hallo dames,ik kwam even kijken en merk dat er een onweer boven ons groepje hangt?hoop dat het snel overwaait en gauw iedereen terug vol goede hoop is(of vol baby klinkt beetje "plat" ik ben vooral erg moe en ik gebruik nu condooms(nog niet nodig gehad maar ik heb ze in huis...)tegenslag hoor als je terug op dat punt bent gekomen.maar we zien wel als alles terug een beetje op orde is en als ik wat meer zekerheid heb mbt mijn gezondheid.ik ben wel heel bang dat de conclusie zal zijn dat ik mijn vurige wens moet opbergen....dan ga ik héél verdrietig zijn verder:duim duim duim voor jullie!ik supporter mee van aan de zijlijn nu
Nou mol daar gaan we niet vanuit... we hopen gewoon op dat woordje pech hoe naar ook dat klinkt, maar dan kan het nog... Het is vanmiddag tussen de bedrijven door nog ff gelukt... en ze hebben de tijd gehad om naar boven te zwemmen want heb nog een uur liggen tukken (Moe van mn koppige nacht) Oh isa spannend, knap hoor dat je nog niet getest hebt ...duimduim X
Lieve mol. Ik hoop dat je gezondheid het toe gaat laten. Ik duim iig heel erg hard voor je meis. @mamenzo. Ja ik heb een heeeel licht streepje. In het echt zie ik hem duidelijk en m'n stiefzoon en buurvrouw/vriendin ook. Pppff. Krijg het niet goed op de foto. Ben ook misselijk en heb trekkend gevoel in m'n buik. En Vl. Zegt dat mijn borsten anders zijn. Hoop zo dat hij morgen duidelijker is. M'n temp was vanochtend wel flink omhoog. Jij nu op het wachtbankje. Hoop het zo voor ons. Ik blijf duimen
Ik kijk nog suf naar temp kaartjes en heb daar ooit meegeschreven Maar kon het niet bijhouden.... Ik hoop het...ik duimmmm Zooooo En nu....? Een digi...? Wat denk jij van mn ovu...?
Morgen nog een kv test en dan als die donkerder is een digi. Zo irritant dat het niet duidelijk is. Pppff. Haat onzekerheid. Je test knalt trouwens nogsteeds zeg. Je hebt het er druk mee. Hopelijk is het een heeeeeeel mooi eitje
Hey meiden mag ik meedoen met jullie praatgroepje? Ik zit. Nu in een miskraam, afgelopen donderdag te horen en gezien gekregen dat de baby s hartje niet. Meer klopt. Vruchtje is gestopt met groeien met 6,5 week ongeveer. Ik heb vrijdag een afspraak met de gyn. Voor de pillen om het op te wekken. Heb wel wat bloed verloren maar nog niet heel veel... Ik hoop snel weer door te kunnen gaan met het maken van een gezonde, nieuwe baby! Jullie zijn al wat verder, Hebben jullie het een plekje kunnen geven?
Welkom sweetheart, Wat heftig meis dat jij er nu middenin zit. Wij zijn idd al weer verder maar je bent uiteraard welkom bij ons. We weten wat het is om het mee te maken. Het is zo verdrietig. Bij mij kwamen ze er met 9 weken achter dat het me 8 weken was overleden. Met 7 weken nog een mooi kloppend hartje gezien. Heb ook medicijnen gekregen. Hopelijk gaat het snel voor je. Hoe langer he duurt hoe moeilijker het wordt. Heel veel sterkte wil ik je wensen. Is het je eerste zwangerschap? Hoop dat je he een plekje knt geven. Dat kan nog wel even duren. Liefs. Jen
Dankje wel... Ja eerste zwangerschap na 11 maanden proberen, dus enorm gewenst!! Maar nu hebben we voorlopig iig niet meer de angst of we wel zwanger kunnen raken... Dst is nu gebleken. Ik test nog steeds knalpositief, maar das logisch natuurljk, kindje zit er nog. Maar mn misselijkheid neemt behoorlijk af! Dus hopelijk ben ik er snel vsn af, ben wel toe aan een frisse start!
