Hoi meiden, Dankjullie wel voor de lieve berichtjes!! Wat erg dat zoveel mensen het meemaken...van tevoren weet je dat totaal niet totdat je het zelf mee maakt en erachter komt dat het te vaak voorkomt! @sweetheart86; ja dan zijn we van dezelfde periode geweest!En ook eerste kindje. Hoe gaat het nu met jou? Zie nu al op tegen de december maand...... Hie gingen jullie er verder mee om? Ik zit nog steeds thuis, ik werk als verpleegkundige en kon de drukte en ellende van anderen even niet aan. Ik ga, als het goed is, na mijn weekje vakantie volgende week weer aan de slag. Ik ben wel erg blij te lezen dat er een aantal weer zwanger zijn! Wat zal dat spannend en eng zijn de eerste tijd...pffff... Als wij maandag te horen krijgen dat alles schoon is gaan wij ook weer aan de slag! Fijne dag iedereen!
@isa. Heel begrijpelijk en idd hij wacht maar even toch. Hoe voel je je verder? Hier sinds gisteravond beetje misselijk maar verder nergens last van. @johanne meis neem je tijd om het te verwerken. Dat kan soms echt ven duren. Helemaal als je ellende van anderen mee moet maken op je werk kan dat even teveel zijn. Hopelijk is alles schoon maandag en kan je weer verder. En dan snel weer een positieve test. Het is zeker eng om weer zwanger te worden. Ik ben zo zenuwachtig. Niet normaal. Ben misselijk maar weet niet of het van de zwangerschap komt of van de zenuwen. Ik heb er veel ove gesproken toen het mis ging en veel gehuild. Nu heb ik het een plekje kunnen geven. Heb een tattoo als aandenken aan mijn kindje bij de initialen van mijn vrind laten zetten. Een sterretje. Verder verwerkt iedereen het anders maa het komt goed. Heb ook veel aan de meiden hier gehad. Het voelde fijn dat ik niet de enige was. En wij begrijpen elkaar beter dan iemand die het nooit heeft meegemaakt. Sterkte meis Zal ff m'n testjes showen. Ze lopen gelukkig op maar een knaller is het nog niet.
@johanne: welkom,(helaas)! en sterkte want het is niet niks @jennifer: je testen lopen mooi op, begin volgende week heb je die knaller wel hoor! @isa: manlief op non-actief? ik weet nog dat ik er toen ook niet eens behoefte aan had die eerste weken.. @mol: hahah leuk gezegd Ik heb een club opgestart.. deze is op slot en iedereen moet zich dan even aanmelden en niemand kan verder meelezen wilde namelijk me foto eraf halen (niet voor jullie) maar kwam erachter dat er volgens mij wat bekende op zwangerschapspagina zitten.. Zwangerschapspagina - (toekomstige) 2014 mama's
@ jennifer; dankjewel! En wat spannend weer zwanger zijn, ik kan me je gevoelens zo voorstellen! Maar je testje loopt mooi op zie ik!! Dat zal de komende weken stress zijn, zwangerschappen zullen voor ons nooit meer onbezorgd zijn. Mooi idee die tattoo, zat er ook aan te denken....iets om mijn eerste kindje altijd bij me te dragen. Ik merk ook dat mijn hormonen echt bezig zijn, huil om alles. Volgens mij is het HCG wel uit mijn lichaam, anders moet ik maar eens een testje doen. Mamajess1982; hoe heet dat groepje? Heb al gezocht maar kan het niet vinden.....vind het ook fijner hoor een prive groepje...je weet het maar nooit...
oh ja, hoelang bleven jullie bloedverlies houden? Ik heb dan cytotec gebruikt. Gisteravond had ik nog bruin bloedverlies en een vies bruin stolseltje...nu niks meer....wel nog pijn in mijn buik als ik ga zitten, kennen jullie dat?
@mol: gecondoleerd trouwens..was ik nog vergeten! vandaag heerlijk schoongemaakt haha, en ben zooooo blij dat alle grote dingen nu zijn gedaan en de vloer is echt mooi geworden verder zou ik nu met een weekje ongi moeten worden en de ovu's liggen klaar voor daarna
Ik vind het ook makkelijker hier mamajess. Privé dingen en foto's enzo doen we dan in de club. Fijn dat alles klaar is nu kan je lekker gaan genieten. Hopelijk komt je ongi nu snel. En dan kan je er weer voor gaan. Yeahhhhh
dank je,dinsdag is de uitvaart.ik heb vandaag samen met zijn mama muziek uitgekozen...zo triest verder heb ik gestreken want ik had een hele hoge berg verzameld. niet veel interessants te melden dus hier