Dat is heel logisch en het is ook nog erg dichtbij. Is ook niet gezellig om in je up sushi te gaan eten. Dan komt het er idd niet snel van. Weet niet of jullie shabu shabu of sumo in de buurt hebben maar daar hebben ze van alles ook zonder vis. Dus dan kan iedereen daar eten Balen he dat je temp nog raar doet. Die van mij is ook nog vaag hoor. Denk echt dat het nog even duurt voordat we weer een normaal lijf hebben helaas.
Ooh meis. Die tranen blijven nog wel even. Dat is goed. Je verliest toch je kindje al was het nog zo klein. De eerste week was het bij mij ook drama. Nu twee weken verder gaat het steeds beter. Maar laat je verdriet toe. Wel fijn dat je hcg daalt hoe stom dat ook klinkt. Laat je lekker verwennen door je man. Liefs
nou kreeg net me ovutesten binnen en meteen maar ff getest..waar hij vorige week knalpositief was is ie nu ietsje lichter dan de controlestreep. had er ook 2 vroege zwangerschapsdipsticks bij dus die ook meteen gedaan en die is heeel licht positief. het zijn precies de testen die ik had toen net voor me nod zeg maar. weet eigenlijk niet hoelang je testen licht positief kunnen blijven? vind het maar lang duren.. zit nu bijna 3 weken na me mk.
Gelukkig je ovutest niet meer knal positief. Ik had vandaag voor het eerst een witte zw test. Dus ook bijna 3 weken geduurd voordat hij wit was. Hoop dat die van jou ook snel wit is. Klote he. Je wil gewoon nu dat het klaar is.
Ik las dat jullie na de miskraam testen...maar waarvoor is dat dan...ik had vanochtend ook nog een knallende test...mag je er dan nog niet voor gaan, of heeft dat met je ei te maken...? Zit te wachten op het ziekenhuis...controle of ik leeg ben.. X
Ik test om te kijken of het hcg uit m'n lijf is. Zolang je hcg hebt krijg je geen eisprong. Gisteren gelukkig d eerste witte test. Helaas zijn de ovulatietesten ook nog wit. Je mag wel gewoon klussen hoor maar er zal waarschijnlijk nog niks gebeuren. Ik hoop en duim voor je dat je schoon bent en ook snel het hcg weg is. Dan kan je tenminste weer verder. Laat je het ff weten. Liefs
vanochtend maar even contact opgenomen met het ziekenhuis want het zit me toch niet lekker. vaak toch nog pijnlijke steekjes hier en daar en daarbij dat rozeverlies. nu is dat dan wel weer gestopt. en daarbij zijn me testen nog positief dus het zakt echt heeeel langzaam. ze zouden even overleggen en word straks teruggebeld. zoiezo vrijdag wel prikken. ben het gewoon zat en wil het achter me laten maar op deze manier lukt dat gewoon niet goed
En? al wat terug gehoord van gyn? Jeetje zeg, zit ook niet echt vooruitgang in dus! Hier ook best lange nasleep..niet verwacht. Zijn jullie ook nog zo moe en zo'n hoofdpijn?? Ah, vandaar dat je moest prikken. Had ook maar zo gekund dat daar ook wer verschil in zit per gyn. Zondag als ik me redelijk voel idd naar arnhem. Woon zelf in Twente, dus nog klein stukje rijden. Doordat de bruiloft nu dichterbij komt hebben we wel iets maar naar uit te kijken... Hoop dat je je gauw beter voelt en je je gyn hebt gesproken. liefs
@ Jennifer: fijn dat je zw.testen negatief zijn! gelukkig! Nu vooruit kijken hopen op een regelmatige cyclus! Mijn ovutesten zijn nu idd ook lichter. Kortom, alles is denk ik wel uit mn lichaam... hopelijk worden de ovutesten dit weekend of volgende week donkerder en zit er een knaller tussen. Temp. blijft bij mij 36.5 gemiddeld. Dus ook weer normaal. Nadeel is dat ik lich. nog niet echt fit ben! erg moe, duizelig en hoofdpijn nog... pfff dat valt niet mee! @ Mol: hoe is het nu met je? Heb je veel steun? Hopende dat dit alles gauw voorbij is en je kunt herstellen! en huilen...goed om je emoties te laten gaan! voor mij nu 2 weken geleden en huil nog steeds op sommige momenten. Alleen maar goed. Praten heeft me ook goed gedaan. (hoewel ik de eerste 2 dg daar absoluut geen behoefte aan had). Doe waar je je enigszins goed bij voelt en neem je tijd!! Sterkte! liefs
