Ja inderdaad vandaag omowit en gisteren een heel licht streepje... Wat ontzettend k#t.... Je hoort het de laatste tijd wel vaker van die kruitvat testen hè... Ik zal mn aandelen is in gaan leveren..gisteren mn voordeelpas gecheck 2200 punten.. dus voor 2200 euro daar geshopt Stomme testen, geven ze hoop en zakt het daarna in
Even ego.... Gisteren liefde onder de dekens na een positieve ovu Vanochtend temp met 0.2 omhoog... Dit is mn ovu van vandaag.... moet ik nou nogmaals?? Morgen heeft ml dienst dus anders zaterdag pas....
Hi ladies, Jen wat balen!! Ik had het zo gehoopt voor je. Juist omdat ik net een testje heb gedaan..... Die positief is! Kon toch niet wachten op morgen.... Het is nog vroeg dus nog geen hard gejuich....maar de eerste stap is er. Sorry als dit even niet zo leuk is om te lezen.... Ik weet zo hoe het voelt!!! Spannende tijden) Xxx sterkte iedereen
@mamenzo. Die is nog best duidelijk. Zou als jullie zin hebben het voor de zekerheid nog een x doen. Beter 1 x teveel dan te weinig @isa. Wauwwww meis wat gaaf. Gun het je van harte. Gefeliciteerd. Hopelijk blijft deze beeb lekker plakken. Enne ik lees dit met plezier hoor. Als het iemand was die net de eerste ronde bezig is voor kind vier zonder een mk zou ik het moeilijker vinden. Erg he. Maar voor jou ben ik superrrrrr blij.
Lief! Dank je!! Ik heb dat ook hoor- heel natuurlijk Mamenzo- gewoon nog n keer- ik kreeg zelfs 3 dagen later opeens krampen en hebben het toen nog maar n keer gedaan- just to be sure) je weet nooit wat je lichaam opeens doet met het eitje.... Xx
Isaaaa .....voorzichtig gefeliciteerd.....hoop dat jij een goeie plakker hebt nu De gun factor met meiden op dit forum ligt hoog... Ik trek het voor vandaag niet, morgenvroeg ff.... Ik heb oogpijn, raar drukkend gevoel achter mn linker oog..denk dat ik een beetje bijholteontsteking heb! Maar toch ook denk ik gisteren mn ei gehad te hebben. Ik heb al 3 keer mn kruis op dag 16 gehad plus mn ovu gisteren knalde..vandaag nog een goede maar geen knaller ...heb vaak een lf van 12/13... dus op naar 20 mei En ik test zeker niet eerder deze keer! X
Mamenzo: ik zal voor je duimen duimen duimen!! Op naar 20 mei!!! En beterschap!! Doe rustig aan zou ik zeggen Fijn weekend iedereen! Xx
@mamenzo. Wauwww mooie temp stijging. Je ei is gesprongen denk ik zo. Beterschap en doe het rustig aan. @isa. Hoe voel je je? Heb je last van kwaaltjes? Hier temp gekelderd en mega buikpijn dus ongi zal zo wel beginnen. Weet het eigenlijk wel zeker. Zo m'n ouders naar Schiphol brengen die gaan 3 weken naar Tenerife. En vanmiddag komt de nieuwe kast dus kan ik eindelijk de troep op gaan ruimen. Lekker afleiding.
*breekt even in* Van harte gefeliciteerd!!!! Het is je gegund!! Was dit trouwens je eerste ronde met Utrogestan??
Hi, ik voel me prima- heb nog totaal geen kwalen... Dus beetje onwerkelijk nog Dit is mijn 2e ronde- 1ste idd met utrogestan! Xx
Hè jen...potverdorie Ik vind het zo raar als je zo goed klust dat het dan niet zo is... Ik had dat ook bij mezelf vorige maand...echt vreemd..! Wat moeten we geduld hebben, ik ben dr zoo klaar mee.. Weer 2 in mn omgeving met het nieuws, pleuhhhhh Nou ik ga mn stuiterbal op bed leggen...tsjonge die was duidelijk aanwezig vandaag!! X
Isa gefeli! Meiden bedankt dat ik mee mag kletsen.. Vndaag miskraam opgewekt door de misoprostrol pillen. Heb nogniet de energie om alles op te schrijven maar volgens mij ben ik alles verloren of iig een hele hoop! Dan hoef ik hierna toch niet die tweede kuur te nemen die andere 4 pillen, aangezien het. Is aangeslagen? Heb veel bloed verloren met giga stolsels. En bloed nog dteeds maar krampen zijn gelukkig weg! Voor et bloeden ging ik kapot van de hevige krampen.
