Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    jen ik hoop zo voor je dat het wél raak is!!!

nota aan alle eieren:SPRINGEN!!EN WEL NU!!!!!(wie weet luisteren ze)

hier één dag voordat ik naar de gyn kan natuurlijk de eerste ongi-tekenen ;) typisch....zo lang op gewacht en als je dan een afspraak hebt...maar even checken kan nooit kwaad.

morgen om half vijf wéér naar de tandchirurg :x hij wilt toch even nakijken met een extra scan of de ontsteking niet nog steeds in mijn hoofd zit want dat is erg gevaarlijk en ik heb het gevoel dat het er nog zit..pfff...wat je kan meemaken met een stomme tand.

ik heb trouwens vier honden.twee van mij en twee die ik tijdelijk zou opvangen(twee jaar geleden ondertussen ;) )een teckeltje(ruwharig)een mopsje,een frans bulldogje en een border collie

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Stom ei. SPRING. Balen van de kilo's maar vol blijven houden. Wie weet is er de komende week ineens weer veel vanaf.

@sweetheart fijn dat de test lichter wordt. Doe je ovulatietesten? Zou best een ei kunnen zijn. Haha. Je hebt inderdaad een veelzijdige "smaak" qua honden.

@isa. Fijnst alles nog goed gaat. Ik blijf voor je duimen. Wanneer krijg j weer een echo? Lekker relaxen na een druk weekend. Je hebt het verdient. Jij ook een hondje. Gezellig he. De katten zullen er misschien nog aan wennen.

@mol. Ik ook maar vrees van niet. Morgen naar de gyn. Hopelijk is alles goed. Je zal altijd zien heb je een afspraak komt je ongi. Ik had een afspraak bij de fertiliteitsgyn en toen was ik zwanger. Zei al tegen Vl. Dat ik maar weer een afspraak moet maken. Hihi.
    Succes met je tand. Echt balen dat het nog niet helemaal over is.
    Haha. Lange opvang voor de hondjes. Gezellig 4. En ook een diverse selectie. :)

@mamenzo. Wanneer heb jij je echo? Deze week toch?

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ jen ik ga weer ovu testen gebruiken ja zoddra test echt 100 % negatief is
    Gebruik nu gewone goedkope zw testen

Heb vandaag paar keer een steek gevoeld weer in rechter lies, en beetje bruinrood bloedverlies.
    Ik ga woe dus weer zw testje doen
    Dan het tempo weer opvoeren van t klussen
    Kan niet wachten om weer gewoon normaal te beginnen, hopelijk snel zwanger zou zoooooo fantastisch zijn

Wanneer ga jij testen?

Nouuu ben ik nou de enige zonder hondje? Buuuu hahaha

@mamajess, idd springen dat ei!
    Duim voor jullie !

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Mamajess...doorgaan hoor, geen moed verliezen want juist van volhouden val je af...ik heb ook mijn bakker lijstje gemaakt en ben vandaag ook van start gegaan...langzaam wat afvallen zal hopelijk niet zo.n kwaad kunnen..overgewicht is slechter en wanneer een zwangere kip spuugt vallen ze toch ook af...?
    En nou dat ei nog.....misschien wat touwtje springen..?

Jen....weg met die migraine....!! Hou moed hè... frappant van die gemaakte afspraak..dat hoor je echt vaak dat het dan ineens raak is...ik heb woensdag echo, 2 nachtjes phoephoeeee

Molleke...ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen...
    Ow en dan nog die tand, wat een ellende....sterkte hoor
    Jeeeh wat een hondjes, zoveel gezellig hoor....

Sweatheart...hopelijk een witte test en snel weer een positieve....
    Ik heb ook geen hondje hoor...zo heel af en toe ben ik de oppas

Isaaa....spannend, voel je je goed...??

5. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    hee girls,

@Jenn: ik duim ook nog steeds voor je! Ik was idd vorige keer ook zwanger voordat ik een colposcopie zou krijgen - die is dus niet doorgegaan toen.

@MeZ: spannend morgen!!! Dan ben je dus 6 w 1 dag? Ik hoop zo voor je dat je al iets kan ze van en hartje!! Ik had het bij de vorige wel met 6 wk 1 dag, maar ze zeggen dat het vroeg is. Ik ga voor je duimen morgen!!

@Sweatheart - ik hoop zo dat alles snel weer nomaal is, dat wachten is echt killing!! Vaag dat bloedverlies trouwens...Tot 3 maanden geleden had ik ook geen hondje ;)) Nu kan ik me dat niet meer voorstellen joh! Zo'n gezellighed zo'n beestje. Ik werk ook vanuit huis, dus ik heb de mogelijkheid om met haar te gaan lopen overdag. Toen ik nog in loondienst was, was het voor mij ook geen optie.

