooi te zijn :)
    X

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Hij is nog mooi positief. Denk da je toch nog op tijd bent als je vandaag klust. Ff alles aan de kant en gaan met die banaan. Desnoods even een vluggertje:D

20. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Hi girls, heel snel want ik ben n week op retraite. Ik heb nog niet getest maar voel ook helemaal niets. Ik kan officieel vrijdag testen. Kom vrijdag pas terug en heb geen tests bij me- dus verplicht niet testen voor mij;))

Succes en sterkte iedereen!
    Xx

Deel Deze Pagina