Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    Hoi meiden,

Dankjullie wel voor de lieve berichtjes!! Wat erg dat zoveel mensen het meemaken...van tevoren weet je dat totaal niet totdat je het zelf mee maakt en erachter komt dat het te vaak voorkomt!

@sweetheart86; ja dan zijn we van dezelfde periode geweest!En ook eerste kindje. Hoe gaat het nu met jou? Zie nu al op tegen de december maand......

Hie gingen jullie er verder mee om? Ik zit nog steeds thuis, ik werk als verpleegkundige en kon de drukte en ellende van anderen even niet aan. Ik ga, als het goed is, na mijn weekje vakantie volgende week weer aan de slag.

Ik ben wel erg blij te lezen dat er een aantal weer zwanger zijn! Wat zal dat spannend en eng zijn de eerste tijd...pffff...

Als wij maandag te horen krijgen dat alles schoon is gaan wij ook weer aan de slag!

Fijne dag iedereen!

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @isa. Heel begrijpelijk en idd hij wacht maar even toch. :D
    Hoe voel je je verder? Hier sinds gisteravond beetje misselijk maar verder nergens last van.

@johanne meis neem je tijd om het te verwerken. Dat kan soms echt ven duren. Helemaal als je ellende van anderen mee moet maken op je werk kan dat even teveel zijn. Hopelijk is alles schoon maandag en kan je weer verder. En dan snel weer een positieve test.
    Het is zeker eng om weer zwanger te worden. Ik ben zo zenuwachtig. Niet normaal. Ben misselijk maar weet niet of het van de zwangerschap komt of van de zenuwen. :D

Ik heb er veel ove gesproken toen het mis ging en veel gehuild. Nu heb ik het een plekje kunnen geven. Heb een tattoo als aandenken aan mijn kindje bij de initialen van mijn vrind laten zetten. Een sterretje. Verder verwerkt iedereen het anders maa het komt goed. Heb ook veel aan de meiden hier gehad. Het voelde fijn dat ik niet de enige was. En wij begrijpen elkaar beter dan iemand die het nooit heeft meegemaakt.

Sterkte meis

Zal ff m'n testjes showen. Ze lopen gelukkig op maar een knaller is het nog niet.

3. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @johanne: welkom,(helaas)! en sterkte want het is niet niks :(
    @jennifer: je testen lopen mooi op, begin volgende week heb je die knaller wel hoor!
    @isa: manlief op non-actief? :p ik weet nog dat ik er toen ook niet eens behoefte aan had die eerste weken..
    @mol: hahah leuk gezegd :p

Ik heb een club opgestart.. deze is op slot en iedereen moet zich dan even aanmelden en niemand kan verder meelezen :)
    wilde namelijk me foto eraf halen (niet voor jullie) maar kwam erachter dat er volgens mij wat bekende op zwangerschapspagina zitten..

Zwangerschapspagina - (toekomstige) 2014 mama's

4. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    @ jennifer; dankjewel! En wat spannend weer zwanger zijn, ik kan me je gevoelens zo voorstellen! Maar je testje loopt mooi op zie ik!! Dat zal de komende weken stress zijn, zwangerschappen zullen voor ons nooit meer onbezorgd zijn.
    Mooi idee die tattoo, zat er ook aan te denken....iets om mijn eerste kindje altijd bij me te dragen.
    Ik merk ook dat mijn hormonen echt bezig zijn, huil om alles. Volgens mij is het HCG wel uit mijn lichaam, anders moet ik maar eens een testje doen.

Mamajess1982; hoe heet dat groepje? Heb al gezocht maar kan het niet vinden.....vind het ook fijner hoor een prive groepje...je weet het maar nooit...

5. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    oh ja, hoelang bleven jullie bloedverlies houden? Ik heb dan cytotec gebruikt. Gisteravond had ik nog bruin bloedverlies en een vies bruin stolseltje...nu niks meer....wel nog pijn in mijn buik als ik ga zitten, kennen jullie dat?

6. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    oooh, blondtt..zie de link al van het prive groepje!

7. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    ...maar kan er niet in komen...:(

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb iedereen nu uitgenodigd, hoop dat dat lukt haha :p

9. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    gelukt!

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gelukt. Super:)

11. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    euhh hoe gooien we deze dicht? :p

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Uuuhhhh goeie vraag:D

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo. Hier is het makkelijker kletsen over de minder privé dingen:D

14. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is wel fijner met de handtekening eronder enzo :) makkelijker bijhouden hihi

15. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hihi komen we hier weer terecht :D

16. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mol: gecondoleerd trouwens..was ik nog vergeten!

vandaag heerlijk schoongemaakt haha, en ben zooooo blij dat alle grote dingen nu zijn gedaan en de vloer is echt mooi geworden :D
    verder zou ik nu met een weekje ongi moeten worden en de ovu's liggen klaar voor daarna ;)

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik vind het ook makkelijker hier mamajess. Privé dingen en foto's enzo doen we dan in de club:D.
    Fijn dat alles klaar is nu kan je lekker gaan genieten.
    Hopelijk komt je ongi nu snel. En dan kan je er weer voor gaan. Yeahhhhh

18. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je,dinsdag is de uitvaart.ik heb vandaag samen met zijn mama muziek uitgekozen...zo triest :(

verder heb ik gestreken want ik had een hele hoge berg verzameld.

niet veel interessants te melden dus hier :)

19. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Haha toch maar weer hier? Idd makkelijke en voor prive dingen daarzo!

Good night everyone

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina