de waarheid komt uit de kindermond ....dus dat babytje gaat er MOETEN komen wat er juist uit bleek uit die testen was dat mijn geheugen wel dingen opslaat maar dat ik niet meer de mogelijkheid heb ze terug te vinden daarna.ook bleek dat mijn hersenen een "lege"vlek hebben,dat is een vlek die niets meer lijkt te doen en dat mijn rechter been ,arm en hand erg verzwakt zijn.die beven en ik kan er minder mee,zoals als je met die hand hebt getennist of een zwaar karwei hebt gedaan.maar op wat dat kan duiden heeft hij nog niet gezegd.afwachten...goed dat ik zo'n geduldig iemand ben toch blijf ik koppig dromen van een babytje .en ik heb ook zo'n kamertje heb er nog net een kadertje voor gekocht en ik weet al welke kleur ik de muren wil.. zolang het dromen mij al gelukkig maakt kan ik nog even doen alsof het er wel van gaat komen denk ik dan. lijkt toch heerlijk hé dat kamertje inrichten
hier ook dat kaartje voor de roze doos...pijnlijk! en de kleertjes probeer ik te negeren maar ik kan bijvoorbeeld geen reclameblad openen en ik zit op de babyspulletjes te letten en te kiezen en te dromen en te weten dat er mensen zijn die zwanger zijn vanaf de eerste poging en klagen over bijvoorbeeld hun dikke voeten...ik wil olifantenvoeten als het maar van een zwangerschap was
Hi Ladies, @Mol, wat ee ellendige testen heb jij moeten doorstaan zeg - en dan ook nog die rottige scan! Wachten tot 19 juni lijkt idd heel lang voor je gevoel: nog 22 dagen. En de dagen kruipen voorbij als je aan het wachten bent!! Vind het wel heel goed van je dat je blijft dromen. Ik ben begonnen met 'helende reizen' (ja je moet wat...beetje zweverig maar het helpt me wel. Het is heel goed om juist je wens het universum in te gooien....het blijkt sterker te werken als er meerdere mensen voor jou wensen. Ik had de wens gedaan op een training en een maand later was ik zwanger. Nou moet het nog blijven natuurlijk etcetc, dus ben nog een beetje sceptisch: maargoed als je desperate bent, grijp je alles aan! Ik heb ook al een kamertje. Zet er iedere week verse bloemen neer voor het zieltje en brand er iedere dag een kaarsje. Laat het universum maar weten wat ik wil - over de rest heb ik geen controle. Snap overigens heel goed dat je vecht tegen depressie. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt en de angst voor de toekomst....alles lijkt even zo ver weg. Neem het leven met de dag lieve mol. Niet te vr vooruit denken in angsten en blijf dromen. MvJ: ach wat lief van je dochtertje....wie weet voelt ze al iets om je heen. Wel even slikken idd) Jen, afwchten weer voor jou he? wanneer is de testdatum weer? MeZ: hoe voel je je? Over 28 uur weet ik de waarheid....brrrrr....daarna nog een aantal weken spanning! maarnu eerst even morgen....kan me moeilijk concentreren op werk en zo. xxx
Mvj.....wat een schatige opmerking, het helpt wel niet aan je emotie maar het komt zeker goed....en wat doet je temp?? Zat je in de gevarenzone tijdens de sex.. Jen...je temp kruipt beter dan vorige maand toch...oh wat duurt dat wachtbankje lang..zoek lekker wat afleiding hè...ik duim Isa...spannende uren! Ik snap heel goed dat je gedachten verdwaald zijn.. Mol..jou kan ik echt niet bijhouden man man wat een medische geschiedenis...onmenselijk, hou je taai! En ja de folderks staan er vol van en juist die dingen vallen ons op..denk jij toen ik 25 was dat ik ooit mijn oog liet vallen op een zwangere...? En nu loopt heel de wereld ermee....het wordt ons ook niet makkelijk gemaakt .... Hier....wachten tot wo 5 juni...ik voel nog niet zoveel..af en toe een felle steek met een bepaalde beweging. Ik baal wel want denk dat er met 6.2 nog weinig te zien is..ik merk dat ik s nachts wat meer wakker lig, onderbewuste spanningen... En dat alles door die vervelende geschiedenis, genieten is denk ik echt pas na de 20 weekjes...kom ik dadelijk ook weer voor de keuze met die vlokkentest, dat is ook weer zo van wat te doen...?? Ik mag niet klagen maar doe het toch.....? Sorry... X
Mez, wij lopen nagenoeg gelijk! Ik ben nu 6.4 dagen. Hoop dus ook dat we morgen wat kunnen zien en niet dat ze zeggen... Hmm kom over n weekje maar terug... Vorige keer hadden we al n hartje bij 6.1 week- maar dat zei niets- toch nog fout bij 9 wk;( Ja met de geschiedenis zal ik ook pas wat meer rust hebben na 20 weken, maar pas echt als t op m'n borst ligt!! Xxx
@mol. Idd pijnlijk he die stomme herinnering elke x aan hoe het had moeten zijn. En idd doe mij ook maar olifantenvoeten. @mamenzo. 5 juni je echo. Spannendddd. Hoop dat je een kloppend hartje ziet. Ik had met 6+4 een mooi kloppend hartje. Het zegt helaas nog niks maar de eerste hindernis is dan toch genomen. De angst dat het fout gaat zal zeker tot de 20 weken echo blijven. Maar het komt deze x goed. Moet gewoon. @isa. Oooh spannend. Morgen je echo. Ik ga zoooo hard duimen voor je. Een mooi kloppend hartje zou heel mooi zijn. En dan op naar de 12 en 20 weken. Hoop ook zo dat het goed blijft gaan. Kom je morgen je foto showen? Slaap lekker. Hoop dat het een beetje lukt. Hier is m'n temp nogsteeds laag. Pfffff. Heb aan de ene kant het gevoel dat het weer niet raak is. Aan de andere kant heb ik steeds ongi gevoel en hoop ik dat het een innesteling is. Ik word er gek van. Nog 6 dagen dan ga ik testen. 10 dpo zit ik dan. M'n Lf is 12 of 13.
moeilijk hoor die beslissing nemen ivm de vlokkentest,begrijp dat je daarmee zit. ik zou vooral raad vragen aan je gyn of verloskundige,wat hun gevoel erbij is. wakkerliggen had ik ook toen ik zwanger was.ik vroeg trouwens ook om symptomen toen...bevestiging.terwijl ik toen ik mijn tweeling verwachtte zooooo vreselijk misselijk was dat ik veel teveel afviel in het begin.maar dat is snel vergeten
dank je ik ben helemaal mee zenuwachtig hoor voor jou!!ik tel mee af met je en ga de dag zelf een kaarsje branden en heel hard aan je denken xxx en een dansje doen als alles naar wens is
Dank je lieve mol. Ik duim ook voor jou dat alles qua gezondheid ok is en je ook snel weer verder kan gaan. @isa. Ik denk aan je en duim heeeeeel hard. @mamenzo. Hoe voel jij je? Al kwaaltjes? @mamajess. Is je cyclus weer op gang? Hier m'n temp omhoog. Nu graag daar blijven of doorstijgen nog 5 dagen dan ga ik een testje wagen.
Zo dan....hatsjikidee!! Duim voor isa...... Hier: naar de fietsenwinkel voor een mamafiets Weinig kwaaltjes...maar dat heb ik al drie keer niet gehad Bizar trouwens voor de vierde keer zwanger te zijn...in 2,5 jaar X
@isa: succes vandaag! zoooo spannend hihi @mamenzo: nu je het zegt dat is wel bizar ja! ik heb sinds 2 dagen me mamafiets 'ingeruild' voor een elektrische fiets met wel achterop een zitje en hoe stom ook, moet er echt aan wennen want me mamafiets vond ik echt geweldig veel fietsplezier @Jennifer: voor jou schiet het alweer op, nog paar daagjes en dan kun je alweer testen, spannend nou wat me cyclus nu doet..geeeeen idee. temp zakt en gaat omhoog?! en kwaaltjes kwamen en gingen weer en sinds gister ineens weer slijmerige afscheiding bij het afvegen dus ik weet het niet meer! ach het scheelt dat ik toch nog moet wachten dus vind het nu minder erg dan normaal vandaag al het schuurwerk afmaken, kl* werk zeg bah. het schiet al op maar als je kijkt wat we allemaal nog moeten doen..*zucht* haha
Zijn jullie nog steeds aan het verbouwen, wat een metamorfose zal dat worden!! Ik haat stof van schuren, onmogelijk voor mij met mn cara dus bij zoiets ben ik altijd weggggg.... Tsja je cyclus balen...? Wanneer was jij nog ongi...? Of heb je dat nou nog steeds niet gehad na die ingreep...? X
ja we zijn nog steeds bezig helaas haha. toen ik 2 dagen van huis weg was hebben ze een muur gesloopt en een muur geplaatst. we hebben een 3 kamerappartement en daar hebben we weer een 4 kamerappartement van gemaakt zoals de originele staat, alleen werd de woonkamer dusdanig klein dat we de muur naar de gang eruit gesloopt hebben zodat we een stukje gang extra erbij hebben en als we straks helemaal klaar zijn met verven/behangen enz enz dan word er weer een nieuw muurtje geplaatst alleen dan verder naar achter zodat er weer een gang gecreeerd word want nu is het zeg maar weer helemaal open. Lastig voor te stellen nu ik het hier zo schrijf haha, je moet het echt zien. dus voorlopig nog genoeg te doen. onze dochter heeft nu dus een grotere kamer en gister hebben we die helemaal geverf, vandaag komen de gordijnen binnen en aankomende maand komt er een groot bed en bureau en dan kan zij voorlopig voort vervelend dat je cara (is dat zelfde als astma?) hebt, wel handig dat je dan bij dit soort werkzaamheden 'helaas' niet thuis hoeft te zijn ik ben na het hele gebeuren wel al een keer ongesteld geweest ja gelukkig!
Me too! Hier nog steeds positief op hcg.... Maar welmlichter streep dan controle streep en ook veel lichter dn voorgaande testen. Hopelijk volgende week negatief! Wil weer zwanger worden! Heb ook gezeik op mn werk dus echt een kut tijd nu ! Hopelijk komt alles snel goed..