@sweetheart. Heerlijk dat je lekker hebt genoten van de vakantie. Wel balen zeg dat j test nog positief is. Hopelijk gaat de hcg snel uit je lichaam zodat je verder kan. @mamajess. Hoop dat m'n eitje er ook aan komt. Nog steeds geen positieve ovutest. Pppffff. De laatste mnd steeds op dag 14 en 15 positieve test. Zou morgen zijn maar m'n testje van vandaag is nog zoooo licht. Grrrr. Jij lekker aftellen. Nog 4 weken. En dan weg met de rubbertjes. Lekker het raam uit (in de tuin vd buren). Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Ik kan ook echt niet meer blij zijn als ik er weer een op fb zie hoor. Net een jaar samen en 3 mnd zwanger. Oeps maar oooooh zo blij. Pppffffffff. Je hebt helemaal gelijk. Dat gevoel gaat pas over als je zelf zwanger bent en het goed gaat. En gek genoeg heb ik bij jullie net als jij alleen een blij gevoel als ik lees dat iemand hier zwanger is. Waarschijnlijk omdat wij weten wat de ander al heeft moten doorstaan. Dan gun je het iemand toch meer. Ik ga het klussen van vandaag maar naar morgen opschuiven aangezien ik nog geen posi test heb. Wil Vl. Niet weer uitmelken.
Ja hoor...je kan nog wel een dagje overslaan ... Anders is hij straks leeg.... Fijn dat je ontspanning hebt gehad sweethearth Ik hoop dat je snel weer van start kan X
Thanks girls. Vl. Is morgen vrij dus dan kunnen we op het gemak ff knus doen. En ik wil ook niet dat hij leeg is voordat het echt moet zeg maar @mamajess. Ze zijn heel vaag. De testen van zw&k zijn veranderd. De controle streep is heel dik. De test zelf is ook een stuk dikker en de teststreep heeft aan de rand een donkerdere lijn. Heel apart. Hopelijk morgen een knaller. Slaap lekker lieverds
Heb morgen nacontrole/ echo Vind dat trouwens helemaal niks in die beugels liggen bah Ik hoop ook snel dat hcg uit mn lichaam verdwenen is dan kunnen ee weer aan de bak Test is wel wat lichter maar wel duidelijk positief Ik ben ook jaloers hoor, maar kan er nu nog wel mee omgaan. Hopelijk zijn we allemaal snel opnieuw zwanger, hoeven we niet. Meer jaloers te zijn!
HI Girls, Hier alles nog ok, maar dat zegt helemaal niets weet ik uit ervaring. Ben ondertussen wel heel moe en met vlagen beetje misselijk. Meestal gaat het over als ik iets eet - is een beetje honger misselijk ofzo?! Volgende week heb ik echo. Bij mij verschilt het per dag hoe relaxed ik ben. Ene dag denk ik dat het prima zal gaan met die medicatie, andere dag ben ik weer bang dat de medicatie iets doet met het vruchtje. Wat een arelaxte klote tijd is dit! Genieten zit er niet meer bij....en ik ben bang dat dat de hele zwangerschap zo zal gaan. Maarja...eerst op naar volgende week: ik ben dan nog maar 6,5 week dus het is echt nog heel vroeg.... Jen en Mvj: klus ze meid Mamenzo: in het begin kan het echt nog even duren voordat het op gang komt...ik zie wel een streep! Maar begrijp je onzekerheid heel goed!! Vorige keer heb ik in 2 weken 30 testen gedaan (freak - maar ik was zo bang dat streepje weer weg zou gaan etc....uiteindelijk zei dat helemaal niets....) Mol: sterkte met de tandpijnen!! Sweetheart - hopelijk hcg snel uit je lichaam meid! ik duim voor je! liefs I
@mamenzo. En weer getest lieverd? Ik deed ook iedere dag een test tot ik een knaller had. Wij zullen helaas de eerste weken in angst zitten omdat we weten hoe het mis kan gaan. Hopelijk gaat het nu gewoon goed. @sweetheart hopelijk is mogen alles schoon en iis de hcg snel weg. Snap zo goed dat je baalt van die positieve test. Heel herkenbaar. @isa. Fijn dat tot nu toe alles goed gaat. Hoop echt zo dat het deze x met de meds goed zal gaan. Ik blijf heel hard voor je duimen. Hier had ik vanochtend nog geen positieve ovulatietest en nu net wel. Ook de cb gaf nu een smiley. Yeahhhh. Vl. Is vrij dus daar heb ik net meteen gebruik van gemaakt. Morgen ook nog een x en dan weer op het ellendige wachtbankje. Hoop zo dat het deze mnd raak is. Begin er moedeloos van te worden af en toe. Ga zo lekker sushi eten. Zo een zin in.
Sweetheart... succes morgen met de controle! Tsja die teugels zijn niet leuk dat is echt zo van koekoek... Isa....ja iets leuks zit er niet meer in, misschien na 22 weetkjes ofzo... Met welke ttermijnen waren je mk...? Spannend hoor ik duim voor een goede echo.. Ik heb diezelfde vraag...mijn eerste zwangerschap begon ik met week 17 aan medicijnen, prima verlopen. Maar ben niet meer van die medicijnen af geraakt...en nu...is het al twee keer mis gegaan..onzekerheid heerst want ik heb zelfs gedacht dat het aan inwendige echos kan liggen ( omdat ik die tijdens mn eerste zwangerschap ook niet heb gehad ) Jen...duidelijker kan niet..vandaag al gefixed morgen nog eens...en dan duimen we door ! X
Yesssssss. Ze lopen mooi op zeg. Super gefeliciteerd lieverd. Ben zooooo blij voor jou. Ff vraagje. Op welke dagen heb jij geklust rondom je ei? Vandaag al m'n lief besprongen en morgen ook nog. Jij je banner nog aanpassen X
Zo zie je maar. Echt super. je hebt maar 1 goed zaadje nodig. Wij klussen morgen ook nog een x. Als ik m'n temp invul voor de komende dagen geeft ie morgen mijn kruis. Dan weer wachten. Pppffff dat duurt altijd zo lang.
Vaag he. Ik snap er geen bal van. Als ik de komende 3 dagen weer een stijging in ff zet dan geeft ie m'n kruis op vandaag. Zo verwarrend dit. Pppffffff
jaaaaa mamenzo wat een mooie test alsnog! *blij* hier wat (sorry) glibberige afscheiding gister en vandaag nog weer wat meer onderbuikpijn en vanochtend was me temp ietsje lager dus hard duimen dat ik inderdaad richting me eisprong ga! klinkt stom maar hoop gewoon echt dat me cyclus een beetje normaal op gang komt nu.. verder maandag begonnen met sonja bakker dieet en heel veel bewegen want ik moet echt gewoon zo'n 8 kilo kwijt, liefst nog voor een volgende zwangerschap. was even offtopic sorry..
Echt....zou ik ook nog mogen bakkeren nu...? Het is toch gewoon gezond en gevarieerd...? Klinkt als ei...dus over een maand vragen we het allerbeste mooiste eitje... Jen, dan gaat de temp morgen omhoog....dat moet, en dan staan je kruisjes goed X