Mag ik mij ook hier meldden ? In 2010 heb ik een zoon gekregen die na 3 weken is overleden , wij blijken na onderzoek drager te zijn van een erfelijke dodelijk ziekte . In 2011 heb ik een gezonde dochter mogen krijgen en in maart 2012 mijn eerste spontane miskraam met 5.4 weken . In sept 2012 bevallen met 14 weken van een jongen die ook ziek was ( net als eerste zoon ) en in maart 2013 mijn tweede miskraam ( gecuretteerd met 8 weken ) . Wil graag mee kletsen . Liefs mjs
@sweetheart. Hoe gaat het met je meis? @isa. Kan me heel goed voorstellen dat je voorzichtig bent en later naar de gyn gaat. Hoop zo dat het deze x goed gaat. Maar dat moet gewoon hoor. @mamajess. Ooohhh balen dat er toch jog veel moet gebeuren. Zit je nog in de troep. E die stof. Tja die ga je de komende tijd steeds weer tegenkomen. Heeeeel fijn. Hopelijk is het snel klaar. Gek om ge zeggen maar wat fijn dat je ongi bent geworden. Je lichaam komt weer op gang. Nog even en je mag weer mee doen. Hopepelijk is het dan meteen raak. Hier ook ongi. Pppffff @mjs. Welkom meis. Natuurlijk ben jij ook welkom hier. Ik heb je verhaal net gelezen. Krijg er kippenvel van zeg. Zo heftig allemaal. Jij zal helemaal bij elke zwangerschap in angst zitten? Is het een ziekte die alleen bij jongens dodelijk is als ik vragen mag? Hoop dat jij ook gauw weer een gezond kindje mag krijgen. Knuff voor jullie
@jennifer: wat gezellig samen ongi haha jaaa nog 1 ronde verplicht wachten en dan mag ik weer meedoen. ben benieuwd wat me cyclus hierna gaat doen. ja dat stof is een ramp :S maar weinig aan te doen helaas. @isa: kan me voorstellen dat je wat langer wacht met een echo enzo, ik zou dat een volgende keer ook doen denk ik.. @mjs: jeetje meid wat heftig zeg, wat een verhaal! meekletsen mag altijd, altijd gezellig @mol: hoe gaat het nu met je? @mamenzo: ook weer beetje uit je dipje? zo eindelijk weer een beetje normaal ritme weer, kleine meid ook weer naar school. was ook echt weer nodig na 2 weken vrij haha.
hallo iedereen,ik ben jullie niet vergeten hoor.ik klim uit mijn dalletje en kom weer gezellig meekletsen isa:wauw wat een prachtnieuws zeg!!proficiat!een heel duidelijke test heb je. ik voel me net wat sterker en vandaag meldt mijn schoonbroer dat zij volop aan het werken zijn aan een babytje....wat voel ik me een tr.t dat dat nieuws me triest maakt in plaats van blij..hoe ben ik zo'n egoist geworden? en voor isa(of eender wie van jullie)kan ik dan weer wel oprecht blij zijn...
mol: ik herken het, wanneer het dichtbij is voelt het rot! maar natuurlijk gun je de meiden het hier dubbel. dat is niet gek, we hebben allemaal veel mee gemaakt en zijn dr nog lang niet! zet hem op, val niet terug...xx mjs: jeeh nou het is heel wat bij je!! klets lekker met ons mee want samen komen we dr wel... mamajess: je bent dr weer....en kan meteen flink aan de poets thuis geloof ik... nou het schiet op voor.. lichaam gereset ff afwachten en dan kun je zo weer aan de klus! het klinkt goed positief... jennifer: zijn die akelige rode donders weer bijna weg? Ik duim voor deze maand heel hard... Hier: natuurlijk alle verschijnselen weer gegoogled! Ik ben dr zoooo klaar mee... mijn temp is hoooooog, word ook weer badend wakker elke ochtend.. Misschien het zomerdekbed maar eens opzoeken (nou ja zomer is het niet echt he) x
@mamajess. Wat een feest gezellig samen ongi. Hier is het gelukkig bijna over. En dan gaan we weer in de klusstand. Hihi. Jij nog 1 maandje wachten. De tijd vliegt gelukkig voorbij. @mol. Fijn dat je weer een beetje uit je dalletje klimt. Wel heel erg klote dat je nu net te horen krijgt dat je schoonbroer druk bezig is voor een kleintje. Kan me goed voorstellen dat je nu even niet heel blij kan zijn. Ik heb het ook hoor als ik weer van iemand hoor dat er een kleintje op komst is. Heb er bij jullie ook geen moeite mee. Wij hebben onze portie wel gehad. Heb meer moeite met mensen die een derde of vierde kindje krijgen meteen in de eerste of tweede ronde zwanger zijn en nog nooit iets zoals een mk hebben gehad. Ik gun te ze wel maar echt blij kan ik net voor ze zijn. Dat klinkt idd niet aardig maar is heel menselijk meis. Hopelijk mag het bij jou ook nog een x goed gaan. Gun het je van harte. Kop op meis. Wij slepen je er wel doorheen. @mamenzo. De duivels zijn bijna weg. Beetje spotting nog. Je temp is idd mooi hoog zeg. Duimmmmmmmmm dat ie daar blijft. Het is zeker nog geen zomer. Had zondag zelfs de verwarming even aan. Was zoooo koud. Brrrr. Ben dr klaar mee.
