mol, wist je dat je van een tandontsteking ook miskramen kan krijgen! dat is echt zo... misschien is dat de laatste keer dan de oorzaak geweest? oh wel vervelend hoor, jij maakt het ook allemaal mee... succes morgen.. Hier trouwens geen stress Denk er niet zo veel aan...heb ook te weinig geklust tijdens de dagen ( door de druk van schoonzus slechte bevalling) heb ook wat meer afscheiding nu en volgens mij is dat een voortekenen van mn aankomende menstruatie... 8 dpo nu.... o ja mn temp is nu wel hoog maar ik heb al eerder met 36.9 een menstruatie gehad... wat betreft die baby's die uit de grond schieten, daar ben ik ook klaar mee! lijkt wel dagelijks werk op fb! sterkte mamajess, met oma! echt niet leuk... enne klin uitje dal, je bent dr bijna....en je hebt het zooo goed gedaan!
@mol. He wat ontzettend balen. 6 mnd lijken dan zo eindeloos. Vind het zo erg voor je. En nu ook nog een ontsteking. Bah bah bah. Hopelijk is de pech nou eens voorbij. Dikke knuff Ja echt balen als je je ergens op verheugd. Songfestival idool niet mijn ding. Heb dinsdag wel gekeken. Anouk heeft het hem geflikt. Vind ik erg stoer na 9 jaar. Is ook een mooi nummer. Ben benieuwd hoe ze het zaterdag doet. @mamenzo. Goed zo. Geen stress. ik hoop dat het wel raak is. Het hoeft maar 1 zaadje te zijn . Blijf nog ff door duimen. Als het niet zo is dan volgende ronde. Hopelijk dan meer rust. Hoe is het met je schoonzus. Hier vandaag op fb ook weer een zwangerschap erbij. 9 in de laatste 3 maanden. Word er gewoon sjaggie van als ik weer een echo voorbij zie komen. @mamajess. Sterkte me je oma. Was ik in m'n eerdere post helemaal vergeten te schrijven. Slaap lekker meiden.
Ik heb nog niet alles bijgelezrn hoor .. Vandaag moet ik naar de poli jonge zwangerschappen in het emc en hoor ik of ze afwijkingen hebben gevonden in het weefsel Vd de laatste curretage . Ben best een beetje nerveus , ik ga uit van 'pech' maar je je weet maar nooit Inmiddels wel weer een poging gedaan dus nog 8 dagen te gaan tot nod... Liefs
@mjs. Sterkte vandaag. Snap heel goed dat je zenuwachtig bent. @mamenzo. Wat is je temp nog mooi hoog . Spannendddd Mijn vriendin is vannacht bevallen van haar zoon Levi Keano. 2 weken overtijd en met een keizersnede. Ze maken het gelukkig goed. Ga morgen kijken. Ben benieuwd hoe me dat afgaat. Ben super blij iig voor haar. Ze is zo lief. Na m'n 2e mk stond ze meteen op de stoep met een super lieve kaart en een witte roos en heeft ze met mij zitten huilen. Heb veel aan haar gehad.
@mjs: sterkte vandaag! @jennifer: gefeli met je vriendin, leuke naam ook. als ik je zo 'hoor' schrijven valt het misschien wel mee omdat je het haar echt gunt en ze er ook voor je geweest is toen je het moeilijk had. dat scheelt ook een heel stuk @mol: dat is inderdaad wel waar denk ik..maar een rotsblok is best hard haha. nee snap wat je bedoelt en zo is het ook echt. wel super balen van je ontsteking en dan ook nog in de wachtstand, weet hoe dat voelt helaas en dat is echt niet leuk wanneer je het zo graag wilt. maar misschien is het wel goed dat ze nu extra onderzoeken doen. soms zou ik willen dat ze dat bij mij ook hadden gedaan en ben eerlijk gezegd ook doodsbang voor een volgende zwangerschap. maar voor nu noemen ze het nog pech en bij 3x wordt er pas verder onderzoek gedaan. merk alleen dat ik steeds een oorzaak probeer te zoeken..wat als me hormoonhuishouding niet goed is (heb ik altijd gedacht na me bevalling vanwege vele klachten die ze niet kunnen verklaren), of is het toch me overgewicht, of de meds voor me hart.. en ga zo maar door haha. maar goed, niemand die het weet maar het vertrouwen in me lijf is een beetje weg denk ik.. @mamenzo: je temp is in ieder geval mooi hoog. en fijn dat het bij jou allemaal weer wat beter gaat. hoe is het met je schoonzus en de baby's? Ik heb heel slecht dochterlief vanochtend afgemeld voor school en hebben samen lekker uitgeslapen en doen het lekker relax aan vandaag. zij was ook erg moe van de afgelopen week met logeerpartijen en verbouwen en nieuwe kamer. dus even een dagje de batterij weer opladen en even niks hoeven. van het weekend alweer druk genoeg met 3 verjaardagen, spullen ophalen en nog ergens tussendoor verder gaan met verven..
