Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    :$ nog nooit sushi gegeten. Ooh het is zo lekker. Hou je niet van vis?
    Jij dus ook nog positieve ovutesten. Hopelijk krijg je snel weer nieuwe dan kan je weer verder testen. En zou mooi zijn als ze wit worden. Balen is dat he. Ze zijn hier echt licht dus geen ei op komst. Duurt me veel te lang.
    Hoe hoog was je hcg de laatste x dat je hebt geprikt? Hoop dat het goed zakt zodat je weet dat het de goede kant op gaat. Een curettage zit je e het niet op te wachten. Balen dat e ook nog roze verliest. Bij mij heeft het niet zo lang geduurd gelukkig. Ik duim voor je dat het snel helemaal achter de rug is.
    Mijn temperatuur doet ook raar. Irritant he als je lijf van slag is. Zoooo niet leuk.

Schoonmaken is een goede afleiding. En nog een handige ook. Een heerlijk fris huisje.

Hier sneeuwt het ook maar is meer regen/sneeuw. Ligt max een halve centimeter. Las net op fb dat er bij sommigen 10 cm ligt. Gelukkig hier niet. Bij jou wel veel??
    Mag nu wel lente worden idd. Klaar met de kou en sneeuw. :p

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hey jennifer,

ik heb sinds gisteren een miskraam en ben net beginnen bloeden dus nog afwachten of het vanzelf gaat of niet :(
    ik vroeg me af of er mensen waren die meteen opnieuw willen/durven proberen en zo kwam ik op jouw topic.ik zou dat ook het liefst willen(al knaagt er ergens wel een schuldgevoel tov dit kleintje)maar ik wil zooooo graag een kindje en ik was zo gelukkig met deze zwangerschap en geduld is ook niet mijn sterkste kant ;)
    ik ben blij dat ik iemand gevonden heb die toch ook meteen terug durft te proberen en ik wens jou héél veel succes!!
    ik ga nu nog even pijn lijden en een beetje huilen ....
    erg hé die teleurstelling en het verdriet die je voelt als je zo'n weerloos ukje moet afgeven...het lijkt alsof mijn hele lichaam en mijn geest het uitschreeuwen van pijn

3. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jennfer2106: ik hou juist zelfs heel erg van vis haha :p
    nou het rare was dat ik tijdens me miskraam tot 6 dagen daarna heb gebloed en toen was het gestopt. 10 dagen niks gezien en toen een aantal dagen rozeverlies wat nu bijna lijkt te verdwijnen..raar lijf! hihi.
    mijn hcg was 1,5 wk geleden 137 en nu aankomende vrijdag weer prikken dus ben erg benieuwd. krijg morgen me ovutesten binnen dus ben benieuwd of er nu al wat verschil in te zien is vergeleken met vorige week. opzich zou dat nu wel moeten anders is me hcg nooit onder de 5 vrijdag :S

verder merk ik dat het al wat meer op de achtergrond raakt en kan ik baby's zien en zwangere vrouwen totdat ik me schoonzusje zie/hoor of echofoto's op facebook voorbij zie komen. dan raakt het me wel..maar misschien komt dat omdat we tegelijk zwanger raakten en ik ondertussen 2x een mk mee heb moeten maken en met lege handen sta.
    hoe voel jij je nu?

hier is het fijn aan het dooien, helemaal top want ben het zat haha. moet alles op me fietsje doen dus voor mij liever geen geglibber en geglij :p

@Mol: heel veel sterkte, ik hoop voor je dat het snel voorbij is!

4. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    Blij te horen dat ik niet de enige ben! Zo denk ik er inderdaad ook over. Ik zal ook alles de eerste maanden ontwijken/ontlopen en juist niet doen waarvan ik denk dat het evt. ook maar iets stress kan veroorzaken. Alhoewel de oorzaak bij mij waarschijnlijk de negatieve bloedgroep is omdat ik okt. al vroege miskraam heb gehad en in nov. opnieuw zwanger werd wat dus uiteindelijk een MA is geworden.