Heftig sweatheart....ik durf je daar geen garantie op te geven..kun je niet bellen naar de triage afdeling... ? Ik heb bij mij eerste mk 14 pillen ingehad daarna curretage En bij de tweede wel 2keer4 ondanks dat het wat begon heb ik toch de tweede dosis genomen...na een controle echo moest ik nogmaals 2 keer 2 of curretage Succes meid, het valt niet mee hè .....denk aan je hoor
@mamenzo. Ik snap er ook de ballen van. Pppff vandaag op fb ook weer iemand 12 weken. Is nr 6 ofzo sinds m'n mk. Ben er klaar mee. Ik merk dat ik soms niet eens meer echt blij kan zijn voor diegene. Hebben allemaal al kids en nu onverwacht weer in blijde verwachting. Zuchtttt. Waarom moet het bij ons zo moeilijk gaan. De exvrouw van mijn vriend heeft 5 kinderen van 3 mannen. Staan onder toezicht behalve haar oudste omdat die hier woont. De rest heeft ze verdeeld. 1 bij haar vader 1 bij haar andere ex en 2 heeft zij. En ze is steeds weer zwanger terwijl ze er niet voor kan en wil zorgen. Zo oneerlijk. Dus ik snap jou als je er ff klaar mee bent. Hopelijk heb jij over 2 weken wel een mooie streep op je test. Ik duim iig heeeeeeeel hard voor jou. @sweetheart Heftig he. Bij mij deden de pillen meteen krampen geven maar ben pas na 3 dagen wat verloren. Toen nog een x 4 pillen gekregen omdat ik niet schoon was. Weer 2 dagen krampen die echt als weeën aanvoelden pas daarna was ik schoon. Hoop dat jij maar 1 dag krampen hoeft te hebben en dan klaar bent. Het hakt er zo enorm in. Heel veel sterkte. Hou je taai en probeer een beetje te ontspannen. Ik denk ook aan je.
Ahh wat zijn jullie lief . Sweeet Ik had binnen 2 uur al krampen en nu een hoop blod stolsels etc verloren.echt grote stolsels en dikke slierten ( sorry) Ik bl anders ff naar zkh
Ben "blij" voor je (klinkt heel stom maar bedoel het goed) dat het zo snel gaat. 5 dagen weeën is echt een hel nl. Zou wel even bellen en vragen of ze een controle echo maken. Da is de enige manier om zeker te weten à alles weg is. Als er nl toch restweefsel blijft zitten dan kan dat problemen geven. Hoeft niet maar toch. Zeker weten is toch fijn. Laat je het even weten meis. Digi knuff voor jou.
Zo dan jennifer ......ja die voorbeelden doen pijn !!! Sweetheart, wat kunnen slapen ondanks krampen en emotionele achtbaan?? Mamajess....hoe gaat ie nou...?? Lukt de verbouwing zonder opperhoofd .? Isa is je wolk gearriveerd...?? Hier.....een gestippeld kruis...? Op ff X
Ja ik heb goed kunnen slapen het voelt als een hele. Last minder. Mn buikje is ook helemaal weg. Ik heb gisteravond zkh gebeld en hoef nu niet 2 e dosering te nemen. Maandag staat een curretage gepland in geval van nood mocht het niey schoon zijn. Maa wil eerst een echo en dsn hopelijk schoon en geen curretsge meer nodig! Daar ga ik stiekem een beetje vsnuit, Of dat t laatste stukje met volgende menstruatie komt
Hi ladies, Sweetheart, wat verschrikkelijk he! De pillen, het bloed, de krampen of n curretage- het is allemaal ruk!!!! Mijn roze wolk is er nog niet hoor) overdag gaat het wel, probeer ik er zo min mogelijk mee bezig te zijn.... Maar heb al 2 nachten gedroomd over bloed wat ik opeens zie als ik naar het toilet ga. De vorige keren hebben echt n traumaatje opgeleverd denk ik;( Ik ben blij als ik wakker word maar vraag me dan gelijk af of t n voorbode is.... Ik voel ook eigenlijk nog niets dus dat helpt ook niet mee- die eerste 3 maanden worden echt n hel! Heb me dit keer voorgenomen pas met 9 a 10 wk naar t ziekenhuis te gaan en niet vanaf wk 6. Ik maak mezelf helemaal gek als ik iedere week ga checken... En de uitkomst is toch wat t moet zijn. Dus nu gewoon leven, niet stressen, nergens op rekenen (als t lukt) en 5 wk uitzitten (pfffff) Verder iedereen succes en sterkte!!
Hai meiden! Hoe is het met iedereen? Moet nog even alles teruglezen hoor maar zie hierboven dat ik Isa kan feliciteren, wow meid wat goed! heel goed nieuws, nu duimen voor een plakbeeb en dat zonder symptomen hihi. Ik ben gister weer thuis gekomen na een paar dagen weg te zijn geweest. Ze hebben hard gewerkt maar er moet nog heeeel veel gebeuren pff. Alles afwerken is veel meer werk dan lekker slopen haha. En heb een hekel aan chaos en rommel enz enz dus dit is niet zo mijn ding maar hopelijk kunnen we het snel allemaal afmaken. Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden, mega pijnlijk maar hoe stom ook ben er heel blij mee. Nu weet ik echt zeker dat me lichaam zichzelf weer 'gereset' heeft en we echt door kunnen. Het is nu aftellen, eind volgende maand mag ik weer met jullie mee doen Ik ga weer aan de schoonmaak, nooit geweten dat stof (van het slopen) zolang blijft hangen :S haha. Jammer ook van het weer want daar word je ook niet vrolijker van!