Gefeliciteerd tante jen , leuk en spannend Ik had tranen met tuiten toen ik de kleintjes van schoonzus zag Ik liep twee weken voor op haar met mn eerste mk.. je ziet dus precies dat wat je mist... en dat mag toch? Ook al gun je het de ander je mag verdriet hebben om wat jij niet hebt! Fijn trouwens, het lijkt me een super vriendin. Bij mij zijn er ook veel vrienden/ collegas tegen gevallen Mamajess... lekker slecht, nou geniet hoor!! Ik begrijp je spanning...die van mij begint al in de klusperiode op te spelen.. Ook idd die paar kilo teveel, of mijn hoge bloeddruk, of mijn stress, of mijn ik heb nooit rust, of ik eet niet goed/gezond, of ik heb ergens een enge ziekte....aaahhh Misschien moeten we met zn allen naar een onbewoond eiland om tot rust te komen... mogen we alleen niet teveel kletsen over babys want dan zijn we dr weer teveel mee bezig X
Oh schoonzus maakt het prima, enorm druk natuurlijk Gelukkig zit haar vent in de ww want anders had ze het niet getrokken denk ik Hebben jullie trouwens werk... Het is echt zo slecht op de arbeidsmarkt
@mamajess. Snap je angst heel goed. Hopelijk komt er geen 3e x. Het moet gewoon goed gaan de volgende x. De twijfel waar het aan ligt heeft iedereen en helemaal als je medicijnen slikt. Ik dacht ook dat het daar aan lag maar de gyn zei dat dat niet zo is. Daar gaan we maar vanuit dan. Lekker een moeder dochter dagje. Heerlijk toch. Moet kunnen. Geniet er lekker van. @mamenzo. Denk dat ik morgen ook wel een traantje moet laten mar als er een het begrijpt is zij het wel. Ze is echt een super lieve vriendin. Heb haar kaart ook bewaard. Die is me erg dierbaar. Dat jij moest huilen lijk me ook heel begrijpelijk. Het is toch ff hard om zo een kleintje te zien. Hoe blij ook voor haar. Je leert mensen pas goed kennen in slechte tijden. Toen ik fibromyalgie kreeg en niet meer alles kon heb ik een boel "vrienden" verloren. Maar die er nu nog zijn zijn de echte. Lijkt me heerlijk naar een onbewoond eiland ff met z'n allen Wanneer gaan we Fijn dat alles goed gaat met je schoonzus en de kleintjes. Komt in haar geval goed uit dat haar man in de ww zit. @mamajess. Ik ben volledig arbeidsongeschikt dus heb geen last van de arbeidsmarkt. Mis mijn werk nog wel iedere dag. Kan wel janken als ik in de buurt van Schiphol kom. Pppff. Ik was echt een stewardess in hart en nieren. Ooh ja. Ik denk dat ik weer een vroeg eitje krijg deze cyclus. Sinds de mk was m'n ei vrij laat op 15/16 en daarvoor meestal 12/13. Vandaag was m'n ovulatietest al aan het oplopen. Als ik naar de testen an de afgelopen maanden kijk denk ik dat m'n ovulatietest morgen of overmorgen positief is. Vandaag dus maar vast klussen
Spannend jen! Klustijd begint weer. Mol: half jaar- poeh!! Wat voor auto immuun heb je? Mvj: hoe was t in t zkh? Hoe was het onderzoek (of was het mamenzo... Vergeet ik altijd als ik tikken en op i phone kan je lastig weer terug Hier alles ok, eerste week zit erop. Zit aan prednison en asperine en utro. Ben heel benieuwd of dit gaat werken. Krijg 29 mei eerste echo. Het irritante is dat Gent me maar niet wil vertellen wat ik precies heb.... Maar ik moet wel prednison nemen- dat is toch bizar!! Ik moet maar iets slikken, maar ik weet niet waartegen ik t slik. Voor hetzelfde geldt deel ik niet dezelfde mening... Beetje frusti dus! Ga nu eerst weekendje naar UK- even weg van de stress. Xx fijne dagen iedereen