Jeetje zeg... hoe gaat het nu met je? Hopelijk is je Bm nu schoon zodat je vooruit kunt kijken en kunt herstellen. Oef, babyshower; wel heel confronterend. Hoe was dat voor je? Had je wel de energie(zowel lich, als mentaal) om er naar toe te gaan? liefs
hier ook nog wel wat lichte klachten hoor, maar dat verschilt per dag. hoofdpijn, soms duizelig en wel sneller moe maar ben dan ook wel weer aan het werk enzo en dat is zoiezo vermoeiend haha. ben net gebeld en ze zien geen reden om me op hele korte termijn te zien. vrijdag hcg prikken en als ik s'middags gebeld word met de uitslag dan word er ook een afspraak ingepland voor 2 weken later voor weer prikken en een echo. dus we wachten het maar weer gewoon af. nu weet ik wel zeker dat ik deze en aankomende maand eerst echt even me rust wil zowel in me lijf als in me hoofd en dat we daarna pas weer verder gaan met echt proberen. merk dat deze keer me dusdanig van me stuk heeft gebracht dat ik toch even de tijd nodig heb om te 'herstellen' zeg maar hoe graag we ook een 2de kindje willen. en wil ook nog even niet denken aan de angst die er ook inzit voor de volgende keer :S
@bien:ik heb nog veel pijn en een buik als een ballon dus morgen binnen voor een curretage mijn zwangerschapstest was al negatief vlak na mijn miskraam(zo heb ik het ook ontdekt dat het mis was)maar in mijn bloed is hgc nog steeds positief.dus dat verschilt blijkbaar.
@mamajess. Balen dat je nog niks zeker weet en kwaaltjes hebt. Hopelijk is je hcg vrijdag mooi gezakt. Ik duim voor je. En doen wat goed voelt meis. Is jou lichaam en jij kent dat het beste. @bien. Fijn dat jouw testen ook weer lichter worden. Hoop dat je cyclus ook snel weer normaal wordt. Hopelijk ben je snel ook weer lichamelijk fit. Hier ook nog wat moe en migraine. Blegh. Denk toch dat het nog nasleep is. Hier vanochtend een heel licht streepje op m'n ovutest en net nog een gedaan en stuk donkerder. Denk mogen een knaller. Zo blij. Kunnen we weer verder.
Sterkte morgen meis. Raar he dat het in je bloed nog zo aanwezig is en in je urine niet. Hopelijk heb je na de curettage niet meer zo een pijn. Liefs
@ jennifer2106: zoals jouw laatste ovutest eruitziet zo zien die van mij er nog steeds elke dag uit pff. sterker nog..net nog zo'n zwangerschapsdipstick er tegenaan gegooit en die lijkt nog zowat wel duidelijker dan 2 dagen terug! @ Mol: sterkte!
Hè wat balen zeg. Het duurde bij mij tot 10 dagen na m'n ma dat ik knallers had. Daarna werden ze lichter. Zou toch ff in de gaten houden hoor. Duurt nu wel erg lang. Hier vandaag een knal ovutest en cb ovutest dus mijn ei komt eraan. Echt bizar dat je zw test ook zo knal is en misschien zelfs weer donkerder. Je zou bijna denken dat het toch nog niet schoon is. Als het na het weekend nog hetzelfde is gewoon de arts bellen hoor.
dames, mijn gyn vertelde gisteren dan dat hcg wel drie maanden in je plasje kan blijven, maar normaal gesproken is het echt max 6 weekjes... mamajess, ik hoop dat het snel verdwijnt!! jeeh jennifer, wat een knaller! jij krijgt het druk deze dagen! knap dat je dr meteen weer voor gaat...positief! phoe ik kan het nog even echt niet!! miss volgende maand, dan kan het een kerstkindje worden!! ik weet niet of ik het al verteld had, maar mn baarmoeder was zo goed als leeg.. maandag hadden ze "iets "gemeten van 21 en dan was nu minder dan 10...wat er nog zat was gelijk aan menstruatierestjes en dan lost je lichaam vanzelf op.. dus dat is een opluchting geen curretage, dat wilde ik voorkomen! mijn scanuitslag was ook binnen, geen vernauwde ader bij de nieren! ook wel fijn maar jammer genoeg is er dan nog geen verklaring voor mn hoge bloeddruk.. terwijl ik die graag verholpen had! die is te hoog voor een vrouw van 34, half maart starten er weer wat onderzoekjes.. omdat ik vroeger een hersenbloeding heb gehad houden ze me goed onder controle dus dat is fijn! nou jen, klus ze... mol, hopelijk niet teveel last van de curretage mamajess, idd maar eens bellen na het weekend... ik ga ff ovutesten online shoppen..xx