hi guys, gister werd ik gebeld door UZ Gent dat ze een afwijking in mijn anti-lichamen hebben gevonden. Ik moest zsm aan de prednison, asperine en utrogestan. Gelijk maar gehaald vanochtend en eerste dosis zit er al in.... Hoop zo dat ik niet al te laat ben....... Het blijkt ook alleen ter ondersteuning....geeft geen zekerhed....great ;-(( Veel zorgen weer....pfffff
@mol. Wij zijn ook blij met jou. @isa. Dus toch wat gevonden in Gent. Hoop zo dat de medicijnen helpen en de kleine blijft plakken. Duim heeeeel hard voor je.
isa: hopelijk inderdaad op tijd.. maar probeer vooral rust te vinden en niet te stressen (moet ik zeggen) nou hier vandaag de boel gepoetst.. manlief zal wel blij zijn. Hij is heel secuur terwijl ik af en toe echt van die stapels rommels in huis heb liggen! vaak ook uit tijd tekort.. zo morgen weer een dagje werken na vier dagen vrij..daar ben ik dan ook blij mee want ik moet wat om handen hebben! dat wordt wat als ik dadelijk in de ww zit en er niet uit kom...phoephoe... ik ben nog aan de twijfel ofdat ik morgen temp, ik vind dat tempen zo hoopvol terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn want mijn temp zakt echt pas na flinke menstruatie... x
@mamenzo. Heerlijk als alles weer lekker schoon is. En een blije man is ook altijd fijn. Hier is mijn lief juist degene die rommelig is en troep maakt en ik kan daar niet tegen. Wordt er gek van. Hihi. Je temp is ideële hoopgevend. Spannend elke x weer he. Ik zou persoonlijk gewoon door tempen. Zo leer je steeds een beetje meer voetje lichaam maar als je er onrustig van wordt moet je het lekker niet doen. Wanneer ga je testen of wacht je echt tot nod? Ik duim iig heeeeeeeel hard voor jou. Knuffff
Denk dat ik wacht tot nod....dat is maandag omdat ik al de keren een lf van 12 heb gehad... Of de meiden in mn ander groepje gaan overstag om zondag met zn drieën gelijk te testen???? X
@isa:dat is zoals bij mij dan?ik ga voor je duimen dat het op tijd is!joepie bekijk het positief,je weet wat er scheelt en je kan er iets tegen doen nu,komt goed!dat moet gewoon.duim duim duim
@mol, dank je. Ik heb t even gemist denk ik maar heb jij ook n afwijking in de anti lichamen? Zit jij ook aan de meds als je zw bent? Er staat me wel iets bij van je verhaal maar ben de details even beetje kwijt (teveel met m'n eigen verhaal bezig denk ik) Hoe voel je je nu? Hoe gaat t psychisch met je? Herstelt je lichaam n beetje? Liefs isa
@mjs: hoe is het nu met je? @mol: wat fijn dat je uit je holletje bent gekropen heb jij nu ook nog onderzoeken en moet je ook wachten of ga je nu gewoon weer verder? @isa: joh hebben ze toch ineens wat gevonden?! ik duim mee dat de meds ter ondersteuning het zetje geven voor een plakbeeb! had je bij je miskramen dat het steeds rond een bepaalde periode misging of dat niet? kan me voorstellen dat het nu heel spannende tijden zijn! @mamenzo: oeh spannend..voel je al iets aan symptomen? ik snap je wel met dat tempen haha. ik ga dat ook niet meer doen. gelukkig geeft mijn lichaam heel duidelijke signalen af gedurende me hele cyclus en heb ondertussen precies door wanneer me eisprong is en wanneer ik ongeveer ongi word. hoef in principe een paar dagen na de eisprong 1x te tempen om te zien of hij ook daadwerkelijk gesprongen is. @jennifer: jij ook al van de ongi af? voor ons is het nu echt aftellen.. hopelijk komt er snel weer een eisprong zodat ik daarna meteen de condoom uit het raam kan gooien haha. vreselijke dingen bah. gister weer gehoord dat er 2 zwangere zijn in mijn omgeving bleghh, kan niet eens meer blij zijn terwijl het wel personen zijn die opzich mag. zie ze gelukkig niet al te vaak. en s'avonds kreeg ik via de app een foto van de 3d echo van de ongeboren kleine van me nichtje..ja erg leuk. heb niet eens veel contact met haar. zit ook niet zo lekker in me vel dus denk dat een gedeelte ook daar mee te maken heeeft. heb ook weer veel last van hartkloppingen op het moment en andere lichamelijke klachten. lijkt wel alsof juist nu ik tot 'rust' ben gekomen na een moeilijke periode het er allemaal uitkomt ofzo. en daarnaast zit ik thuis nog half in de zooi waar ik niet goed tegen kan en me oma ligt slecht, die zit nu aan de laatste chemo maar het baat niet meer zeg maar. en ben zoiezo al een stresskip van mezelf haha.
