@mamenzo. Wauwww super mooi jullie frummeltje. Heerlijk m te zien. Super mooie foto van jullie gezin zeg. Leuk om te zien hoe iedereen eruit ziet. Knap stel. @mol. Beterschap voor je zoon. Lekker morgen een mamadag. Wat een knappe jongens zeg. Echt super stoer. Jij ook al zo een mooie gezin. Leuk je haar. Zal ook zo ff foto zoeken. . Niet schrikken he. . Hihi. @mamajess. Lekker dagje samen gehad. Heerlijk is dat he. Slaap lekker lieffies. X
Haha zooo grappig.. Dacht dat jij een stoere brunette zou zijn... Maar je bent een zwanger blondje...leukk heerlijk een stralende vakantiefotoo
zo zie ineens een hele lading foto's voorbij komen hihi, wat leuk om te zien zeg! allemaal knapperds en de kids..helemaal leuk zal eens even kijken voor een foto van ons..staan alleen nergens echt met ze 3tjes op :S
@mamenzo. Ik ben geen natuurlijk blondje. Dacht dat jij ook donkerder was. Hihi. Zo zie je dat je echt zelf een beeld al vormt. Was vorig jaar op Ibiza. Dit jaar gaan we een jaartje niet. Klussen in huis is belangrijker @mamajess. Ik ben echt benieuwd naar jou en je gezin. Zo leuk om gezicht bij naam te hebben. Wat zijn jullie echte namen eigenlijk? Die van mij is niet zo moeilijk. Hihi. Slaap lekker.
Ibiza is geweldig. Maar wel op de juiste plekken. Ik heb niet 1 x gefeest. Die tijd heb ik gehad. Lekker naar het strand de boulevard met auto over het eiland crossen. Lekker eten en in loungebarretjes een drankje doen. Als je los wil gaan zit je er ook goed maar ook voor gezinnen is het er geweldig. Ik hou echt van Ibiza. Wil je rust of drukte je kan van het een naar het ander in 15 minuten tijd.