Spannend, woensdag dus de uitslag. Kan me voorstellen dat het warm aanvoelt en niet heel prettig is.
    Wij hebben nu 1x weer gemeenschap gehad. We doen gewoon nu wanneer we zin hebben. Ik zag er erg tegenop en was bang dat het pijn zou doen na curretage ( aangezien ze langer bezig zijn geweest omdat 't ukkie er niet weg wou..) maar dit viel mee! Ik was wel erg gespannen, maar helemaal geen pijn, voelde ook niet anders ofzo.

Morgen is curretage precies 2 wk geleden... ik heb sinds vorige wk vrijdag een witte hcg-test. ovulatietesten geven altijd licht streepje bij mij...
    hcg-prikken heeft gyn het bij mij niet over gehad?? Ik moet pas na 6 weken ( dat is 25mrt) terugkomen voor inwendige echo.

Zo zie je maar dat het per arts en zh verschilt!
    En inderdaad hoop ik op een zeer vruchtbaar voorjaar voor ons allen!

liefs

5. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    He Jennifer,

Kan sinds dit weekend eindelijk zeggen dat er wat vooruitgang in zit! Hoofdpijn, moe en duizelig blijft! Maar geen bloedverlies meer gelukkig!
    Ga inderdaad Hb prikken. Wil morgen op de koffie en begin do. en vrijdag alleen met de ochtend werken. Die week erop weer hele week.
    Nog een zw.test gedaan? Al wit? Mijne gelukkig wel, niet verwacht na bijna 3 mnd zwangerschap. Als het zwanger worden toch ook weer zo snel gaat.... haha
    Jah, ik hou het in mn achterhoofd, maar we zien het vanzelf allemaal wel. Dit weekend al wel weer gemeenschap gehad. Was spannend maar niet pijnlijk.

Heb een beagle, zo'n lekkere eigenwijze hond! Haha. Morgen breng ik haar naar trimsalon, ze haart zooo gigantisch!! Moet nodig geplukt worden. Ik hoop dat de hond gauw weer vervelend gaat doen en op mn buik gaat liggen:).

En trouwens dat het een MA geworden is door sex te hebben gehad.... ik snap je gevoel. Ben er ook bang voor geweest, maar die kleintjes zitten zoo veilig in je baarmoeder, dat kan absoluut niet.

25 mrt ( 6wk na curretage) moe tik terug naar gyn, ben benieuwd hoe echo dan is. ( of er alweer eitjes rijpen, of het schoon is, of dat er heel missc. alweer iets nieuws is...) en ook uitslag van onderzoek uiteraard...

Nu nog druk met bruiloft, gaan 10 mei trouwen. Moet nu alleen ineens een andere jurk uitzoeken! Dus zondag met zussen en mams naar arnhem. :)

liefss Sabine

6. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    @mamajess: wanneer is het precies 2 wk na je MK? eind deze week?
    Verlies je ook nog stolsels dan of alleen heel licht roze verlies?
    Geen andere klachten er verder bij? Bij aanhoudend verlies(dus na 2 wk nog steeds wat vloeien) zou ik gewoon eens even bellen! Hou wel je temp. in de gaten he?!

Hier gelukkig sneeuw bijna weg..lag wel goeie 5 cm...:x Ben daar nu toch wel klaar mee!
    Laat het voorjaar en die zon maar komen!...Dan de vruchtbaarheid nog!

X

7. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    @Mol: heel veel sterkte meis!

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mol wat ontzettend balen dat jij hier ook doorheen moet. Is zo klote. Sterkte.
    Of je er meteen voor wil gaan is zo persoonlijk merk ik. Ik wil meteen door maa e zijn ook meiden die ff wachten. Heb persoonlijk het gevoel dat ik door een nieuwe zwangerschap deze ellende sneller kan vergeten. Al zal ik het nooit helemaal vergeten.
    Heel veel sterkte de komende dagen meis. En huil gewoon lekker. Dat lucht op. Bij mij is het nu twee weken geleden en merk da ik nu pas weer een beetje de oude wordt.

Hou je taai en als je van je af wil schrijven. Je bent welkom hoor. Wij begrijpen je.

Knuffel.

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    @bien:dank je

@jennifer:ik hou jullie een beetje op de hoogte en volg zo ook wat er bij jullie zoal gebeurd.
    dank je voor de steun en héél veel succes in elk geval :)

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Nou dan zou ik zeker een x sushi gaan eten. :D
    Ben erg benieuwd naar je hcg waarden vrijdag. Woensdag je scan uitslag. Spannende week voor je.

Wat jij zegt heb ik ook. Gaat nu gelukkig weer wat beter qua gevoel en zwangere vrouwen zien. Maar idd echo's en buikjes op fb zijn minder. Pppff. Hopelijk kunnen wij ook snel weer showen met onze echo's.

Balen dat je tegelijk liep met je schoonzus. Das ook nog extra confronterend lijkt me.

Fijn dat de sneeuw weg is anders breek je dadelijk nog wat met het geglibber. Gelukkig heb ik een auto. Zoooo koud. Brrrrr.

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat is goed meis. Ik weet zo goed hoe je je voelt. Je bent iig altijd welkom hier.

Sterkte

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik wist niet dat een neg bloedgroep een oorzaak kan zijn van een mk:$. Ik leer weer wat. Jij hebt dus na je mk ook een prik gekregen?

De eerste x vrijen vond ik ook eng. Denk dat iedereen dat heeft. Gelukkig viel het je mee. Hier ook niet pijnlijk gelukkig.

Wauw fijn dat je hcg test wit is. Bij mij nog niet helaas. Nog een licht streepje. De ovutesten blijven bij mij ook altijd licht. Nu hoop ik snel weer een knaller te hebben.

Ben jij ook bang dat je cyclus heel anders is? Ik had altijd een cyclus van ongeveer 26 dgn en een ei op dag 12. Ben nu zo bang dat ik straks ineens een cyclus heb an 40 dagen ofzo en dan een ei op 34 ofzo.

Jullie krijgen dus nog controle??? Ik niet. Na de 2e x cytotec en de echo waarom ik er schoon uitzag hoef ik niet meer terug behalve als mijn menstruatie 3 mnd weg blijft. Hcg prikken was ook niet nodig volgens de gyn. Zo raar dat het zo verschilt Per ziekenhuis.
    Hopelijk ziet je echo er goed uit en wordt je snel weer zwanger.

13. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18

Nou, een negatieve bloedgroep kan alleen een MA/MK veroorzaken als je verderop in zwangerschap bent of als je eerder een mk hebt gehad. ik heb okt. ook een vmk gehad... en ons bloed is samen gekomen waardoor ik antistoffen heb aangemaakt en zo de kleine nu heb vergiftigd. Nega.bloedgroep komt weinig voor, is ook maar 2/3%van NL... ik wist ook niet dat ik een nega bloedgroep had.
    Heb idd na curretage direct anti-D inj,. gehad en zal een evt. volgende zwangerschap vaak voor controle moeten komen.

hopelijk heb jij ook snel een witte zw. test!
    iK ben inderdaad ook bang voor een lange cyclus. heb normaal een cyclus van 35/36 dagen..is ook al erg lang... dus ben er bang voor dat het nog langer wordt...of misschien zelfs wel korter! dat zou ook mooi zijn!

We wachten af!

