Oooohhhh. Er zijn er veel die zwanger zijn als ze zo een ovutest hebben hoor. Ik zou de kv test doen meis. Ik duimmmmm.
Bij de tempmeiden hadden er ook twee zo een test en die bleef zo en die waren toch ook echt zwanger. Als ik naar je temp en ovutest kijk denk ik dat jij zwanger bent
Omg .....spontaan stress..... Maar het is niet altijd zo toch...? Helppppp.....zoek in de kast maar heb alleen die stomme action testen
Wat spannend mamenzo!!! Duimduimduim!! Mol: wat een geschiedenis... En dan nu misschien geen bechterew hebben.... Ik hoop dat voor jou de zon heel snel gaat schijnen!!! Heb je wel verdiend!!!! Ik heb uitslag gekregen- niet alles maar iig weet ik nu dat ik positief testte op anf. Hoe of wat hoor ik de 29ste. Verder dus aan de meds. Voel nog steeds weinig... Slaap wel veel overigens, maar geen zere borsten nog... Zit in wk 6 dus ook nog heel pril. We zullen zien! Xxx
Wel heeeeeeel vaak Jammer dat je niet dichterbij woont. Heb een kast vol liggen. Je zou een action kunnen doen. Ik heb echt goede hoop voor je. Duimmmmmmmmmmmmmmmmm
@isa. Gelukkig weet je iets. Ben erg benieuwd wat je te horen krijgt. Ik hoop zoooo voor je dat alles goed gaat.
Ik heb nog een kv gevonden... Doe ik morgenochtend als mn ventje thuiskomst van zijn dienst Ik voel van alles, of wil van alles...ik weet het niet meer Aaaaaaaaaahhhh X
Super. Ooooh spannend zeg. Laat je het meteen weten???? Ben gewoon zenuwachtig voor jou. Duim me helemaal suf. Als je temp morgen nogsteeds hoog is denk ik echt dat het gewoon gelukt is.
....mamenzo...........véél te spanneeeeeend!! ik duim! isa:fijn dat het allemaal goed was maar je bent niet echt uit je onzekerheid en ik hoop dat dat gauw wel zo is en dat je dan voor 500% kan gaan genieten hier is de pijn in mijn gezicht eindelijk zo goed als weg maar dinsdag moet ik terug en snijden ze het terug open en begint het opnieuw :x en vrijdag heb ik een DAT-scan,die ik eigenlijk al eerder zou hebben maar uitgesteld werd vanwege de ontsteking .en die scan is zooooo eng! duimen dus dat ik er levend en wel uitkom jeetje wat een rotnieuws van die twee lichaampjes te verwachten maar toch vreselijk erg
O jee....zo eng! Hartstikke blij maar Zooooo eng En nu is het jullie ronde....mijn duimen draaien want jullie zijn zo lief!!! X
Dat het eng is geloof ik je. Dat is heel normaal. Maar deze x gaat het gewoon goed. Dat moet gewoon. Ik duim iig heeeeeeel hard voor jou. Nou zijn er 2 zwanger van ons groepje. Hopelijk mogen wij snel volgen. Ik ga vandaag alvast weer mijn best doen. Hoe reageerde je man?
Hij was aan het berekenen over hoeveel maanden hij nog met het nieuwe schietspel kon spelen ....wat in nov uitkomt Nee blij maar we juichen pas echt over 8 weken hopelijk...trouwens dan krijg ik natuurlijk pas de vlokkentest.... Het moet...voor jullie! X
@mamenzo. Haha. Echt een man. Die van mij zou precies hetzelfde gezegd kunnen hebben. PlayStation speelt ie nu volop omdat het nu nog kan @mamajess nog even aftellen jij. Dan mag jij gelukkig ook weer @mjs hoe gaat het meis? @mol. Jakkes wat balen dat het weer terug open moet net nu je je wat beter gaat voelen. Sterkte. En daarna is het klaar he met de ellende. Hopelijk is je scan ook goed. Duimmmmm
dank je! mamenzo:joooooeeeepppppiiiiieeeee!!!!!begrijp heel goed jouw angst maar het gaat goed gaan,ik voel het gewoon proficiat lieverd!!!