@ Mol: zal je net zien idd: ongi - maar het zou wel fijn zijn zeg!! eindelijk alles weer back on track! Ik hoop dat de tandscan laat zien dat het wel mee valt. Wat een gedoe idd zeg - met een tand?! Sterkte!

Mamajess of Mamazo, hoe is het afgelopen met het gezeik op werk (weet even niet meer wie van jullie het ook alweer was?)

Ik voel me op zich ok. Heb een fikse verkoudheid van 2 weken achter de rug door de prednison (nog steeds een beetje) en ben heel snel moe. Voel me eigenlijk de hele dag gewoon een beetje lamlendig en met vlagen misselijk (maar dat kan ook door de prednison komen las ik) Mijn volgende echo is 17 juni (over 2 weken....)
    Eet mezelf trouwens helemaal een ongeluk! Heb de hle tijd honger en van honger word ik een beetje misselijk. Dat vind ik heel irritant, dus eet dan maar weer wat. Als het nou gezond was waar ik trek in heb, maar helaas.....ik heb zo'n trek in juist alle vette dingen!! chips, patat, kaassoufle's, macdonalds enz. Buiten chips en gebakken aardappeltjes eet ik het niet, maar wat zou ik er zin in hebben. Gister zag ik opeens dat mijn man roze koeken in huis had gehaald...grr...tja daar heb ik er dus 4 van gegeten gisteren én twee bakjes chips
    ...;-( Durf al niet meer op de weegschaal te gaan staan haha.
    Al mijn kleren zitten strak. Ik ga eerst de echo afwachten en dan ga ik eens wegen had ik bedacht....

succes iedereen! xx

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @sweetheart. Hopelijk woensdag een negatieve test en dan weer op voor een mooie positieve. Aaaahhhh jij geen hondje. Ben je in de minderheid hier:D

@mamenzo. Sonja bakker is gewoon gezond eten dat mag je gewoon doen hoor. Morgen je echo. Zo spannend voor je. Ik duimmmmm

@isa. Aftellen naar de echo. Spannend is dat he. Gelukkig voel je je verder goed. Haha. Dat honger hebben had ik ook, Was in 9 weken 5 kg aangekomen. En dat zit er nu nog aan met wat extra's. Pppffff.

Hier weer getest vandaag en er staat een super licht streepje. Gisteren bleef hij echt wit maar vertrouw het niet en ga dus geen hoop hebben dan valt het alleen maar weer tegen.

7. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    @Jen, ik zie nu pas - je bent ook gewoon nog te vroeg aan het testen! Snap dat je geen hoop wilt hebben. Misschien overmorgen weer testen als het lukt? of pas op je NOD? wel zenuwslopend zo voor je kan ik me voorstellen. Mijn duimen draaien overuren iig!

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    @isa:niet naar kijken hoor dat je bijkomt!lekker genieten en smullen zou ik zeggen en achteraf zien we elkaar wel op het dieet-forum ;)

hier vandaag dus dubbele afspraak:gynaecologe:ben nu dus net ongesteld(en hoe!)en moet het maar weer afwachten....ik mag van haar in principe er opnieuw voor gaan nadat ik de uitslagen van de neuroloog heb gekregen en indien die uitslagen een zwangerschap toestaan.op mijn vraag"maar wat dan met al drie keer een miskraam?"zei ze dat het dan de vierde keer mogelijk wél goed gaat :x niet echt gerustgesteld dus....

tandchirurg:de scan toonde aan dat de ontsteking nog steeds gevaarlijk dicht bij de hersenen zit en de antibiotica dus weinig hebben geholpen.het was een groot geluk dat ik ben teruggekomen zei hij....:x dat vroeg ik dus wel al een week omdat ik na zijn controle toch het gevoel had dat het niet weg was terwijl hij zei van wel...grrrrr!!!
    nu wederom antibiotica maar voor vier weken :( gezond hoor...en zeker voor iemand met mijn weerstand.nogmaals :wat een geluk dat ik niet zwanger ben ( :( ) dat had dan een heel groot probleem geweest.

maar snik!!!!! ik wil wél zwanger zijn!!!

pfff zit ik nog steeds pillen te slikken als ik al op reis ben begin juli en je mag er niet bij drinken en niet mee in de zon :(

ik ben een zeur hé dames ,ik weet het hoor maar dat betert wel ;)

9. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    @ jen , hmm overmorgen weer testen? Een licht streepje is beter dan omo wit toch

Ja in de minderheid. Her met geen hondje haha. Ik wil een hondje pas na baby, ben anders bang dat hondje jaloers word op baby?
    Ervan uitgaand dat ik een baby krijg :) maar goeie hoop goeie moed!

@ isa mag ik vragen wat voor werk je doet nu je thuis werkt? Heerlijk lijkt me dat!

10. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Jeetje Mol, nog 4 weken antibiotica?!? Let maar goed op je darmflora daarna! Misschien wat probiotica halen daarna?
    Maakt niet uit hoor, je maakt ook zoveel mee iedere keer!! Gelukkig wel ongesteld gelukkig! 1 stap in de goede richting!
    Eng idee dat die ontsteking zo dicht bij je hersenen zit!!

Jen: als je wel gaat testen vandaag ;) kan je hem dan posten. Misschien iets donkerder streepje? Kunnen we allemaal meekijken.

Sweatheart: goed uitgangspunt: die baby gaat er komen!!
    Ik doe verschillende dingen, werk als Visagiste/ grimeuse en als boekhouder. Beetje aparte combi, maar boekhouding deed ik al en visagie ben ik erbij gaan doen. Heb met mijn man een accountantskantoor. Het is heerlijk om vanuit huis te werken. Ik die deze dagen erg weinig. Het is rustig en ik concentreer me voornamelijk op de zwangerschap. Werk zo'n 20 uur per week momenteel en de rest van de tijd loop ik buiten, lees n boek of zit in de zon;)) voor nu prima, maar krijg al lichtelijk verveelmomentjes;)

De spanning komt weer een beetje terug voor de volgende echo. Vorige keer ging het vandaag 8 wk 2 dagen mis.....
    Voelt nog als zo lang wachten naar de 17e!!
    Die eerste maanden zijn echt killing!!

Xxxx

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Even mijn testje laten zien. Ik vond hem duidelijker. Kom straks ff uitgebreid reageren. Moet nu ff haasten

12. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Oohhh spannend....
    Ik dacht op die van gisteren ook wat te zien....
    Hou ons op de hoogte, ikduimmmmmmmmmm
    X

13. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk kom even spieken.....wow Jen, dat zou echt wel mooi zijn! :D mijn duimen draaien ook voor je

nou mijn eitje heeft denk ik geluisterd, buikpijn werd steeds erger en erger en toen ik dacht van als dit morgen (gister) nog zo is ga ik naar de dokter maar toen werd het uiteindelijk toch minder en vandaag is me temp heel ietsje omhoog gegaan, even morgen afwachten of dat weer zo is of hoger en dan weet ik het helemaal zeker :) hoop het echt want dan kunnen de condooms weg en zit me wachttijd van 3 maanden erop!!!! yeaahhhh :D de volgende eisprong zal pas volgende maand zijn dus dan zit ik safe..
    vandaag komen me nieuwe eetstoelen binnen, verder de boel aflakken en een keuze maken over de nieuwe vloer, kortom genoeg te doen weer. ik kom vanavond even alles teruglezen en reageren. fijne zonnige dag allemaal!

14. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Nou dat zou mooi zijn mamajess ...
    Na die ellende schuift de boel weer terug tijdens een eisprong en dat doet fucking pijn...ik heb toen zelfs het ziekenhuis gebeld... Yesss bijna aan de gang

Niet te hard werken en lekker in het zonnetje gaan zitten vandaag

Hier... echo met een knipper lichtje
    Wat gezien kon worden was goed...2,5mm
    Over 2,5 week terug...verder maar blijven duimen:)
    X

15. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamenzo wat super fijn zeg! ben echt ontzettend blij voor je!!! :D:D:D

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Eindelijk is ie gesprongen. Yessssss. Nu kan je weer los bij je volgende ei.

@mamenzo. Superrrrrr en al een kloppend hartje bij6+1. Echt geweldig. Ik duim gewoon verder voor je.

@isa. Fijn dat alles nog goed gaat. Moet deze x goed komen. Ik blijf duimen.

En hier een digi gedaan. Ik ben ZWANGER. En oooh wat ben ik onzeker nu. Nergens last van.

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jennifer, gefeliciteerd!! :D

18. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    I knew it!!! Gefeliciteerd!!!

Dus 4 e ronde na ma raak!!? Nog wat bijondera gedaan deze x?!

Eerste mnden zijn idd killing, ik zou pas na 12-14 wkn wat meer rust keijgen denk ik

Ik ben ook ff druk reageer later op de rest

19. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    @isa:heerlijk genieten!verveelmomentjes?op die momentjes moet je zien dat je een belachelijk hoge stapel zwangerschapstijdschriftjes en babyspullenboekjes hebt klaarliggen ;)

@mamenzo:joepie wat een heerlijk nieuws!!

@mamajess:eindelijk kan je weer verder,spennend ook wel hé.moet je nu eerst nog op controle?

@jennifer:eek:oooo,ik ben zoooooo blij voor je!!!probeer aub te genieten en niet te veel angst te hebben,wij duimen allemaal met je mee.zo spannend allemaal hé

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    @sweatheart:tuurlijk krijg je die baby en dan dat hondje en dan nog een baby en dan weer een poes en dan.......:D

Deel Deze Pagina