@mamenzo. Hoop dat je temp blijft waar hij is of nog omhoog gaat. Blaaasssssssssss @mamajess. Ik ben klaar met ongi zijn gelukkig. Jij ook? Haha. De condooms het raam uit. Leuk als ze bij de buren terecht komen Nog heel even volhouden. Deze maand is ook zo voorbij. We slepen j er wel doorheen. Fijn he al die zwangeren om je heen. Herken te heel goed je gevoel meis. Onze tijd komt hopelijk ook snel. Wat raar van je nichtje zeg. Weet ze van je ellende af? Dan zou ik te echt niet tof van haar vinden. Vooral als j weinig contact hebt. Doe je wel een beetje rustig aan stresskipje. Je lijf spartelt niet voor niets tegen he. @ mol, isa, mjs., sweetheart. Hoe gaat het meiden? Hier vandaag gelukkig geen migraine meer. Vriend was vrij maar daar heb ik geen ruk van gemerkt. Heeft de hele dag zitten gamen op de PlayStation. Pppff. Stom ding. Heb vandaag ook voor Vl. Pillen gehaald om z'n zaad te bevorderen. Ik slik al multivitamine en visolie met omega 3 en 6. Hij moet nu van mij ook visolie en zink en selenium slikken. Gelukkig vind hij het niet erg. Hopelijk heeft het resultaat. Baal. Had me verheugd op babyboom vanavond. Komt hetniet. Grrrrrr. Fijne avond. Knuffff
ik heb een auto-immuunziekte en mijn medicatie werd opgedreven omdat ik het vruchtje twee keer heb afgestoten maar het hielp niet en mijn lichaam stootte een derde keer een vruchtje af.dus nu moet ik naar professor loquet om te bepalen hoe het komt.maar eerst heb ik andere onderzoeken en zolang er geen duidelijkheid is over mijn verdere gezondheid staat het proberen zwanger worden on hold... dat vind ik héél erg maar het zou onverantwoord zijn nu terug zwanger te worden en daar komt dan nog bij dat veel van de vereiste onderzoeken niet mogen wanneer je zwanger bent. ik zit dus mee een half jaar(denk ik) aan de zijlijn.dik tegen mijn zin. momenteel heb ik ook nog een erge tandontsteking en is half mijn gezicht opgezwollen,ondanks dat ik al drie dagen antibiotica neem :x morgen een afspraak in de tandkliniek waar ze denk ik de abces zullen openmaken..brrr daar ben ik bang van...de pech mag gaan stoppen!!
@jennifer: :x geen babyboom?dat is vanwege het songfestival?pffff anouk zingt een mooi lied maar het hele festival is veel van zijn pluimen verloren,het zegt me niets meer... hatelijk als je je op een programma zit te verheugen en het komt dan niet hé
je hebt veel te verwerken momenteel. mijn dokteres verklaarde dat eens zo:je rent de hele tijd weg van een rotsblok,bergaf(je ontkent de pijn,het verdriet,de miserie en stress die je op je pad krijgt en door hard bezig te zijn ontloop je het steeds)maar dan kan je niet meer of kom je tot rust en sta je stil of ga je wat trager en dan haalt dat rotsblok je in en rolt het zo over je heen...dus net wanneer je tot rust komt.je wordt geconfronteerd met waar je van wegrent.