Ik ben zelf helemaal nog niet weer voor co bij gyn. geweest. gyn wil pas 6 wk na curretage patienten terugzien omdat ze dan meer kan zeggen over een evt. volgende eisprong enz enz..en dan weet ze ook of er alweer een menstruatie is gweest( of niet,.... of zwanger...)

blijkt dus wel weer dat er zoveel verschil tussen zit.
    Die verschillen maakt me allemaal niet uit, als alles maar goed is en iedereen hier maar snel en goed weer zwanger mag worden!

liefs

14. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bien: ik zit nu dik 2,5 week na me mk maar met 6 dagen was ik ook gestopt met bloeden hoor. pas 10 dagen daarna weer kreeg ik dat rozeverlies een aantal dagen en nu lijkt het bijna weg te zijn. heb verder niet heel veel pijn en ben toch alweer een week aan het werk en daar moet ik toch veel tillen. ik heb ook wel vaker dat voor een eisprong ik rozeverlies heb dus wie weet?

de reden dat ik steeds nog moet prikken omdat ze eerst dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en vanaf dat moment houden ze zich aan een bepaald protocol en sta ik onder controle net zolang tot me hcg 0 is. krijg volgens mij ook nog een echo maar dat zal ik vrijdag wel horen..

ging jij nu naar arnhem? leuk, daar woon ik haha :)

15. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Hè meiden,

Er wordt flink op los gekletst ...
    Welkom mol, gaat het een beetje? Het komt dus zelf op gang bij je? Sterkte meid

Hier vandaag naar gyn geweest...was nog niet leeg! Heb gekozen om nogmaals tabletjes in te brengen alvorens curretage... gelukkig heb ik niet veel buikpijn, verloor vanmiddag een stolsel en zonet een flink weefsel. Dus nu maar hopen dat het woensdag oke is...en dan deze maand rust en voor de volgende aan de ovu testen....
    Pffff morgen baby shower van mn schoonzus ..... zucht !
    X

16. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jennifer2106: ja denk ook dat het was omdat we tegelijk zwanger waren want voor de rest heb ik er bij andere mensen veel minder moeite mee.

manlief houdt niet van vis en me beste vriendin ook niet dus dan probeer je dat zelf ook niet zo snel maar ga het zeker weleens een keertje proberen :)

me temperatuur is nog wat van slag helaas..net als ik denk van hij wordt weer wat lager is ie de volgende dag weer hoger pfff

17. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamenzo: johhhh dat meeeeen je niet, wat naar voor je meis :( gelukkig valt de buikpijn in ieder geval mee.
    sterkte morgen want dat is toch wel zuur en lijkt me erg moeilijk gezien jij eigenlijk nog middenin je mk zit! maar veel lekkere dingetjes eten (hebben toch altijd dan lekkere cakejes enzo) en hopen dat het een beetje meevalt

18. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie

babyshower...sterkte!
    ja het komt vanzelf op gang,heb erge krampen en veel bloed-en ander verlies :(
    daarstraks bloedgeprikt bij de ha en hgc is al goed aan het dalen dus dat is goed.
    maar de tranen blijven me de hele tijd overvallen en ik ben echt van de wereld,ik merk amper wat er rondom mij gebeurd....
    ik hoop heel erg dat alles vanzelf blijft afkomen.ik vind het erg naar voor je dat het bij jou moeizaam gaat,dat maakt het erger denk ik.

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeetje zeg. Best heftig als ik het zo lees.
    Hopelijk gaat het de volgende x allemaal goed.
    Wel fijn dat ze na 6 weken nog even controleren. Hopelijk weer zwanger dan. Dat zou gaaf zijn.

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen dat je nog niet schoon was. Ik heb ook na de 2e x tabletten de rest verloren. De kans is 60% bij de eerste tabletten en 85% bij de tweede x. Hoop dat je vandaag de rest kwijt bent en geen curettage meer hoeft. Gelukkig heb je niet heel geel buikpijn.
    Sterkte.
    Wanneer moet je nu weer voor controle?
    Wel heftig zeg morgen een babyshower. Zou voor mij denk ik te heftig geweest zijn. Sterkte ook daarmee.
    X

Deel Deze Pagina