Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Mol...weer wat naars. Jij hebt je je portie echt wel gehad...

Mamajess...ongi bijna voorbij, deze maand nog voorzichtig en dan aan de gang..en ik duim nu al...

Jen, die mannen hè. Die van mij is alleen enthousiast bij een nieuw spel en dat duurt een maand :)

X

2. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Mamenzo, jaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd! Even genieten van die positieve test hoor! Het blijft n enge periode die nu aanbreekt!....maar geloof in je lijf en probeer positief te blijven! We kunnen de uitkomst niet veranderen. Wat gebeuren gaat, staat nu al vast. Het enige wat we kunnen doen is ontspannen in deze tijd. Elke dag is erweer 1 en blijven visualiseren van een goeie uitkomst. Als je even ei kwijt wilt weet je ons te vinden! Lachen trouwens van dat spelletje;))

Mol, bah weer open.... Getsie. Hoe heeft jouw ziekte v B zich geopenbaard? Welke testen testte je positief? Had je het al ten tijde van je zoons? Krijg je medicatie tijdens de zwangerschappen.

Andere ladies, succes en sterkte! Laat de moed niet zakken!!
    Jen, kan je alweer bijna testen?

Xx

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Begin je het al een beetje te geloven? Ga je morgen weer testen?

@isa. Hoe was je weekend in de uk? Hopelijk beter weer dan hier. Hoe voel jij je?
    Ik moet nog even wachten op mijn ei. Hopelijk een dezer dagen. Klusstand is aangezet. :D en nu hopen dat het deze maand wel raak is.

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    @isa:dat openbaarde zich in heel wat en verspreid over vele jaren.heeft lang geduurd eer ze het vonden omdat ze me nooit echt serieus namen.mijn bloedonderzoeken waren eerst steeds in orde en dan geloven ze je klachten niet goed maar na enkele jaren kon je het dan zien in mijn bloed en op foto's van mijn lichaam maar tegen dan had ik al vele malen in het ziekenhuis gelegen met long-en darmontstekingen die niet te verklaren leken...dat begon meteen na mijn bevalling van de jongens.ik weet nog dat ik op hun eerste verjaardag in het ziekenhuis lag met een longontsteking.het hla b 27 gen kwam pas na jaren tevoorschijn in mijn bloed,toen beginnen ook mijn nek-en ruggewervels een onnatuurlijke kromming te maken(dat zie je uiterlijk niet aan me en daar heb ik eigenlijk amper last van)mijn organen zijn dus aangetast en dat is erger.al is dat alles nu dus veel minder duidelijk blijkbaar,net nu ik me ermee verzoend had :( tijdens mijn zwangerschappen kreeg ik nu een hogere dosis remicade want ik heb de imuran moeten afbouwen.maar dat helpt mij dus niet.
    het grote probleem met auto-immuunziekten is dat de symptomen allemaal heel erg op elkaar gelijken en dat er geen enkel diagnosesysteem is dat echt duidelijkheid geeft :x
    ik raad je aan een internist te raadplegen,deze keren je echt binnenstebuiten maar de wachtlijsten zijn lang :(

5. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Mol, dank je wel!
    De enige klacht die ik heb is rugpijn (al bijna 6 jaar) en voornamelijk snachts en sochtends. Na bewegen trekt het weg. Ben net bij manuele arts geweest en het bleek dat mijn rug een bolling heeft waar t n holling moet hebben en ik had complete bekkenverwringing. Vgens de therapeut kwamen mensen na auto ongelukken zo binnen... Maar ik heb geen ongeluk gehad?! .... Vreemd dus! Volgens mij zou prednison de klachten ook moeten verminderen, maar dat doet t nog niet.

Voel me verder ok, heb alleen bijna geen symptomen! Slaap wel veel maar geef er nu ook aan toe. Volgende wk woensdag echo..... Ben wel beetje bang wat daarop te zien zal zijn....

Xxx

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @isa. Spannend meis. Hoop dat je echo super is. Een mooi klein boontje met een kloppend hartje. Duimmmmmm

@mamenzo. Nog getest vandaag??? Je temp is moooooiiii:)

7. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Jen .... nee niet getest, ik waag er morgen weer een
    5 juni ziekenhuis, hoop dat ik daarna op mijn schoonma dr verjaardag een mooie echo kan laten zien...ben bloednerveus!
    Morgen plaats ik een foto...
    Veel klusplezier jen!!! Ik hoop het zo dat het bij ons clubje zo raak is dat we straks lekker babyfotos naar elkaar versturen.....

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend voor jullie dames! wel fotootje van de echo's straks he :)

ik hoop dat ik met een weekje weer een eisprong krijg..begint sinds gister beetje wat te rommelen in me onderbuik samen met nog wat klachtjes dus ben heel benieuwd. een cyclus van 28 dagen heb ik nooit dus daar reken ik ook niet op, maar zo rond de 30/35 zou ik al fijn vinden want dat betekent dat me cyclus überhaupt weer op gang is gekomen.
    maar goed, we wachten af :p
    jij al een ei gespot jennifer?

zo me kleine meid van school halen, ze is op schoolreisje geweest! vond het wel spannend hoor..ze is in totaal pas 3 weken echt naar school gegaan en dan nu al schoolreisje in een klas die ze eigenlijk pas net kent. hoop dat ze het leuk heeft gehad maar dat zal wel. maar dan zie je al die hele kleine kids in die grote dubbeldekker bus zitten..hihi.

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    klinkt wel als bechterew eerlijk gezegd..heb je het al eens gegoogled?
    dat is niet altijd even slim maar de symptomen kan je wel even nalezen ;)

geniet eerst maar eens heel hard van de echo :) spannend hé

10. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    die bussen dat vind ik steeds een beetje eng sinds vorig jaar :(
    heeft ze het fijn gehad?uitgeput zeker?