weet niet meer wie het vroeg..maar op het moment zit ik thuis zonder werk (ww). sinds eind maart. ik had 3x een half jaar contract gekregen op me werk maar hierna zou het een vast contract moeten worden maar daar doen ze niet aan. dus moet je er 3 maanden uit en daarna mag je weer terug komen. alleen denk ik niet dat ik dat ga doen. mijn man heeft een nieuwe functie gekregen en krijgt het de aankomende tijd heel erg druk met een hele nieuwe afdeling opzetten en draait daarbij ook onregelmatige diensten en wij hebben geen opa's en oma's achter de hand dus wij moeten alles zelf oplossen en ik moet daar ook heel vroeg beginnen en dat kan dan niet als mijn man dat ook heeft en voorschoolse opvang begint pas om 7 uur. dus mijn man heeft liever dat ik thuis blijf, ook met het oog op het feit dat we toch hopen weer snel zwanger te raken en dan zou ik zoiezo thuis blijven. maar goed, misschien raak je niet snel zwanger en word ik over een paar maandjes helemaal gek van het thuis zitten dat ik alsnog weer aan het werk ga indien mogelijk. @jennifer: dat onbewoond eiland klinkt wel goed ja haha. zon, zee, strand, cocktails enz enz. inderdaad een heel lief kaartje zeg! @isa: veel plezier het weekend
@isa. Wat raar da ze niet willen zeggen wat je hebt maar je wel medicijnen moet nemen. Zou ik ook niet blij van worden. Hopelijk helpt het en blijft de kleine plakken. Gun het je zo. Heel veel plezier in de uk. Hopelijk een beetje goed weer daar. @mamajess fijn zulke werkgevers. Ik vind het echt onbeschoft. Ze gebruiken je dus gewoon. Als het financieel geen probleem is zou ik lekker niet terug gaan. Hopelijk ben e snel zwanger en kan je je tijd en energie daar in steken.
ik heb bechterew en dat zit ook in mijn darmen en longen en gewrichten(dat laatste is altijd bij bechterew) al zijn ze nu dus volop aan het twijfelen(7jaar na de diagnose!)of het wel echt bechterew is...omdat ik een constante opstoot blijf houden en symptomen die niet aan de ziekte kunnen gelinkt worden,die ze dan maar op de chemo staken maar die erger worden ipv beter. daarvoor zijn alle nieuwe onderzoeken :x alweer! ja die tand moet al een hele tijd een abces in rust gehad hebben die nu pas acuut werd want er zat een kapsel rond waar de tandchirurg niet goed doorkon met zijn mesje nooit eerder zo'n pijn gehad als toen hij de abces openmaakte en er een wiek instak van een meter lang en me terug dichtnaaide ZONDER VERDOVING! want een abces krijg je niet verdoofd nu nieuwe antibiotica en brufen 600 en dafalgan codeine...ik ben dus high nu ik stel me die vraag ook of de miskraam daardoor veroorzaakt werd dat ga ik zeker bespreken met de gyneacoloog als ik terug in de running ben(als dat ooit nog kan,als mijn gezondheid het nog toelaat) ik bedacht tijdens de vier dagen helse pijn die ik nu al had wel dat het een geluk bij een ongeluk is dat ik nu niet zwanger ben want wat doe je dan als je zo'n abces krijgt?het zat al tot in de bovenste sinusholte,héél gevaarlijk is dat ...brrr... maar ik heb het weer overleefd en dinsdag halen ze de wiek eruit en maken ze de tand proper...stress... ik concentreer me maar beter op jullie vorderingen voorlopig
@mol. Echt heftig zeg. Hoop zo dat je weer terug zwanger mag worden. Je hebt echt je portie wel gehad zeg. Gelukkig is je abces nu en niet als je zwanger bent. Hopelijk is alle ellende snel voorbij. Vandaag bij m'n lieve vriendin geweest. Levi is zooooo schattig. 51 cm en 3050 gram. Heb ook het filmpje van de bevalling (keizersnede) mogen kijken. Zo ontroerend. Ben nu we weer thuis zijn wel een beetje verdrietig maar ach. Dat komt wel goed. Morgen mag ze naar huis en van de week ga ik thuis weer ff knuffelen met de kleine man. Fijne avond. Knufff
Dr is weer flink gekletst Kijken jullie ook het songfestival hier....het gaat spannend worden, 10dpo Wil eigenlijk wachten tot dinsdag... Wel wat lage rugpijn maar dat kan alle kanten op Fijne avond meiden
Ik heb een ovu gedaan... Ik durf niet de kruidvat test te doen zonder manlief thuis Mn ovu knalt, maar zoals ik op forum lees kan je daar dus ook weinig mee