@sweetheart86: wat kl*te zeg na zo lang proberen dan alsnog een miskraam. heel verdrietig.. hoop dat je lichaam het snel zelf afstoot! we hebben allemaal hier helaas al 2x een mk gehad! @isa: knap hoor inderdaad niet testen hihi.. @jennifer: whaaaaaaaaaaaa wat lees ik nou?! zo voel je niks en omo witte test en nu toch een mini streepje..spannend zeg, mijn duimen draaien heeeeel hard. hadden we toch een goeie deal @mamenzo: hoeveelste dag is dit? je ovu knalt weer het scherm af hihi. @mol: ik hoop echt voor je dat het inderdaad toeval en pure pech is en dat je de wens nog niet hoeft stop te zetten.. hier begint me onderbuik te rommelen en net heel licht rozeverlies dus ik hoop echt dat dit het begin is van me menstruatie..zou daar echt blij mee zijn! (nooit gedacht dat ooit nog eens te zeggen maar goed haha)
Welkom sweetheart..... Shit dat je dit meemaakt en dat je er zelfs nog middenin zit.. Kiets lekker met ons mee. Wij delen lief en leed hier... Dat plaatsje geven is moeilijk...iedereen ervaart dat anders.. Ik dacht bij mijn eerst mk met veel verdriet aan de pech die we hadden...na mijn tweede kwam het dusdanige harder aan...omdat twee keer pech enorm onzeker wordt in ogen....vallen en opstaan... X
@sweetheart. Helaas wel ja. We hebben hier heel toevallig allemaal 2 x een mk gehad. Hopelijk ben jij snel weer zwanger van een mooie plakbeeb. Sterkte voor nu. @mamajess. Ik hoop dat ik me aan onze deal an houden. Hihi. Had net nog een testje gedaan en daarop s weer niks te zien. Ben heel benieuwd naar morgen. Kan het aan m'n temp al zien denk ik. Heb wel al dagen gevoel alsof ik ongi ga worden maar tot nu toe niks te zien. Haha. Blij zijn met ongi. Tja soms kan je blij zijn met iets waar je normaal heel verdrietig van wordt. Ik hoop dat het je ongi is. Des te eerder kan je ook weer verder. Elke x ongi is een stap naar een nieuwe poging. Aftellen maar. @mamenzo. Ben benieuwd naar je temp morgen en je ovulatietest.
Jen wat spannend!!! Welke dag V cyclus zit je nu? Ik ga vrijdag of het weekend pas testen als ik nog niet ongi ben. Dan zit ik op dag 31/32..... Zo benieuwd. Probeer morgen weer even n gaatje te vinden om te spieken naar je berichtje!! X
@isa. Wat knap dat jij je in kan houden meis. Ik zit nu op cd 27 m'n temp is nog hoog. Hoop dat er morgen een duidelijkere streep staat. Zit nu op 12 dpo. Ik duim heel hard voor jou. Hoop zo dat je geduld wordt beloond. Laat het morgen meteen weten als ik getest heb.
Helaaaaas. Temp gezakt en net nog getest maar niks meer te zien. Denk dat het gewoon een foute test was. Heb nog nooit eerder een streepje gehad als ik niet zwanger was maar deze x dus wel. Echt klote. . Op naa de volgende ronde. Bleghhhh
Potverdikke.... Ik zag ook zeker wat... Wat is dit toch rot! Die foute testen moeten verboden worden want wanneer je er zo mee bezig bent voelt dat des te zwaarder.. C
Ja het is echt klote. Stomme testen. Is een extra domper nu. Wa ie maar gewoon wit gebleven. Dit zijn de testen van vandaag en gisteren (bovenste).