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Ben echt benieuwd naar je test van morgen:D. Spannende tijd maar ik heb goede hoop voor jou meis. Komt goed deze x. 3 x scheepsrecht. Hoop ook dat ons clubje snel omgedoopt kan worden naar een zwangerschapsclubje. :)

@mamajess. Spannend voor je kleine meid. Heeft ze het leuk gehad? Hopelijk snel je ei. Da is het wachten ook weer een ei korter:D
    Hier nog geen positieve ovulatietest dus denk dat ie weer rond de 15e cd komt. Nog even wachten dus. Morgen weer klussen. Om de dag en da bij pos test twee dagen achter elkaar:cool:

@mol. Mest jij nou vandaag weer terug? Hoe is het gegaan?

Knufffff lieverds

12. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    hier dan maar weer tand-nieuws bij gebrek aan cyclus-en zwangernieuws ;)
    de wiek is eruit en nu is er dus een gaatje ter hoogte van het tandvlees recht tot bij de wortel van de tand en dat is dus supergevoelig(mag nog niet ontzenuwd worden voorlopig)nu hoop ik maar dat dat snel dichtgroeit want het doet pijn als er drank,voedsel of koude lucht aankomt én ik vind het een beetje eng zo'n opening recht naar binnen....straks een erge bacterie in mijn bloedbaan ofzo...brrr
    dat was even een update die hier totaal niet thuishoort :D

volgen jullie het verhaal van vienna een beetje?vreselijk dat dat kleintje morgen begraven moet worden :( mijn hart breekt...en zo een moedige mama...
    en dan de twee jongens...
    er is teveel leed in de wereld,je mag daar niet te hard in meegaan want dan wordt het leven zo triest en zwaar.

13. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Aaaah mn test is nog steeds zo licht, onzekerheid heerst nu enorm

Mol, wat eng klinkt dat. Hopelijk geneest het snel want als het straks ijsje weer wordt... rust maar goed, des te eerder is het dicht
    X

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooooohh wat balen. Dat maakt je idd onzeker. Heel begrijpelijk. Maar het is in het begin schommelend de hcg. Misschien test je bv vanavond ineens veel duidelijker streepje. Nog niet te veel zorgen maken lieffie. Zou gewoon echt vanavond nog eens testen. Heb je een foto?
    Ik duim gewoon heel hard verder voor een mooi donkerder streepje.

Knuffff

15. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Foto met 14 dpo
    Ik hoop het.....

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hij is idd nog licht maar dat zegt nu nog zo weinig lieffie. Ik duim echt m'n vingers blauw voor een mooie knaller.
    Je temp is trouwens echt super stabiel zeg.
    Xxx

17. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    had vanochtend een heeeel verhaal getypt, ik druk op 'reageren' en jahoor knalt me internet eruit..hele dag werkzaamheden bij de upc pfff

dus nu maar ff snel hihi.. @mamenzo: jeetje kan me voorstellen dat je in de stress zit! hoe lang zat er tussen de 2 testen? want zoals jennifer ook al zegt waar het bij de ene per dag verdubbelt hoeft bij de ander niet zo te zijn..het schommelt heel erg in het begin. ik weet dat je wat anders wil zien natuurlijk maar ga nog niet van het ergste uit! we duimen!

18. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Zo ben er weer na een weekje vakanti zonder telefoon, app, fb en internet! Heerlijk om zo tot rust te komen......

Mamenzo voorzichtig gefeli!

Ik ga zo ff testje doen kijken of die nog positief is, vorige week nog dik positief! Helaas.. Want ik wil weer door...

Heb echt enorme sago buien hadden jullie dat. Ook? Ik heb neregens zin in kan met moeite mn koffers uitpakken wil eigenlijk alleen maar. In bed liggen. Maar heb ook goeie dagen daar niet van.
    Maandag weer beginnen noummn werk daarheb ik al helemaal geen zin in nu..

Mar ar ik moet verder, door, hoop zoooo dst het sneller gaat dan eerste keer....

19. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Net alles teruggelezen, pff ben echt blij voor je mamenzo, ik duim voor je dat alles goed gaat 9 maanden lang!! Ben wel jaloers hoor haha

Net test gedaan en die is nog steeds psitief, wel wat lichter dan vorige week maar nog duidelijk zichtbaar. Damn kan t nu gewoon weg gaan zodat we weer opnieuw kunnen proberen

20. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mol: jeetje meis wat vervelend, als er iets pijnlijk en irritant is dan is het wel tandpijn en dergelijke bah, sterkte!
    @sweetheart: balen joh dat je nog positief test.. had je wel nog een nacontrole (echo) gehad?
    @ jennifer: volgens mij lopen wij een beetje gelijk op..hopen dat er een eitje onderweg is! ik lijk wat verandering te merken in afscheiding dus vanaf nu maar weer met condooms. vanaf nu nog 4 weken en dan zit er 3 maanden wachttijd op, ben nu echt aan het aftellen!
    @isa: hoe is het? wanneer heb je je eerste echo?

vandaag wéér een nieuwe zwangere op facebook gespot, is net samen met der nieuwe vriend en hup meteen goed zwanger. nou ik ga ook niet meer net doen alsof ik het leuk vind allemaal (jullie buiten beschouwing gelaten) en me schuldig voelen omdat ik toch enige jaloezie voel en baal van de hele situatie van afgelopen maanden. ik denk dat het pas overgaat wanneer je zelf weer zwanger raakt en alles goed gaat...

Deel Deze Pagina